@filiz
En viel het mee met de vermoeidheid, kon je alles nog een beetje volgen.
Zo weer vanmiddag en vanavond weer gewerkt.
@toos en roanna: hele fijne vakantie
@viva: vandaag iets gehoord, qua salaris had ik heel hoog ingezet, kan het altijd proberen niet, ze lagen er daar aardag wat onder, nu willen ze proberen om daar wat boven op te krijgen, dus gaan we op de helft zitten zeg maar als dat lukt kan ik er ook mee leven denk ik dacht zet hoog in onderhandelen kan altijd ze moeten dat bij dat bedrijf nog alleen weer overleggen dus weer even wachten als dat lukt nodigen ze me wss wel uit voor 2e gesprek
haaai allemaal!
Illegaal internet aftappen is niet helemaal goed, dus ik ben er maar kort. tis hier fantastisch1!!!\Wanneer ik goed internet heb zal ik uitegbreid langskomen, ik mis jullie wel!!!
Zoveel nieuwe mensen, zoveel aardige mensen!!! Echt zooooo leuk. Ik mis thuis wel soms een beetje maar vaak ist gewoon erg gezellig!
Liefs!
:idea: Het lampje weer aan,want tis zo donker buiten…
Goedemorgen allemaal,
De DDD’s zijn allemaal weg wat een rust …
Beps,je hoeft het niet meer aan te horen,wanneer ze gaan,want ze zijn eindelijk VERTROKKEN…
Cris,leuk om van je te horen,en dat het allemaal geweldig is.Wel logisch dat je thuis ook een beetje mist hoor,je bent er nog maar net…Snel uitgebreid verslag he…
Mk,je mag bijna wel een busje of aanhanger nemen om een dagje uit te gaan,maar jullie hebben het geredt en lekker een dagje genoten …
Iedereen een fijne dag…
:CHINA:
:INDONESIA
Bloem: Op wereldreis - 7 mnd!! :wereld:
Babsch: 29 september - Alanya![]()
ChrissyP: 9 oktober - Kusadasi
Marion: 18 oktober - Fethiye
Turkije lover: 19 oktober weekendje weg
Fransijn: 20 oktober - Side
Linda: 22 oktober - Ermelo
Diamond: 24 oktober - Alanya
Turkije lover: 25 oktober - Kusadasi
Cynthia: 2 november - Studiereis destination unknown!!
Kimbo: 2 november - Ankara/Aksaray
Filiz: 19 december - Side
**2008 *******************
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Beppie & Bloem: april - Istanbul
Cynthia: circa 10 april - Maleisie
Bloem: mei - Gumbet/ Bodrum 4 evahhh
Filiz: juni - Side 4 evahh
Kaylo : 15 juni - 3 weken Türgütreis
**2008 ******************
En dan de verjaardagen nog …
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
08/02 ChrissyP
13/02 Fransijn
14/02 Marion
02/03 Babsch
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/05 Besmile
20/05 Turkije fan
28/06 Toos
25/07 Christina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
Goedenmorgen!!
Ik heb alweer heeeerlijk uitgeslapen, bevalt goed, maar morgen weer gewone tijd ![]()
Jaaaaa de 3D´s weg… hoop dat ze plezier hebben!!!
Nou goed, hoop vanmiddag een lekker plekje te hebben,heb een luxe dagje, 4 uur. Zo ff boodschapjes doen en dan werken dus
Tot straks
:dag:
Goeiemorgen iedereen ! Zal hier stillekes zijn zonder de 3D’s hé ?
Zal ginder in elk geval beter weer zijn dan hier ! Deze morgen niet warm gehad ! :unibrow:
@Kaylo: Ik loop eigenlijk bijna het hele jaar op slippers…maar gister zulke koude voeten gehad dat ik vandaag de gewone schoenen genomen heb!!!
goedemorgen lady’s,over weer gesproken, GEEN weer dus…met bakken uit de hemel…
Cris…leuk dat je even langs komt, we wachten je verslag af.
Beps…4 uurtjes wat een luxe
Tlr…ook al weer vroeg erbij.
Kaylo…al weer op kantoor, of nog wat ziek, en lekker thuis??
de rest DDD in het vliegtuig, of nog op schiphol, Toos is in ieder geval al vertrokken en Roanna, zit nog op schiphol…cynnie ligt al te bakken in het zonnetje…of is aan het bijbabbelen met askim…
enne…Bloem…lekker relaxed dagje, kleertjes wassen, en inkopen doen…
en ik aan het werk…bleh…
Ik vond het ook behoorlijk fris vanmorgen op de fiets,nu schijnt het zonnetje iets,hoop dat die doorzet…
Toos is dus vertrokken…heb ik gekeken op schiphol, en de vlucht van Roanna, komt 25 minuten eerder aan, dus die zal ook wel op tijd vertrekken.
viva : nog klein beetje ziekjes, maar toch maar naar kantoor gekomen. ![]()
En van slippertjes gesproken : ik heb al fijn laarsjes aan ! :hihi:
Als we lekker wat doorkletsen, wordt het een nieuwe bevalling vandaag ! ![]()
Nou ik heb mijn laarzen ook al weer aan, ben eigenlijk een echt laarzenmens, net als mijn dochter die heeft wel 20 paar laarzen,in allerlei kleuren en modellen, ik ben meer van de hoge laarzen, niet qua hak, maar tot in mijn knieholte…en westernlaarzen, die zijn ook niet te versmaden, zeg maar.
Nou dat is nog maar te bezien, die bevalling, er zijn er niet zoveel om mee te kletsen…en alleen bevallen dat heb ik al gedaan, en daar is dus geen lol aan, wordt je doof van jezelf
ach Kaylo die 25 die kleppen we met zijn 3tjes ook wel vol, toch Tlr.
En ik ben er ook nog een klein uurtje!!
enne Beps is ook online, kom Beps…help ook ff mee
Ha Beps, nog wat van Bloemmie gehoord?
@Viva: Kom maar op, kom van je formulieren af, en KLETS!!!