Nou, ik heb ze van de zolder hoor! Nu alleen nog even inpakken. Heb de :was: nu draaien en gaat nog lekker naar buiten vandaag. Het kan nu nog! Dan even de laatste boodschapjes doen en tegen de avond ff met onze zoon en vrouw, die vandaag op onze kleinkids passen, naar de Mac, dus ben al helemaal in vakantiestemming.
Schoonmaken dan toch morgen maar doen. Ik zie wel hoever ik kom. Kep toch vakantie.
@Toos: Nu eindelijk ook vakantie? Eneh… wanneer ga je ook alweer?:unibrow: Hoes’t met keeltje?
@Viva:Gaan jullie nog wat leuks/spannends doen het weekend?
@Marion: Ik zou ook even langs de huisarts gaan om hier naar te laten kijken. Misschien hoort het er tijdelijk bij, of moet hij toch nog andere medicatie proberen. Sterkte ermee!
Wel fijn dat de uitslag zo mee viel. Gelukkig maar weer.
Roanna,tijd zat nog toch wanneer ging je ook alweer
Cyn,hoe vond je moeder de cd en het etentje??Koffer al gepakt?
Vriendin van mij vliegt vanavond terug uit Antalya,maar heeft oorontsteking opgelopen,en niet zo’n beetje ook,maar wil nu niet naar de dokter in Turkije,omdat ze dan vliegverbod krijgt en wil dus wel graag naar huis,Pfff moet er niet aan denken en dan met de druk in het vliegtuig…
Tlr…dat is knap balen zeg een oorontsteking, ik kreeg hem gelukkig in nederland net na de vakantie, daar wordt je niet echt vrolijk van hoor, in het vliegtuig zitten, met een oorontsteking…
Nou mijn weekend is nog niet vol gepland hoor, hubs heeft boven buiten de ramen gezeemd, alles is weer glad…de was draait, en dadelijk komt zoon met schoondochter hun auto laten bewonderen…voor de rest, ach ik zie wel, kom het weekend wel door zeg maar…weet eigenlijk niet wat ik ga doen, of waar ik heen ga, zie wel…het weer is nou niet je van het zeg maar, grijs bedomd…
enne het eten voor vanavond is al gekookt…relaxed dus…stamppot boerenkool, vinden ze hier allemaal zo lekker, vooral zoon dus die laat ik dan maar meeeten toch!!! Mag het niet zeggen maar …schoondochter is niet echt een keukenprinses.
@Viva: Hmmmmmmm boerenkool ook lekker.
Heb ook net toch maar alvast de binnen en buiten kant van de keukenkant en voorgevel gedaan en dan morgen ook maar even boven de ramen nog doen. Zo blijven we bezig. Maarja… kep toch :vak02: ha, ha.
@Marion: Wat mooi toch weer die foto. Lastig als je verbinding steeds wegvalt. Daar heb ik nu geen last meer van, maar gisterochtend de hele ochtend geen verbinding. Heb jij kabel of ADSL? Ik had het toen we nog op de kabel zaten, ook regelmatig dat de verbinding weg viel. Ook heel irri hoor!
@Filiz: Hier wil die :zon02: er net nog niet doorkomen, maar voor de rest is het aardig weer hier.
@TRL: Wij gaan de … ik dacht de … 25e September en als ik het goed onthouden heb, gaat er morgen ook nog iemand :vak01: en dan dindag ook nog iemand van het forum. Kan ff niet op de naam komen.
Terug van het veld en GEWONNEN met 6-3 :lol:, J. scoorde er 3. Super voor hem want opa en een oom kwamen kijken vandaag.
Huisartsenpost gebeld en mijn vemoeden was juist, hoort er allemaal bij en is onschuldig. vooral doorgaan dus zou Barry S. zeggen ;). Kan ik vanavond in ieder geval met een gerust gevoel naar de kermis.
@TRL
Super dat je vriendin zwanger is, uitbreiding van de vriendenclub dus!
@Jill
Wat een muts van een poetsvrouw, hopelijk vind je snel een goede nieuwe.
@Viva
Geen echte plannen voor het weekend maar een keer helemaal niets doen is ook heerlijk!
@Brenda
Gefeliciteerd met je vader. Een goede reis voor straks en een hele mooie tijd samen :kus:!
@Besmile
Ook een goede reis en een supertijd in Kemer.
@Toos
Gelukkig al minder belabberd, nu de pijnlijke keel nog weg, thee met honing helpt ook altijd goed!
@Roanna
En eindelijk is de koffer van zolder, teken dat de vakantie er ECHT aan zit te komen.
Hebben trouwens ADSL, maar buitengebied he, toch wat moeilijker.
@Marion: Oh, gelukkig en goed dat je het toch even gevraagd hebt. Is toch een geruststelling,
J. wat goed weer van je. 6-3 gewonnen, waarvan 3 van jou. Geweldig joh.
Meisjes: ik ga nu even een broodje eten en dan boodschappen doen.
@Toos: Als je morgen nog naar het zuiden afreist… iets naar boven en dan ben je in het middenoosten dus… je weet het. Nee, je hoeft de ramen niet te zemen, die heb ik dan al wel klaar. :vak02:
Tot laters en iedereen alvast een heel fijn weekend en Marion, veel plezier op de kermis.
@marion
Gelukkig dat de test 200% is meegevallen, ook wel leuk als het een keertje meezit!
De nieuwe school J. is dus een heel eind weg, moet jij dan op en neer reizen of gaat hij intern? Wat een topper weer op het veld 3 goals en dat als opa en oma komen kijken, wat zal hij trots zijn.
@trl
Weer een oppaskindje in de maak
@roanna
Veel plezier bij de Mac.
@jill
Poetsvrouw nummer tig ook weer weg, zou mooi zijn als je nu eens een goede treft.
@MK
Doe anders altijd uitgebreid koken, zeg al jaren dat ik de volgende keer simpel houd. Ga ik nu dus echt doen. Gaat tenslotte niet om wat je eet maar dat je met zijn allen bij elkaar bent. En nu dus echt op pad!
J van harte gefeliciteerd met je Hattrick ( zo schrijf je het Marion en Beps;)),nog even en we kunnen je echt bij AJAX bewonderen we hebben daar wel iemand nodig die zo constant scoort…
Marion,Viva,Beps,vriendin is 6 weken heen,nog vroeg dus,vind ook wel dat ze het vroeg bekent maakt,maar ja dat moet iedereen voor zichzelf weten,ze weet het zelf pas sinds donderdag…Oppaskindje nee dat denk ik niet,denk dat ze stopt met werken
Net wel een uur met askim gebeld,was erg gezellig,maar meneer is gestopt met werken :tssk:,hotel wilde niet betalen,omdat het te rustig was.Hij is wel bij andere hotels en cafe’s geweest voor werk,maar helaas nog een maand en dat is het seizoen afgelopen dus ze hebben niemand nodig…Balen dus.