TTT deel 52!!!!

@ Roannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnna ik ga gewoon voor vakantie naar Turkiye. Eindelijk uitrusten na mijn 26 weken stage. Al ik mijn ex maar niet tegen kom.

zo ik kruip lekker me bedje in!..
Nog even dit nachtje doorkomen…
Morgen ben ik bij askim… en echt…jongens ik ben zo blij!

Ben er morgen nog even!!!..

sweet dreams
Dikke kusss!!!..xx

Weltruste laatste nacht hier Brenniej. :slapen: :dag: :kus:

ikke een gezellige avond bij een vriendin op de bank gehad!! lkkr bijgekletst…

@de dames die morgen gaan…nogmaals heeeeeel veel plezier!!

slaap lkkr allemaal en tot morgen…xx

Nou ben er ook weer even! Zo tegen de middag viel hier opeens de verbinding weg. Knap balen dus, vooral omdat Bloem er ook net was :so:.
Maar goed, hij doet het weer en ben inmiddels bij gelezen.

Het laatste nieuws vanaf hier:
De uitslag van de test was 200% meegevallen. Onze kanjer kan cluster 4 onderwijs blijven volgen en dat is een hele opluchting. Biedt toch wat meer mogelijkheden voor zijn toekomst. Wat informatie meegekregen van een paar scholen die geschikt zijn voor hem. Twee daarvan staan ons bijzonder aan. De ene is in O** (27 km reizen) en de ander in D** B**** (56 km). Deze 2 scholen hebben onderwijsaanbod van MLK- tot VMBO-niveau en de leerlingen volgen individuele leertrajecten aangepast op hun niveau. Ook praktijkgericht onderwijs is daar mogelijk. Zijn voornamelijk leerlingen met een stoornis in het autistisch spectrum dus komt heel veel overeen met de school waarop hij nu zit. Dan nog een andere in N******n (13 km), wel dichterbij maar niet specifiek voor de doelgroep van J. dus minder structuur en begeleiding, en ook geen mogelijkheid om uit te wijken naar praktijkgericht onderwijs als dat nodig mocht zijn. Een minpunt dus omdat een wisseling van school een grote impact kan hebben op hem. Nu even alles goed op een rijtje zetten en binnenkort een afspraak maken om een kijkje te gaan nemen. Even de sfeer proeven en kijken waar het het beste voelt. Begin volgend jaar moeten we dan in gaan schrijven.
En verder, J. begint erg veel last te krijgen van bijwerkingen, althans dat vermoed ik. De laatste dagen begint hij erg veel en overdreven met zijn ogen te knipperen, vooral vandaag viel het heel erg op. Had ook hoofdpijn net, was erg onrustig en kon daardoor moeilijk in slaap komen. Moest bij hem blijven en het was 23.00 uur voordat hij eindelijk in slaap viel. Dacht dat het misschien de spanning voor de uitslag was die eruit kwam maar zelfs toen hij sliep bleef het trekken rond zijn ogen. Werd er gewoon zelf akelig van. Morgen maar even de huisartsenpost bellen voor de zekerheid want kan natuurlijk ook iets anders zijn.

:idea:

Goedenmorgen!

Goedemorgen allemaal,
Het licht was nog aan dus hoefde het knopje niet te zoeken.

Brenniej,beetje kunnen slapen of niet.Vandaag is het dan eindelijk zo ver je mag eindelijk vertrekken naar je askim,kan het niet vaak genoeg zeggen maar heel veel plezier…

Marion,gelukkig dat de uitslag zo is meegevallen,zal wel een lekker en rustiger gevoel zijn voor jullie.J vandaag weer voetballen???

Jill,balen van de poetsvrouw hoop dat je snel weer een nieuwe vindt.

Ikke gister bij vrienden geweest,wat wezen drinken,waren net terug van Mallorca en toen kregen we beschuit met rose en blauwe muisjes,wij eerst verbaasd natuurlijk maar toen het kwartje viel kregen we dus in de gaten dat ze zwanger zijn…Spannend en hopen dat alles goed gaat.

:CHINA: :thailand: :cambodia: :malaysia: :INDONESIA
Bloem: Op wereldreis - 7 mnd!! :wereld:

:turkey:Cynthia: 23 september - Gumbet:TURKEY:

Toos: 25 september - Turgutreis
Roanna: 25 september - Gumbet
Babsch: 29 september - Alanya

ChrissyP: 9 oktober - Kusadasi
Marion: 18 oktober - Fethiye
Turkije lover: 19 oktober weekendje weg
Fransijn: 20 oktober - Side
Linda: 22 oktober - Ermelo
Diamond: 24 oktober - Alanya
Turkije lover: 25 oktober - Kusadasi

Cynthia: 2 november - Studiereis destination unknown!!
Kimbo: 2 november - Ankara/Aksaray
Filiz: 19 december - Side

**2008 *******************
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Beppie & Bloem: april - Istanbul
Cynthia: circa 10 april - Maleisie
Bloem: mei - Gumbet/ Bodrum 4 evahhh
Filiz: juni - Side 4 evahh

**2008 ******************

En dan de verjaardagen nog …

29/09 Brenniej

08/11 Kaylo
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
08/02 ChrissyP
13/02 Fransijn
14/02 Marion
02/03 Babsch
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/05 Besmile
20/05 Turkije fan
28/06 Toos
25/07 Christina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar

@TRL: Gaaf hoor, en spannend…

@Marion: Goed nieuws. En nu afwachten welke school het word.
Hopelijk valt het met de bijwerkingen mee, anders zijn er ook andere medicijnen mogelijk, maar dit zijn de meest gebruikte

ehhhh
@Cyn: VAKANTIE!!! Maar morgen pas weg!!!

En dan natuurlijk

@Besmile: GENIET DAAR LEKKER!!!

EN…

@Brenniej:
JAAAAHHHAAAAAA!!!

Geniet met Askim en kom lekker tot rust…tot NIET gauw :lol::kus:

@Jill: Welkom thuis: En wat een toestand!! Maar goed, opzoek naar een nieuwe poetsvrouw, en de was kan morgen en overmorgen ook nog!!!

:kus:

Goedemorgen…

Marion, gelukkig een positieve uitslag tot nu toe, gewoon goed de kat uit de boom kijken, vervelend voor J. die bijwerkingen, ja gewoon even de ha bellen hoe en wat, klinkt misschien rot, maar misschien hebben ze wel wat tegen die bijwerkingen. Of toch andere medicijnen…er is een heel scala aan medicijnen.

Brenniej…VANDAAG IS HET EINDELIJK ZO VER VOOR JOU…

tLR…SPANNEND een baby, hoever is ze heen???

Besmile ook een fijne vakantie…kom lekker bij…

Roanna aan de poets

Toos uitgecrockt…en voel je je al wat beter

Cyn…lekker gegeten bij de griek, en ook al vakantie

Beps…ook al weer vroeg uit de veren…lekker weekendje vrij, en niet te hoeven werken…

Hierzo lekker weertje, zonnetje…en vrij…

Haallloooaaaa…

zo net wakker, gedouched…
Paar mensen van de familie komen nog even op de koffie zometteen…
me vader is jarig en ikke volgende week…

Duss jaaa dan vier ik het ook gelijk mee!!!;);):wink:

Heb vanacht goed geslapen…paar keer wakker geweest… maar voor de rest een goede nachtrust gehad…
Duss jaaa eindeljk is het zover…
Vanavond naar askim…en vanacht bij hem!

Ben wel een beetje zenuwachtig om hem ff recht in ze ogen aan te kijken, maar dat komt goed… IK wil naar hem toe… En ik GA naar hem toe!!

Brenniej,je askim zal ook vast wel zenuwachtig zijn.Maar vanacht zijn jullie heerlijk samen.En veel visite vandaag voor je dus dan zal de dag ook wel omvliegen…

@Brenniej:

:dag::dag::dag::vak01::kus: :wub: :wub:

**Gefeliciteerd met je vader. **

:zon02:** :zon: :wub: Genieten!!!**

okeeee!!!

Nou Meiden…
Ik ga me laptop in me tas stoppen!..
Oma en opa zijn er al…
Dus ga gezellig aan de koffie… met een hele zwakke draaiende maag! hahaha…

Ik laat snel wat van me horen…
Me eigen site ga ik ook bijhouden…dus wil je me volgen…

Voor degene die de site nog niet hadden!

www.everyoneweb.com/BrendaTurkije

IK GA NAAR TURKIJE!!!..

DAAAGGGG ALLLEMAAAL…
VEEEL LIEFS EN KNUFFELS…

BRENDA!!..:kus: :kus: :kus:

:dag::dag:brenniej…:dag::dag::dag:

@Brenniej:Gefeliciteerd met je vader. Heel veel plezier:wub::wub:
:vak01::vak01:

Goeiemorgen trouwens,
Voel me gelukkig al wat beter, niet meer zo gammel. Nog wel zere keel.

@Marion: Gelukkig voor jullie dat de uitslag is meegevallen. Bijwerkingen zijn misschien van voorbijgaande aard. Zou voor de zekerheid even advies vragen

Toos haal bij de drogist of apotheek tonciotreen, dat zijn kleine pilletjes tegen een zere keel, je kuurtje helpt je van de kwaal af, maar die pilletjes zorgen ervoor dat je beter kan slikken…