Ben der ook nog weer even,zo naar me ouders hebben digitenne dus ga lekker me cluppie bekijken op tv…
Cyn,nogmaal een hele fijne vakantie…
Toos,jee wat een hebberd die zus van je zeg…
Ben der ook nog weer even,zo naar me ouders hebben digitenne dus ga lekker me cluppie bekijken op tv…
Cyn,nogmaal een hele fijne vakantie…
Toos,jee wat een hebberd die zus van je zeg…
@tkl: kun je daar alle wedstrijden op zien?
@tkl: succes met je club, mijn club moet tegen de club uit nijmegen vandaag, donderdag ook weer maar dan voor de beker
Linda, ik vlieg om 18.20 vanaf Schiphol naar Bodrum!!
TRL: wat wordt het?? Ik denk 1-3!!! ![]()
@cyn : jammer van de heentijd is de terugtijd beter
Ja terug om 23.59… officieel 00.50… maar dat kunnen ze printen… dan ga je namelijk 1 dag te laat terug ![]()
Oh wist niet dat ze dat konden, welke datum kom je terug, sorry dat ik alles vraag maar was laatste wekern erg druk dus niet alles bij kunnen lezen
Ik kom 7 oktober weer terug… maar officieel dus 8 oktober… Ben dus lekker 2 weekjes naar de zon :zon02:
Hmm heerlijk zeg wou zo weer op vakantie haha
Hi meiden, zo haartjes weer geverfd…zonnetje schijnt…lekker warm hierzo…
Cyn…fijne vakantie…als ik dat nog niet had gezegd
Toos…korte metten maken met zo’n ekster als je zus
Roanna…niet zwemspullen vergeten…moet je in je blootje zwemmen en verbrand je je billen en hubs heeft dan een garnalencoctail
Linda…ik duim alvast voor morgen voor jou
Tlr…lekker voetbal kijken, (ik vind er geen klap aan,) maar ieder zijn meug…dus geniet.
Beps…hubs lekker laten slapen…en bijkletsen
Ikke de zon in nog ff een kleurtje opdoen…
lees af en toe wel even mee.
Viva, dankje!!! Zit nu maar een spelletje te spelen op internet :retard:
Ow ja? Is dat zo? Wanneer ga je weg dan? :vak02: ![]()
@Viva: Nou, ik heb voor ik hier aan de schoonmaak ging, dat eerst gedaan dus alles ziet zo’n bietje al in de koffer. Op een paar dingen na dan, die ik nog ff nodig heb. Ik kan zo weg!
Heb nu de bovenboel schoon, ramen gezeemd enzo en dan morgen nog ff hier beneden stoffen en zuigen en de doos doen en dan is Klara er wel klaar mee en klaar voor. Heb nu nog even een witte:was: draaien, die ook vandaag nog lekker naar buiten kan.![]()
Ga nu zelf even douchen en dan is het alweer tijd om een broodje te eten.
:dag:…Cynthia… :vak01:
Heb net ook een broodje op… en dan vanmiddag nog naar de MD… ![]()
ohhh Je bent er nog!!!
Heb ik gister nog gedaan met R en I en onze kleinkids. Gezelli was dat! Enneh, ik denk dat ze ons a.s. dinsdag daar ook nog kunnen verwachten, maar dan op Schiphol. ![]()
Haha ik zal ze vast waarschuwen!!![]()
@viva: dank je hoop morgen idd iets te horen, uiterlijk woensdag zei ze
Beps: ja moest nog afscheid nemen van mijn zusjes! :p:zon02:
GOOOOOOOOOOOOOOOOO AJAX!!! :dag::vak01::kus:
@cyn: dacht dat de afstand tussen amsterdam en alkmaar niet zo groot was en dan komt de spelersbus nog te laat aan in amsterdam