TTT deel 65: 18 nov Meeting!

Welterusten Seray

:slapen:

Voor wie gaat slapen, welterusten:kus::dag:

ja ben ook weer thuis
eerst alle schaatsmail en huizen aanbiedingen (woningbouw 3, kamernet 3) doorgeworstelt

heb echt een giga weekend gehad en een mega dag
maar baal nu echt mega vreseloos
dit is echt een mega domper
fiets kostte veel knaken, speciaal en zo stom stom stom
woon 10 min lopen van die bushalte en had gewoon kunnen lopen, maar dacht, ga fietsen hoef ik niet om 22h terug te lopen

moest dus nu wel, koud, zware tas en mn fiets gejat
zei nog tegen ma, die jatten ze niet, te opvallend, nummerbord, 2 sloten en dan toch
baal baal baal

Hoe hebben ze dat voor elkaar gekregen zeg,hoop echt dat hij nog terug gevonden wordt…Baal met je mee

@Bloem,

hopenlijk heeft diegene doe 'm heeft meegenomen ook zo in de gaten dat ie niks meer met die fiets kan en wordt ie morgen in de buurt gevonden.

zucht
er wordt ook (nog) geen oranje kronan op marktplaats aangeboden
getverdegetverdegetver!!

@ antonie, ik hoop het echt…
weet alleen niet… zal wel baladigheid zijn, want wat mot je er mee
ga morgen wel ff aangifte doen… zucht

Misschien morgen Bloem,het is een opvallende fiets,dus misschien komen ze er wel achter dat ze er niks mee kunnen …Misschien hebben ze hem in een sloot gedropt

Ik heb er ook geen woorden meer voor. Wat een sh*tstreek.

in memoriam

http://www.aanbodpagina.nl/aa_images/normal/511927_1.jpg

:crybaby:

Hebben jullie ook allemaal zo’n buikpijn:paranoid:

Daar zat ik ook al aan te denken Bloem, want om er nu zelf op te gaan rijden in jou stad of dorp, zou wel een beetje te opvallend zijn, lijkt mij. Hou die site maar even in de gaten.

Sterkte hoor Bloem en hopenlijk komt tie weer boven water.

Bloem,zit rtl travel te kijken zijn in Tibet Zie nu dus in beeld wat jij in het eggie heb gezien het dak van de wereld

ja, meteen gekeken, maar de onderdelen die te koop aangeboden worden zijn van voor dit weekend

ff kijken of ik nog oude foto’s op mn laptop heb, want weet het kenteken niet uit mn hoofd…

owhhh baal nu echt vreselijk!!
en ja, heb best wel een beetje boel buikpijn

@Antonie: Ja, ik had ook weer buikpijn, maar heb het uit/op kunnen houden tot thuis. :stuck_out_tongue:

@ trl, gaaaaf, als ik weet hoe de tv hier werkt, had ik em aangezet… komt er nog herhaling? van de week een x?

Druk ik net toch maar de t.v aan.
Krijg ik meteen op 82cm formaat mariane weber te zien:eek:

Bloem geen idee zal het ff in de gaten houden voor je.Ze hebben pillen he tegen hoogte ziekte daar dat wist ik niet…

Buikpijn, van het lachen misschien. Maar verder niet.
@Bloem: Misschien staat hij morgen weer op dezelfde plaats, even geleend ofzo. Hoop dat hij snel terecht is
Roanna: Niet aan de F1??

@Toos: Nee, gelukkig niet aan de F1. Allemaal lucht… weet je wel!:unibrow: