TTT deel 52!!!!

en hoe komt het dat je maar 4 uurtjes hoeft te werken, ga je nu een beetje naar normale tijden of nog steeds overwerk…

Nee. Ik zat gister op het werk. Weet dat ze een stuk beter gaat. Maar af en toe een smsje vind ze kicken!!

klets, klets, klets, klets, klets !
Blablablablablabla !!!

hahahah ja, ik doe mijn best, die formulieren, die moeten voor vandaag nog binnenkomen, dus heb nog even tijd om gezellie mee te kletsen.

Deze week mn “normale” uren(24 pw) maar dat is niet normaal, normaal schijn je daar best aan meer te komen, rond de 30. Ik wil het nu wel, maar als over een paar maanden het hondje er is, dan dus niet!

En zo nu nog maar iets van ruim 10!

Wie weet er trouwens nog een leuk kadootje, mn ouders zijn in december 50 jr getrouwd. Ze hebben alles, kopen wat ze willen hebben… reizen doen ze zat, uit eten volgens mij vaker dan thuis… foto’s hebben ze meer, dan dat ze ons ooit kunnen zien…
We komen op niets origineels

:CHINA: :thailand: :cambodia: :malaysia: :INDONESIA
Bloem: Op wereldreis - 7 mnd!! :wereld:

Vandaag naar de Hutong!!!

Hutongs en Siheyuans
Vooral in de wijken rondom de drie noordelijke meren zijn talloze hutongs (stegen) en siheyuans (hofjes) te vinden. Tijdens de Ming- en Qingdynastie vormden deze het karakteristieke stadsbeeld van Beijing.

**

http://www.kampie.info/reisverslagen/verslag_china/foto/hutong1.jpg

**

In 2000 woonde nog bijna de helft van van de bevolking van Beijing in soortgelijke complexen rond een binnenhof. Toch zijn de hutongs en siheyuans een uitstervend symbool van Beijings rijke verleden. Steeds meer hofjes sneuvelen als gevolg van stadsvernieuwing. Minder dan 2000 hofjes worden als cultureel monument beschermd.
Hoewel ze vroeger slechts door één familie werden bewoond, worden de hofjes tegenwoordig gedeeld door meerdere gezinnen.
De hutongs zijn heel goed op eigen houtje te verkennen, maar je kunt er ook voor kiezen om je door een fietstaxi door een hutong rond te laten rijden.

http://img3.travelblog.org/Photos/12255/164187/t/1195224-Beijing-Hutong-Life-1.jpg

Marion!!! Gaaaffff
Gaan we samen:tongue:??

beppie : een citytripje of zo ?

Ach Kaylo, ik/wij willen nog zoveel… Maar eerst eens volgend jaar kijken… per jaar…

Hebben wij voor mijn ouders ook gedaan toen ze 50 jaar getrouwd waren. Ze zijn enkele dagen naar Praag gegaan, schijnt heel mooi te zijn. Veel langer zitten ze ook niet graag meer op het vliegtuig, dus qua afstand was dat net goed.

Kom op meiden…
Nog 9!!! Ik kan het bijna niet houden!!!

Kaylo…mn ouders gaan 2-3 keer per jaar, in het voorjaar 4 weken geweest zitten nu in Kusa voor 2 weken, moeders is slecht ter been, geen optie!!!

Ik Moet nog 1 perswee en we zijn er,…ben ik nu alleen met Kaylo??

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!

ik ga m anders vast aanmaken, is ook al zoooo’n tijd terug dat ik er 1 geopend heb haah

nee hoor ik ben er ook nog

Beps ga je gang…

Moet ik nu persen en puffen ? :o