TTT deel 52!!!!

:CHINA: :thailand: :cambodia: :malaysia: :INDONESIA
Bloem: Op wereldreis - 7 mnd!! :wereld:

:turkey:Cynthia: 23 september - Gumbet:TURKEY:

Toos: 25 september - Turgutreis
Roanna: 25 september - Gumbet
Babsch: 29 september - Alanya

ChrissyP: 9 oktober - Kusadasi
Marion: 18 oktober - Fethiye
Turkije lover: 19 oktober weekendje weg
Fransijn: 20 oktober - Side
Linda: 22 oktober - Ermelo
Diamond: 24 oktober - Alanya
Turkije lover: 25 oktober - Kusadasi

Cynthia: 2 november - Studiereis destination unknown!!
Kimbo: 2 november - Ankara/Aksaray
Filiz: 19 december - Side

**2008 *******************
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Beppie & Bloem: april - Istanbul
Cynthia: circa 10 april - Maleisie
Bloem: mei - Gumbet/ Bodrum 4 evahhh
Filiz: juni - Side 4 evahh

**2008 ******************

En dan de verjaardagen nog …

29/09 Brenniej

08/11 Kaylo
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
08/02 ChrissyP
13/02 Fransijn
14/02 Marion
02/03 Babsch
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/05 Besmile
20/05 Turkije fan
28/06 Toos
25/07 Christina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar

@trl…wat vervelend dat je vriend op het moment zonder werk zit…maakt ie gee kans in een hotel dat het hele jaar open is…?

Zo meiden… Ik ben er :tongue:

Koffer is klaar… ouders zijn nog bezig… dus ik kan mooi ff online… Heb maar 17 kilo!! Netjes he! :tongue:

Heb nog steeds geen idee dat ik morgen heen ga… Zo raar dat ik morgen op schiphol sta… of nog onderweg!! Taxi komt om 14.00 uur…

@J: wat super weer 3 doelpunten!! Ga zo door… dan win je over een paar jaar als je wat groter bent misschien wel een gouden schoen :thumbsup:

Sorry meiden verder weet ik het ff niet!!!

x

@cyn
Dat is netjes 17 kilo!
Hebben jullie gisteren lekker gegeten en hoe vond je moeder de verrassing?

Ja super!! Was heel lekker!! En cd vond ze erg lief!!!

x

@Cyn
Zal je vakantiegroet er maar meteen neerzetten voordat de verbinding er weer uitknalt straks!!

Koffer klaar, mp3 weer vol met de nieuwste liedjes, al kriebels in de buik? Bijna op weg naar jou favoriete Gümbet! Je askim … hoop dat je eruit komt wat je gevoel voor hem betreft. Wens je in ieder geval een hele mooie tijd toe in Turkije.

http://www.pupa.com.tr/coast/KusdasiBodrum/Gumbet.jpg

Geniet er van!!!

Marion: dankje!!! :zon02:

Trouwens voor alle meiden die na mij gaan: ALVAST EEN FIJNE VAKANTIE:zon02:

Toos&Roanna: tot in Gümbet/Bodrum!!!

Roanna: jou sms ik zoiezo nog wel ff!!

Toos: jou niet… haha heb je nummer niet :wink:

Eindelijk is mijn mp4 geladen.

Besmile, hoelaat vlieg je?

ik vlieg om 0:05. Ik heb een hele vroeg vlucht. Mijn vakantie begint 23 september, maar ik moet vandaag al op Schiphol zijn.

@Marion: Oh, dat had je nu niet moeten doen. :thumbsup: Wat een gezelige foto van Gumbet bij avond. Krijg ik nu nog veel meer zin in.

@Cynthia: Ja Toos laat ons vandaag mooi in de kou zitten, :evil: maar ik heb haar nummer wel hoor. Dussssssssss komt goed!

@TRL: Oh, dat is best erg dan voor jou askim. Hopenlijk vind hij nog wat voor de rest van het seizoen, maar dat zal inderdaad niet meer mee vallen, nee.

By the way: De hattrick wordt gebruikt wanneer een bepaalde speler in èèn wedstrijd 3 x scoort. Daarbij geldt dan officiel nog de strikte voorwaarde dat de 3 doelpunten in èèn helft, zonder dat er doelpunt van een andere speler tussen door is gemaakt. In dat geval, spreekt men van een onvervalste zuivere hattrick.

Bron: Wikipedia.

Maar omdat ik zelf ook jaren lang tussen 2 voetbalgekken heb gezeten ( man en zoon) wist ik dat eigenlijk al wel, maar heb het toch voor de zekerheid even opgezocht en het klopte.

Misschien helemaal niet zo belangrijk, maar misschien vind J. het wel leuk om te weten, als hij het al niet wist. :wink:

Cyn,alvast een hele fijne vakantie vooral lekker genieten en hoop dat je er samen uit komt met je askim…

Filiz,ja maar dan zou hij toch naar Antalya of Alanya moeten waar het het hele seizoen doordraait,in Kusadasi is dat niet zoveel.En als hij dan zegt dat hij waarschijnlijk naar Nederland gaat hebben ze hem ook niet nodig,dus we zullen het wel zien.

Meiden caiooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

@ Besmile.:

Goede reis en een hele fijne vakantie en geniet ervan. :vak01::vak01:

besmile,een hele fijne vakantie…

:dag:Besmile: goeie reis!!! :dag:

Zo ben er nog wel ff hoor… Weet toch niet wat ik hier moet doen verder!!!

Cyn,wachten duurt lang he

ja te lang!! Kan niet wachten tot ik slaap krijg, en lekker mijn bed in kan duiken!!!:stuck_out_tongue:

Dat zal nog wel ff duren denk ik…Of niet…

Ik ga er vandoor heb een BBQ

Fijne avond allemaal

@cyn…mocht ik je niet meer spreken is wens je een hele fijne vakantie, geniet er lkkr van!! en succes met alles helder te krijgen over de toekomst…

@trl…ahh lkkr bbq…!! smakelijk…

vanmiddag weer gedanst…en we hebben de dans af:D:D…daarna bij oma gegeten…
nu lkkr niks doen…
fijne avond allemaal…!!