Wie weet heeft tranaia wel vertraging en gaat on*r te vroeg:lol:
Het lijstje nog maar een keer…
:CHINA:
:INDONESIA
Bloem: Op wereldreis - 7 mnd!! :wereld:
Toos: 25 september - Turgutreis:TURKEY:
Roanna: 25 september - Gumbet![]()
Babsch: 29 september - Alanya
ChrissyP: 9 oktober - Kusadasi
Marion: 18 oktober - Fethiye
Turkije lover: 19 oktober weekendje weg
Fransijn: 20 oktober - Side
Linda: 22 oktober - Ermelo
Diamond: 24 oktober - Alanya
Turkije lover: 25 oktober - Kusadasi
Cynthia: 2 november - Studiereis destination unknown!!
Kimbo: 2 november - Ankara/Aksaray
Filiz: 19 december - Side
**2008 *******************
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Beppie & Bloem: april - Istanbul
Cynthia: circa 10 april - Maleisie
Bloem: mei - Gumbet/ Bodrum 4 evahhh
Filiz: juni - Side 4 evahh
Kaylo : 15 juni - 3 weken Türgütreis
**2008 ******************
En dan de verjaardagen nog …
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
08/02 ChrissyP
13/02 Fransijn
14/02 Marion
02/03 Babsch
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/05 Besmile
20/05 Turkije fan
28/06 Toos
25/07 Christina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
@Toos: He bah wat vervelend nu.
Jullie ook een hele goede reis en ik sms je als we naar de markt gaan over hoe en wat. Oke? Hele fijne vakantie alvast.
Wij hal 3… balie 18 Gate G03 …hahahahaha
Wij hal 1, balie 3 en 4, gate E 04
ja dat is goed, neem geen crocks mee. Roze pet op
Maar ik ga even slapen :vak02::vak02:. Spreek jullie misschien nog wel vanuit AD . :vak01::vak01:
Lieve DDT’s VEEL PLEZIER…
Ik ga slapen,…
:kus:
Ik ga er ook op tijd in, want het is ook voor ons een kort nachtje. Niks bij te babbelen dus…
Weltrusten en allemaal bedankt voor de goede vakantiewensen en tot ziens allemaal. Hou het een beetje rustig en netjes hier he? :unibrow:
:dag::vak01::kus: Doegggggggggggggggg:zon02:
@viva
De fabeltjeskrant is tegenwoordig weer op de tv.
@brenniej
Wat heerlijk dat jullie het zo goed hebben samen.
@cyn
Eenzame nachten, maar wel mooi weer!
@marion
Goed nieuws uit het Radboud en zalig toch om nog ff lekker te spijbelen.
@chrissy
Je moet de meiden hier nooit te serieus nemen hoor.
@toos
Wat een leuke zus heb jij zeg
ze laat zich goed kennen zo.
En nu ook nog een oom overleden. Laat de zorgen maar thuis en geniet lekker van de vakantie. Lekker shoppen op de markt samen met Roanna en meeten met Chyntia. Leuk!!! Goede reis en veel plezier.
@roanna
De koffer is netjes op gewicht. Nog even een nachtje slapen en morgen vertrekken naar het mooi land. Ben wel nieuwsgierig of je Gumbet, Turgutreis en Bodrum leuk vindt. Kijken of je Kusadasi straks nog steeds je favoriet is. Heel veel plezier daar met hubs, zwager en schoonzus en tot volgende week.
@beps
Ik hoef niet in het rijtje hoor, ik weet best wel wanneer ik weer beginnen moet
en ik dacht dat het lijstje voor LEUKE dingen was…
@MK: hihih… Weet je hoeveel er deze week weer moeten beginnen na verlof… vandaag 50 foontjes, waarvan 35 om te vragen wanneer werkneemster weer MAG beginnen…(doen de nederlandse dames nog iets anders dan bevallen??? :lol: )
Blijkbaar niet
ik had netjes een briefje gekregen waarop stond vermeld wanneer mijn verlof was afgelopen.
Die mensen ook hoor, maar ja, je moet niet alles geloven wat ze bij mijn baas schrijven, tenminste ik denk dat ze zo denken, want na die brief gaan ze ook nog eens bel Beps doen… PFFFFF
Ik zit ff te kijken voor ouderschapsverlof en als ik dat zo lees, dan kan ik dat nog wel een tijdje voorhouden. Ik werk 40 uur per week, dat maal 13 en als ik dan 1 dag per week op zou opnemen (mits de baas daarmee akkoord gaat), dan kan ik nog ff vooruit. En dit kan ik nog opnemen voor 2 kinderen.
Hoe lang duurt ouderschapsverlof?
U hebt recht op ouderschapsverlof van 13 maal uw wekelijkse arbeidsduur. Standaard geldt dat u een half jaar lang voor de helft van uw werkweek gaat werken. Als u bijvoorbeeld 32 uur per week werkt, gaat u voor een half jaar 16 uur per week werken en hebt u 16 uur per week ouderschapsverlof.
En je hebt 4 jaar om het op te nemen, toch?? Is niet echt bij ons… namelijk…
Maar goed, minder werken is dan wel minder geld toch?? Alleen wel makkelijk, ik weet van het verleden, dat collega’s nu minder gingen werken, het over een paar jaar uit gespreid hadden, en dan gingen de kinderen naar school, en konden ze weer fulltime instappen… Goed bekeken!!!
Ik heb nog heel veel vrije dagen staan, dus die ga ik eerst opmaken (1 dag per week) en dan denk ik aan ouderschapsverlof. Nu las ik op de site van SZW dat de termijn waarschijnlijk wordt verdubbeld van 13 maal je wekelijkse arbeidsduur naar 26 maal. Voorlopig heb ik nog genoeg verlofdagen staan, ik wacht het nog wel even af.
Als je het opneemt in een termijn van een halfjaar (dan werk je 50%), dat mag een baas niet weigeren. Als je bijvoorbeeld tijdelijk 80% wilt gaan werken, dan moet je werkgever dat wel akkoord mee gaan.
Op die site stond geen termijn genoemd.
Je kinderen moeten jonger dan 8 jaar zijn, beide ouders hebben het recht om verlof op te nemen. Opnemen in een half jaar (50% werken dus) is standaard. Andere wensen moeten in overleg.
Stel dat ik kies voor 80% en mijn werkgever gaat akkoord, dan kan ik dat voor 2 kinderen precies 2½ jaar volhouden. Als je de termijn verdubbelen, dan dus 5 jaar. Best de moeite dacht ik zo.
Ik had eerst het idee om mijn contract om te zetten naar 80%, maar deze oplossing lijkt me beter.
Klinkt lekker, MK!!! Is een goede optie toch, en inderdaad, als het op korte termijn naar 26 keer gaat… ff wachten dus
Ik ga nu echt naar bed, ben kapoerewietskie!!!(hihi gewoon kapotttt)
Mochten er vannacht nog voorbijgangsters zijn…
GA OP VAKANTIE!!!(hihi veel plezier!!)
:dag: :kus: :dag:
Slaap lekker beps.
nope…nieuw deel niet gelukt vandaag…
morgen>>nieuwe ronden nieuwe kansen…
salsa les weer erg leuk…!! nu lkkr slapen…tot morgen…xx
Gister met dat schitterende weer zijn we lekker een dagje weggeweest. Het was een complete volksverhuizing met de wagen, buggie, speelgoed, extra kleren, luiers etc, maar dat mocht de pret niet drukken. We zijn naar het bos geweest en daarna nog naar het strand, lekker op het terras iets eten. Heerlijk om na zo’n lange tijd weer een gezellig dagje weg te zijn.
De pc had het nog begeven vanmiddag, de voeding was geploft. Gelukkig is hubs nogal handig en bewaart hij nog wel eens iets
Even snuffelen op zolder, de pc even open en weer dicht en voila… hij doet het weer. Het is wat, je bent meteen van slag als hij het niet doet.
Ik ga ook zo naar boven, laatste voeding en dan maar kijken hoe laat (of vroeg) ik morgen weer gewekt word. Slaap lekker allemaal en tot morgen maar weer.