Ohhhhh jongste D. Zit ik hier een heel verhaal te typen, ben je zelf ook online. :zon02: Nou, vertel Is het daar warm? Heb je askim al gesproken? :unibrow:
Ha, ha, ha.
Ohhhhh jongste D. Zit ik hier een heel verhaal te typen, ben je zelf ook online. :zon02: Nou, vertel Is het daar warm? Heb je askim al gesproken? :unibrow:
Ha, ha, ha.
Cyn,moet je het alleen van de nachten hebben dan???:unibrow:![]()
@TRL: Ja hoor. Koffer klaar. 15 kilo, dus da’s netjes he? Kan ik tenminste nog wat mee terug nemen. :biggrin:
Roanna,dat is zeker netjes,dat wordt shoppen daar hahaha
brenniej…leuk iets van je te horen!! wat fijn dat jullie veel gepraat hebben…nu idd lkkr genieten…tis je helemaal gegunt
@cyn…daar ook alles goed…gelukkig:D hopelijk heeft je askim de komende nachten wel vrij!!
Brenniej,zitten jullie in een appartementje daar of in het huis van je askim??
dames…gaan we deel 53 vanavond nog halen…?
Brenniej…fijn meis, nu alles uitgesproken is en jullie samen kunnen verwerken,…party time voor jullie geniet er van…
Cynnie…ook helemaal weer happy met askim, houden zo…
Toos en Roanna…HEEL VEEL ZON, PLEZIER, RUST GOED UIT…ZAL AAN JULLIE DENKEN MEIDEN…GOEDE VLUCHT ZONDER VERTRAGINGEN…
dE Rest net als ik …wij gaan de regen tegemoet…ach…zijn wij er al aan gewent als de DDD weer terugkomen…van alllll die zon.
Filiz…geen idee, of we gaan bevallen vanavond, ben straks weg, moet de buurvrouw haar haar verfen…
Dan gaat het vastniet lukken vanaaf… en morgen…
Dat zien we morgen dan wel weer, lieve kijkbuiskindertjes…
Beps…last van nostalgie???
Hierdan nog 1x het lijstje voor DD…
:CHINA:
:INDONESIA
Bloem: Op wereldreis - 7 mnd!! :wereld:
Toos: 25 september - Turgutreis:TURKEY:
Roanna: 25 september - Gumbet![]()
Babsch: 29 september - Alanya
ChrissyP: 9 oktober - Kusadasi
Marion: 18 oktober - Fethiye
Turkije lover: 19 oktober weekendje weg
Fransijn: 20 oktober - Side
Linda: 22 oktober - Ermelo
Diamond: 24 oktober - Alanya
Turkije lover: 25 oktober - Kusadasi
Cynthia: 2 november - Studiereis destination unknown!!
Kimbo: 2 november - Ankara/Aksaray
Filiz: 19 december - Side
**2008 *******************
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Beppie & Bloem: april - Istanbul
Cynthia: circa 10 april - Maleisie
Bloem: mei - Gumbet/ Bodrum 4 evahhh
Filiz: juni - Side 4 evahh
Kaylo : 15 juni - 3 weken Türgütreis
**2008 ******************
En dan de verjaardagen nog …
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
08/02 ChrissyP
13/02 Fransijn
14/02 Marion
02/03 Babsch
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/05 Besmile
20/05 Turkije fan
28/06 Toos
25/07 Christina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
@Viva: Nou, weer hartelijk bedankt. Zou bijna alweer vergeten, wanneer we ook alweer gaan. :biggrin: Nu weet ik het weer! ![]()
@Toos: Koffer klaar? Niet te zwaar?
nee hoor, koffer zit keurig op gewicht. Alles is klaar. En jij ook startklaar??
Wist het ook even niet meer, wel makkelijk dat lijstje
@Brenniej: Goed dat jullie samen gepraat hebben. Gaat helemaal goedkomen
@Cyn: Fijn dat het tussen jou en askim goed gaat. Wordt dus niet bijbabbelen vannacht
@Toos: Ja hoor! Ben er helemaal klaar voor. :zon02:
Zo te zien alles op schema dus…:zon:
@Bloemmie: Blij dat het beter met gaat, jammer dat ik je gemist heb vandaag. Blijf vooral genieten van alles
@Beps: Reserveer je donkere hoekje van de week, kun je nog meelezen. Je zal ons nog missen, wij jou ook hoor.
@Viva: Succes met de formulieren van de week
@Linda: Hoop dat je sollicitatie goed is verlopen, succes met hardlopen
@Marion: Fijn voor jullie dat het goed was in het Radbout. Zet iedere dag mooie foto’s neer waar Bloem is en wens j succes met voetballen
@Filiz: Veel plezier op school en op salsa les
@TRL: Je moet vast wel weer oppassen, dus succes daarmee
Ben er ook helemaal klaar voor. Gaan wel met een dubbel gevoel weg vanwege het hele gedoe met mn zus en Hub hoorde vanavond dat er een oom waar hij zeker vroeger een goeie band mee had ,plotseling is overleden vandaag. Maar we zijn van plan om er toch van te gaan genieten en alles even achter ons te laten.
Ik ga vast :dag::dag:. Ga proberen een paar uur te slapen. Zijn van plan om vannacht om 1 uur naar schiphol te gaan.
@Roanna: Jij ook een hele goeie reis. Hoop dat on*r op tijd vliegt morgen, anders kun je nog een poosje tax free shoppen. We houden contact en zie je van de week:kus: