TTT deel 52!!!!

Ja maar dat komt omdat er een ongeluk is gebeurd tussen amstelveen en haarlem… :redface:

Ben nu weg :dag: DOEI!!!

:vak02::vak02::vak02::vak02::vak02:

Ah zo dat had ik niet meegekregen vond t ook al zo vreemd, hoop dat jij daar straks geen last van hebt

CYN heel veel plezier geniet ervan tot over 2 weken doei doei doei

ik ga er van door ga naar mijn clubje, tot later vandaag

En nu even rustig met een bakkie!
Gisteravond de kroeg in geweest met een paar vrienden. Was gezellig, een goede band en niet stampend vol. Alleen de day after he! Niet veel gedronken maar wel een katergevoel door te weinig slaap. Want 's morgens moet er toch gewerkt worden.
En straks komt de familie, wel druk maar vind dat altijd erg gezellig.

@Beps
Jij ook plezier met je zussie!!

@Filiz
Hoe was de wedstrijd vandaag? Nog wat puntjes binnen kunnen halen?

@Toos
Gelukkig is de keelpijn al een heel stuk gezakt, wss geen last meer van dus op vakantie.
Op naar G. dus vandaag … een kilometer of 10 zuidelijker is er kermis!
En je zus, heb er eigenlijk geen woorden voor, ik haat geldwolven.

@TRL
Hebben ook digitenne maar kunnen Ajax-AZ niet ontvangen, mss toch maar een keertje dat extra pakket erbij nemen.

@Linda
Ook veel plezier bij je cluppie!

@Roanna
Al klaar met poetsen?

helaas weer verloren…schiet niet echt op…wat een wedstrijd
…!!
hebben zich er 2 geslagen…uiteraard alle2 een kaart…jammer…maar niks aan te doen…

@viva…haartjes geverfd…leukzz;)

@linda…veel plezier…

xx

@Cyn: als je dit misschien nog leest in TR EEN HELE FIJNE VAKANTIE!!!

@enne ja wie gingen er nog meer??? Ik weet dat er nog een paar vertrekken richting gumbet en turgutreis??
Nou ja JULLIE OOK EEN HELE FIJNE VAKANTIE!!!
Wie waren het ook alweer. hmmmm Eventjes denken hun hadden last van geheugenverlies, maar ik ook nu hahahahahhaha
Eventjes kijken hoor…o ja ik weet het weer…
TOOS EN ROANNA HEEL VEEL PLEZIER EN ZON ZE!!!

lekker weer he in NL!
Eventjes weer lekker genieten.
hahaha maar ik dacht ik ben helemaal cyn vergeten en de rest ook die inmiddels zijn vertrokken.
Ben nu eventjes aan het kijken voor volgend jaar voorjaar en zomer!

Iedereen een fijne zondag!

hoi hoi

zondagmiddag bij jullie
avond bij mij

al weer mensen op weg naar ons favo landje? lekker hoor

roanna en toos, de koffers al klaar?

roanna, nog bedankt voor je sms!!
heb ff 5 min met pa en ma gebeld. hadden een super vakantie gehad, waren het strand nie afgeweest… hahahha…
ikke dus heelhuids in peking… wat een staddd!!

ben er ook meteen weer vandoor
want internet in hotel is mega duur
hebben hier nog nooit gehiooord van internetcafe’s ofzo
snap dr nix van
morgen verboden stad
kijk ernaar uit… leuk!!
dus allemaal
de groetjes
geniet lekker van het zonnetje en de zondag!! :dag:

Hey meissie … fijn weer een berichtje van je te lezen hier!!!

Hoe is het met je, voel je je alweer een beetje beter?
En veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel plezier in de verboden stad, geniet van al dat moois!!
:kus::kus::kus:

Heey iedereen!!

Hoe is het met jullie? Nou met mij helemaal geweldig! Ben nog net geen maand terug in NL en heb alweer mn volgende Istanbul-visite op mn agenda staan :D:D:D

Ik ga 11 oktober weer terug!!! Samen met mijn zusje en mn huisgenootje voor 10 dagen. Was echt grappig we waren met zn drieen aan et indrinken voor het uitgaan en toen vroeg mn huisgenootje: “Hoe duur is een ticket naar Istanbul nou eigenlijk?” Dus wij zoeken op internet… Oew das wel heel goedkoop, dus wij onder het genot van nog wat meer wijntjes en mijn vrolijke verhalen over Istanbul… “zullen we dat doen? met zn allen in de herfstvakantie naar Istanbul?” Mn huisgenootje is zelfs nog nooit in het buitenland geweest!!
En toen besloten we dat als ze vrij kon krijgen we zouden gaan… en dat is gelukt! Dus nu hebben we geboekt en gaan we 11 oktober tot en met 21 oktober naar Istanbul en blijven we bij verschillende vrienden van mij slapen!! :D:D:D EN EN EN dan zijn we in Turkije tijdens seker bayram (het suikerfeest)! Hmm ben benieuwd!
En een jongen die ik tijdens mn vakantie had ontmoet, komt in die tijd ook naar Istanbul om me op te zoeken… en waarschijnlijk blijven we ook 1 of 2 nachten bij K en S… :expressionless: Ik vroeg of we 1 of 2 dagen bij K konden blijven slapen (bij hem en zijn vriendin) Maar hij had et er ineens over dat we dan in zijn huis gingen slapen (dus ook bij S in huis… hmm… pffff weet nog niet wat ik daarvan moet vinden, S en ik hebben echt een “haat”-liefde verhouding ofzo… en nu zitten we dus in de “haat”/stilte tijd) Nou ja we zien wel…

Dikke kus Rien!

ikke is weer thuis,cluppie gewonnen,was nog wel ff spannend.

Linda,ja me ouders hebben digitenne genomen van de K*N,dus konden ook nog naar de lampjes-kakkerlakken kijken en nu ook nog h’veen-utrecht maar die is dus al gespeeld maar wordt achteraf helemaal uitgezonden…

Marion,nee AJAX-az kon je ook niet ontvangen het was az-AJAX hahahah,is maar €6.95 per maand extra om die wedstrijden te kunnen zien.

Toos,hoe is het gegaan in de woning??Alles weer op orde?

Kelebek,lekker hoor een weekje Istanbul en je kent daar nu vast goed de weg dus helemaal ideaal,weet je in elk geval waar je wezen moet.

Bloem,heb je gemist,maar heel veel plezier in Peking en de verborgen stad.Hoop dat je alweer opgeknapt bent…

:CHINA: :thailand: :cambodia: :malaysia: :INDONESIA
Bloem: Op wereldreis - 7 mnd!! :wereld:

:turkey:Toos: 25 september - Turgutreis:TURKEY:
:turkey:Roanna: 25 september - Gumbet:turkey:

Babsch: 29 september - Alanya

ChrissyP: 9 oktober - Kusadasi
Marion: 18 oktober - Fethiye
Turkije lover: 19 oktober weekendje weg
Fransijn: 20 oktober - Side
Linda: 22 oktober - Ermelo
Diamond: 24 oktober - Alanya
Turkije lover: 25 oktober - Kusadasi

Cynthia: 2 november - Studiereis destination unknown!!
Kimbo: 2 november - Ankara/Aksaray
Filiz: 19 december - Side

**2008 *******************
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Beppie & Bloem: april - Istanbul
Cynthia: circa 10 april - Maleisie
Bloem: mei - Gumbet/ Bodrum 4 evahhh
Filiz: juni - Side 4 evahh

**2008 ******************

En dan de verjaardagen nog …

29/09 Brenniej

08/11 Kaylo
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
08/02 ChrissyP
13/02 Fransijn
14/02 Marion
02/03 Babsch
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/05 Besmile
20/05 Turkije fan
28/06 Toos
25/07 Christina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar

Zo Linda en TRL, jullie cluppies gewonnen he. Enneh…wie staat er boven aan? Juist …Ajax.

Maar Twente ook goed he Linda! 3-0 gewonnen. Toe maar! :thumbsup:

Hai Kelebek, wat een goeie plannen dan weer zeg. Jou vrienden boffen maar met jou als vriendin. :thumbsup: Zo komen zij ook nog eens ergens.

@Jill: Hoe is het meid? Al een beetje bijgekomen? :dag:

Zo zussie weer weg, wij gegeten hubbie weer te bed…

Bloemmie gemist, maar via de andere wegen weer gesproken(mail) dus dat komt dan ook weer goed.

Cyn gesproken voor ze weg ging, en nu maar hopen dat

***de demente TWEELING ***

me spaart voor de komende dagen…:finger:

Tot laterzzz

@Bep: :dag: :kus: