TTT deel 65: 18 nov Meeting!

@Hans: Al bij de tandarts geweest??

Ik ga nog even wat doen voor ik weer moet aancrocken. Fijne dag en/of werk ze vandaag. Tot vanavond!!!:dag::dag:

Hihi, hij is nu aan het lunchen…
Maar goed, ik ga niet op de spits,…dus maar niet bijlezen…
:ninja:

@Beps
Een slaappilletje in zijn koffie misschien?

@Toos
Crock ze zo meteen!

@Bloem
Effe uitwaaien met de honden, moet er niet aan denken … te koud!
Trouwens … was het gisteren vergeten te vragen, hoe is het met je kies nu?

Net was mijn schoonmoeder even hier, ze had een nieuwtje. Mijn zwager en zijn vriendin zijn het boerenbruidspaar met de carnaval.

@marion…leuk nieuwtje…:smiley: de prins in de familie…!!

@bloem…idd koud buiten,kom er ook enet vandaan…bah

@beps…je kan hem natuurlijk ook opsluiten op de wc ofzo :wink:

@ marion, denk dat ik tzt eens naar de tandarts ga, te veel last van

@ toos, ikke heb ook een 50 eurie bon!! whoehoee… makkelijk verdiend!!

ff aangifte doen, boodschappies, kamer kijken en socializen enzo. dusseuhm tot laterzzz

Brrrr kom ook net van buiten en vind het ook maar koud…

Bloem,lekker die kan je goed gebruiken

@Filiz

:smiley: de prins in de familie…!!

Hij is geen prins geworden hoor, ze zijn het boerenbruidspaar. Of kennen ze dat bij jullie niet?

@Bloem
Niet lang mee doorlopen hoor, wordt alleen maar erger!

Waar is Cynthia eigenlijk heb haar nog niet gezien hier

Cyn is hier!!! (net pas aan het werk)

Gisteravond om 22.20 in Alkmaar… maar ik dacht echt serieus dat ik dood ging!! Zoveeeeeeel buikpijn!!! Nu gaat het wel weer… dus weet niet wat het was!!!

Kwam dus niet meer online gisteravond… maar dat was ik ook eerlijk gezegd ook niet van plan!! Meteen mijn bed ingedoken… HEERLIJK!!! Echt super vast geslapen, en werd vanmorgen om 08.30 pas wakker…

Gister vond het echt super gezellig!!! Vooral ook met mijn tafelgenootjes bij het restaurant!!! Maar toch een beetje l*llig dat Antonie mijn ijs niet wilde opeten :p:so:

Meiden en heer ik ga ff aan het werk, en kom zo weer!!!

:kus: :dag:

denk dan cyn een vrije dag heeft…gedverdegedverdegedver…het is zoooooooooooooo koud…

sorry Cin…je was er dus al…

:so::stuck_out_tongue:

:so::redface:

Gelukkig Cyn jij ook weer boven water.Goh ook al buikpijn volgens mij had er nog iemand last van…

Ja Antonieq had er last van!!! Haha maar ik was ook al 2 dagen niet naar de wc geweest :paranoid::drugged:

haha ja die antonie…niet eens even willen helpen met het ijs van cyn!!! ik wou het graag doen…maarj ik mocht niet:(

@marion…ohh dat heb ik het verkeerd begrepen…nee het boerenbruidspaar kennen wij hier niet…
bij ons wordt gewoon een grote prins uitgeroepen en de dag erna…junior prins, princes en hornar…
wat houdt dat boerenbruidspaar dan in…?

:retard:nou dan heb je nu dus algehele opluchting…

Heeft Beps geen wc dan :dope:

@Cyn
Is de buikpijn nu wel over?

Volgens mij had Antonie er ook last van maar weet het niet zeker.