TOOS: Dankje!!! Jij alvast een goeie vlucht dinsdag!!!
Roanna: wieeeee kan niet meer wachten!!:zon02:
TOOS: Dankje!!! Jij alvast een goeie vlucht dinsdag!!!
Roanna: wieeeee kan niet meer wachten!!:zon02:
@Toos: Geen idee wat die tijden betrefd. Tot nu toe nog niks gehoord, dus zal die wel op tijd gaan. Is altijd een verrassing met On*r. Maar ik kom er wel.
O ja, had alles al zo’n bietje in de koffer, zegt mien manneke, ook de zwemspullen? :lol: Nee dus, ga ik zo nog ff doen.
Haha dat is met 36 graden toch wel erg belangrijk!!! Ik zal morgen ff smsen hoe het weer echt is daar!!
@roanna: volgens belbios niet, maar volgens site van blof wel waar heb jij t gevonden
Nou Cynthia, een hele goede reis vandaag en ga je vast nog wel zien ergens daar.
Zie dat je deze dag nog even door komt en dan en dan…
esta noche…you fly away. :zon02:
Doeggggggggggg :crybaby:
Heb ook iets gevonden site van cinestar zelf
Op www.cinestar.nl dacht ik. Is dat een bios bij jullie? Daar staat hij voor deze week wel vermeld.
Si, esta noche!!! Oftewel… Bu aksam bodruma gidiyorum… :wub:
@roanna: daar heb ik t ook net gevonden
Nou meisjes, ik ga nu echt even wat doen. Ben/was zoveel van plan, dus moet ik het ook maar ff doen.
Kom vast vandaag zo tussendoor wel ff gluren. Dus tot laterssss.
:vak02: 25 September :wereld:
Ik ga ook aan de schoonmaak, blij wel op mee lees stand
Hi, hi, ik heb ik Turkije ook altijd de neiging om gracias en adios te zeggen.
Gek he? :hihi: Ha, ha. Maargoed, als maar geef geluid toch?
@Linda: Hou het even in de gaten en als het na de vakantie nog draait, kunnen we altijd nog wat afspreken. Oke?
Jij ook succes met schoonmaken. ![]()
Ja precies!!! Maar nee Roanna…
Sagol(sahol): dankjewel
Görüsürüz: tot ziens
Merhaba: hallo
Gunaydin: Goeiemorgen
Iyi Aksamlar: Goeieavond…
Gebruik dat maar ![]()
@roanna: hou t zeker in de gaten je hoort als je terug bent
Pfff wat moet ik nou gaan doen?? Moet nog 3 uur!! Straks om 12.30 begint AZ-AJAX: dan is het weer strijd hier in huis!!
Linda: hoe is het?
@cyn: ja hier is alles goed heb lekker vrij vandaag had eigenlijk moeten werken vandaag ivm koopzondag maar had vrijgevraagd of evt een wedstrijd te lopen of anders voor mijn clubje vandaag dat laatste is het dus geworden, maar wel lekker druk wil/moet nog zoveel doen hier dus doe elke dag iets, volgende week ma t/m do werken daarna lekker lang weekend
@cyn: hoe is t met jou dan? al last van zenuwen? haha
Ja hier ook wel goed!! Geen zenuwen… geloof nog steeds niet dat ik vanmiddag al ga!! Zal wel rond 2 uur pas komen!!!
Lekker hoor een dagje vrij! En het wordt nog mooi weer ook… dus dat heb je mooi bekeken!!!
En daarna lekker een lang weekend! :hihi: Super!
@cyn: hoe laat vlieg je? welk vliegveld land je daar? ben nog niet zo bekend waar alle vliegvelden daar zijn.