TTT deel 52!!!!

@Toos: Drukke dag weer dus. Nouja, je hebt toch al gauw vakantie… toch… Kun je lekker uitrusten. Ja, dat was jij toch die ook a.s. dindag gaat? :vak02:

Trouwens als je moet plassen of je hebt zin in koffie ( je hebt mijn nr), 50 a 60 km omhoog en voila en anders een goede reis en zie je vast wel hier nog of in Turkije.

Iedereen verder een fijne zondag. Ga hier thuis nog even wat doen en voor de rest lekker genieten van de 24 graden die hier verwacht word.

:dag:

@Roanna: Heb even naar het weer gekeken in Turgutreis en omgeving. Wordt daar lekker warm, tuussen de 31 en 36 graden:D:zon02:

@Roanna: Zal zien hoe het loopt vandaag. Zie je in ieder geval in verweggiestan. Jij ook een fijne zondag
Ga even douchen en eten en dan weg, dus tot vanavond.
Fijne zondag en lekker genieten van het mooie weer hier.
:dag::dag:

@Toos: He, wat vervelend nou. Dat mensen zo moeilijk kunnen doen om na iemands dood, zo hebberig te zijn. Ik neem aan, dat jullie dat toch wel al geregeld hebbben? Maarja, nu de verkoop van dat huis nog he en daar loeren ze natuurlijk nog op! Nou meid, sterkte ermee en laat haar maar een poepie ruiken hoor!

@Linda:

Goedemorgen Linda. Uitgeslapen? Ik had nog ff op de site gekeken en ben gaan speuren, maar die film van Blof draait deze week wel bij jullie in Cinestar. Afwachten dan voor hoelang.

Oh… ik heb het gisteravond ook al even hier gezegd:

MAAK ME GEK! :vak02:

Haha kan toch nog geen afscheid nemen!!! Ben er klaar voor hoor!!

Toos: heb geen pb gehad… sms me anders ff!! Dan heb ik hem gelijk!!!

:kus:

@Roanna: Ja alles is goed geregeld, hebben ons ook aan het testament te houden. Zij denkt dat wij de rekening hebben leeggeplunderd, maar heeft er geen idee van dat alle kosten gewoon doorgaan. Hebben gister besloten om behoorlijk met de prijs van het huis te gaan zakken zodat het misschien snel weg is. Is beter voor onze gezondheid en kunnen we er een punt achter zetten

@Cyn: Heb je mn sms gehad??

Is toch vreselijk he die temperaturen, je zal toch maar 36 graden hebben. Ga je nog zweten ook in je vakantie

@Toos: Ik denk dat het een betere oplossing is om dan maar een bietje te zakken met de prijs. Dit is eigenlijk ook een blok aan het been zo, zeg maar!

Mijn collega heeft sinds 2 jaar een nieuwe vriend uit de bollenstreek en had zijn huis al 2 jaar te koop staan, omdat hij nu hier bij haar woont. Een maand geleden is hij ook maar met de prijs gaan zakken en binnen 2 weken was hij het nu eindleijk echt kwijt.

Ik zag, dat onze ander jongste valse D ook online kwam :zon:

Ja dankje!!! Heb je nummer meteen opgeslagen!!!:dag:

Roanna: ja toch nog ff!! Maarreummm 36 graden lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr:wub:

@Roanna: Ja precies en wij hebben nu zoiets van weg is maar weg.
Die jongste D gaat vandaag al, het is wat. Moeten we het nog even samen rooien, de manke helpt de blinde. Wanneer gingen wij nou ook alweer

Ik ben dan weer even in de war nu. :paranoid: Ben weer de kluts kwijt. Aan wie had ik dan een nummer gegeven? Nouja, jullie hebben nu elkaars nummers. :wink:

@Cynthia: Bijna he? :wub: :zon02:

Toos: ja vanaf vandaag is het de DDT

@Toos: Wij/jullie gaan: 25 SEPTEMBER. Dat is overmorgen al! :vak02:

Ik ga er van tussen.
Cyn: Alvast een leuke tijd in Gummiebet. Doe ze de groeten daar enne je wel gedragen he.:vak01::vak01:

Oeps dat is wel snel al dat we gaan. Mag mn koffer wel gaan pakken, nou ja heb morgen ook nog. Vluchttijden nog niet veranderd Roanna, met on*r weet je maar nooit

:dag::dag: Dag Toos. Goede reis vandaag.

@Roanna: Dank je hoor, komt helemaal goed.:kus:
:dag::dag: