TTT deel 65: 18 nov Meeting!

Ik had beter niet die overgebleven sis kebabs van Filiz , Seray en Cynthia opmoeten eten .:smirk:

Antonie,heb je dat echt gedaan

Zou toch eens navragen of ze je niet kunnen aansluiten bij de Nu*n ofzo

echt waar??
ikke had al moeite met mn eigen bordje!!

Goh Antonie… had dat gezegd. Ik had ook nog een spies met kip en championnesaus over. Had ik die ook wel aan jou kunnen geven. :stuck_out_tongue: :wink:

Hoe krijg je het weg zoveel, had er meer dan genoeg aan

ik ook zat echt vol

@ trl, ja die pillen, erg af te raden, want je neemt alleen de verschijnselen weg, terwijl hoogteziekte erg ernstig is en als je de signalen negeert kun je gewoon dood gaam

@ toos hoop het ook, maar denk het niet, ze zullen het ene slot doorgeknipt hebben en het andere… i dunno, dat gaat niet zo makkelijk, dus allicht hebben ze em in een busje geladen, want met dat ding ga je ook niet zomaar een stukkie aan de wandel…

Neej , ik heb 't niet gedaan.
Kon wel, mijn directe buurvrouwen hadden hun bordje niet goed leeggegeten.

Had nog zat Sis kunnen hebben , en later nog ijs ook.

Maar , ook ik, had genoeg aan mijn eigen menu.

Bloem,dat ze dat dan geven zeg…Dus die heb jij niet genomen gelijk heb je dan…

wou net zeggen ppfff
en ikke was teut van de karaf wijn die niemand met me wilde delen en nu dus koppijn en een dubbele kater…

@ trl, nee absoluut niet genomen, ikke heb me gewoon lekker hondsberoerd gevoeld!! :smiley: voel je tenminste dat je leeeftttt!! :smiley:

@Bloem,

kan best een busje geweest zijn ja.

Heb ooit een keer in nijmegen bij het station gezien hoe iemand
stuk of 10 fietsen op zo’n bus met laadbak laadde.
Gewoon overdag , toeschouwers genoeg …niemand die dacht dat dit niet normaal was.

Heb je die hele karaf in je uppie leeg gedronken…Heb je wel goed gekeken dat of je fiets er echt niet stond misschien zag je het niet zo helder meer…

@ trl, ja zag het uit de bus en toch teruggelopen (misschien lag ie in de bosjes) maar neeeee

@ antonie, ja drukke weg… snap je toch niet??

er was 1 karaf en alleen beps en toos hebben 1 glaasje geholpen

terwijl er hier toch altijd wat afgezopen wordt!

Bloem,misschien morgen nog maar een keer kijken misschien staat of ligt tie in de buurt ergens…

Volgende keer kom ik of met openbaar vervoer of ik laat me rijden.

Wijn lust ik niet , raki krijg ik helemaal niet weg,maar er zijn andere dingen die wel lukken :smiley:

Heb je hem niet op een andere plaats gezet en door de alcohol vergeten?? Trouwens Beps en ik hebben meegeholpen met de karaf wijn, voor we er erg in hadden was het leeg:chin:

off course!!

@ trl, ja allicht nog ff gaan kijken idd…
shit shit shit shit shit shit SHITTTTTTTT!!!