TTT deel 65: 18 nov Meeting!

Hallo Allemaal, ff melden dat Crazy en ikkes ook weer veilig en koud thuis zijn gekomen. Brrrrrrrrrrr wat een kou, we moesten op Leiden 1/2 uur wachten op een trein naar Voorhout, en dat voor maar 1 station verder…Had ik nou toch vanmorgen maar met de auto naar Leiden gegaan, maar ja, zo K* parkeren daar, hè.*
Maar goed, ieder weer op nestje, alleen Filiz nog niet gezien??
**
@ Bloemmie, wat een K**streek van je fiets zeg, je was er zo blij mee, wat een asoos. Duimen dattie terug komt.
@Verder heerlijk gegeten, en lekker gekletst, en het gaat weer goed met me hoor. Even tot rust gekomen in de trein…
**
Morgen weer aan de arbeid, en zo vliegen we naar het einde van het jaar toe. Dat het maar gauw weer volgend jaar mag zijn, en vooral gauw voorjaar, en dat we de lijst met vertrekdatums weer lekker lang kunnen maken!!!
XXX allemaal, iyi geceler

Volgende keer kom ik met de trein, neem dan de samos mee. Zouden we toch naar beps gaan met zn allen

Toos,dus jij en Beps hadden geen tijd om een nieuw glaasje te nemen toen was de karaf al leeg:biggrin:

neuhjjj neuhjjj
nie eerlijk
ikke gezegd, neem nog een glassie en heb het bodempje er pas bij het toetje uitgedronken, dus er was zat tijd om nog een glaasje bij te schenken :finger:

Precies, Beps en ik dachten nemen er nog een, maar niks hoor. Karaf leeg. En Bloemmie maar kleppen, snap je nou waarom:lol:

Viva en Damber ook nog niet gezien hier zullen toch ook al wel thuis zijn?

Ja ja Begin hen te snappen hahaha

Zie je nou, er was nog een bodempje en die mochten wij delen:finger::smiley:

Ja, dat lijkt me wel, den haag is dichterbij dan ons durpie

Roanna heeft het ook gezien, maar die hield wijselijk haar mond:D

jaaa daaaaagggg
ikke allemaal aanbieden, maar neeeee… de keurige dames wilden nix

maar kreeg het er wel lekker warm van :unibrow:

Ja zou ook nog kunnen. Toos en ik vergeten ook weleens wat. :hihi: Toch Toos?

Trouwens Bloem, nog bedankt voor dat persoonlijk berichtje in dat leuke beursje/tasje. Ik had je vanmiddag al even bedankt, maar volgens mij hoorde je dat niet door al dat gekakel. Ha, ha. :kus:

Volgens mij is iedereen nu wel zo’n beetje goed en wel thuis gekomen, dus kan ik nu rustig naar bed gaan.

Weltrusten allemaal en nogmaals bedankt voor de gezellige uurtjes. :kus:

:dag:

Ik duik me bedje in.Tot morgen maar weer…

Welterusten Roanna en Trlover

:slapen:

Ik ben nog wel ff een uurtje bezig.

He bloem, ik heb geen wijntje gezien???

Meiden, slaap lekker:kus:

haha toen had ze de karaf al leeg

@ roanna, nee had het wel meegekregen, maar tis altijd leuk om t 2x te horen

allemaal die slapen gaan: truste
ikke zit nog ff met turkije online, maar maak het niet te laat…
de vermoeidheid kickt nu pas (na een week) goed en wel in…

Ik ga ook mn mandje in, :slapen: Truste…
:dag::dag:

@Bloem,

verlate jetlag dus .

@Miere,

welkom