@trl…wat een hoop gezeik voor dat visum…dat ze die jongen toch gewoon laten komen!! k kan er behoorlijk geirriteerd van raken
@cyn…
jij weer volop contact met je askim…superzz
@beps…borrelze
@trl…wat een hoop gezeik voor dat visum…dat ze die jongen toch gewoon laten komen!! k kan er behoorlijk geirriteerd van raken
@cyn…
jij weer volop contact met je askim…superzz
@beps…borrelze
Hier ben ik ook nog even. Net terug van de kapper en het zit weer pico bello. Knippen, kleurtje en hihglights erin en ik ben er klaar voor/
Waarvoor???/ :vak02: Daarvoor dus.
Ben nog steeds niet bij met lezen. Bloem was geweest en heb ik dus weer gemist :crybaby: vanwege die storing.
Ga vanavond op mijn gemak de rest wel even bijlezen, want ik heb toch VAKANTIE. ![]()
En jongste valse D… heb je d’r zin in? :vak02:
Ga even eten… tot latersssssssss :kus:
Ja zus!!! Oudste zus?? Heb er zin an!!! Nog 15 minuten… en dan heb ik officieel
VAKANTIE
Yeh Cynthia… bijna en dan, en dan is er
Holiday voor jou. :vak02: Waar ga je ook weer heen?
Hoi, geen tijd om bij te lezen, kom alleen ff snel…
Brenniej- heel veel plezier met je askim de komende 6 weken en een goede vlucht gewenst!
besmile- jij ook een hele fijne vakantie en een fijne vlucht gewenst!
Cynthia- ook jij heel veel plezier met je askim en een hele fijne vakantie en vlucht, en wie weet komen we elkaar nog tegen!
Toos- Hele fijne vakantie en goede vlucht gewenst!
Roanna- Ook een hele fijne vakantie en vlucht gewenst.
Geniet er allemaal!
Voor de rest allemaal een fijn weekend en tot volgende week!
@Seray: Bedankt en jij natuurlijk ook een hele goede reis en veel plezier in ook Gumbet toch? Wie weet komen we elkaar wel tegen. :dag:
Zo hee, ben nu pas klaar met lezen.
@Viva en Marion: Nou, dat ben ik dus morgen van plan. Lekker ff door de hut heen racen. Zet mijn turbo wel aan en huppakkee. Ik vind het ook zo heerlijk om alles schoon achter te laten en dat je dan weer in een fris huis terug komt. Oke, op wat stof na dan, wat er toch wel komt, ook al ben je er niet.
@Toos: Och toch! Heb ik echt niet voor gezorgd hoor. Ja, dat komt ervan. Ik heb nog zo gezegd, dat je van die turkse waterpijp moest afblijven. ![]()
Nu kun je volgende week niet… in de zon,… geen alcohol en… niet teveel bijbabbelen. Ja, ja, dat wordt een saaie vakantie waarschijnlijk voor jou.:unibrow:
@Bep: Is nu aan de borrel. Mmmm lekker.
Nou, verder weet ik het ff niet meer. O ja, JILL… welkom terug! :dag:
Ga zo ff de loge (vogel) terug brengen.
@ marion en de rest thx.
Vandaag was mijn laatste dag stage gehad. Ik heb ook weer cadeautjes gehad. Bijv. merci chocolade, milka, leesboek, boekenbonnen, douchgel.
@besmile…lkkr verwent dus!! leuk:D
Meiden sorry hoor maar bijlezen dat zit er echt niet in .
Weten jullie al iets van Bloem?ooo ik ben zo benieuwd.
Ik heb vanuit turkije nog willen posten maar ik raak er vandaar gewoon niet ingelogd.
Ik vraag me af hoe juliie dat doen.
Nou ik ben alweer aan vakantie toe!!!
We waren net 2 dagen in alanya toen ik van onze kids vernam dat de poetsvrouw niet was lomen opdagen.
Pfffffffff om een lang verhaal kort te maken,ze heeft haar ontslag gekregen omdat ze aan de rotzooi zat ,pffff.
De kids hebben zich aardug kunnen redden maar nu zit ik dus weer zonder en dat met al die was en die strijk.
Maar goed nogmaals we hebben het heerlijk gehad.
En met jullie hoe is het met jullie allemaal?
@Besmile,EEN HELE FIJNE VAKANTIE!!! En geniet er maar van.
@Jill: Welkom terug en wat fijn te lezen dat jullie het weer zo naar jullie zin hebben gehad. En dan weer hier in de kou. Maar gelukkig wordt het dit weekend een beetje aardig weer met mooie temperaturen. Kan je ff wennen. :zon:
Wat een doos dan die poetsvrouw he? Ja, zo een ben je liever kwijt dan rijk.
Bloem is al een aardig eind op reis en heeft zich al een paar keer hier laten zien. Zo ook vanmorgen nog, las ik, maar had hier toen internetstoring. Je kunt haar verhalen en foto’s ook volgen via haar eigen weblog.
Als je in het buitenland bent, kun je gewoon als hier op deze site komen. Tenminste ik heb het in Gran Canaria en ook Alanya wel eens gedaan. Heb me dan ook even hier gemeld en laten weten hoe we het hadden enzo.
Je typt gewoon www.wereldwijzer.nl in en je logt je in en voila je kunt hier meepraten of wat opzetten. Net als Bloem nu ook doet.
Ik ga nu even de vogel naar mijn zoon terug brengen en kom dan later op de avond nog wel even weer hier terug. Heb je nog leuke verhalen van je vakantie? Wil ze graag lezen! ![]()
:dag: Latersssssss
He wat is het hier akelig stil
Jill welkom terug in dit herfstachtige weer, hoe heb je het gehad?? Vertel…
Nou lekkere poetsvrouw heb je weer gehad, vervelend hoor.
Marion, nog nieuws over J. van de test??
Joeeehhhooooeeee!!!
Morgen is het zover, yeeeeeeeeeeeeeeeeeah.
Brennnniej alvast een hele fijne vakantie / verjaardag
Cynthia ook alvast een hele fijne vakantie in Gumbet
Seray ook een hele fijne vakantie in Gumbet
en de meiden ,die later vertrekken ook alvast een hele fijne vakantie
yes yes yes!!!
Morgen indd Besmille, gek gevoel he…
koffer is zo goed als ingepakt…laaste dingetjes enzo…
zit nu op dit moment met me haar in de verf hahahaah…
moet het zo even uitspoelen!..
maaaar wordt zo zenuwachtig!;);)![]()
bedankt voor alle goede wensen, maar weet zeker dat het goed gaat komen, ben een beetje zenuwachtig voor het vliegen maar ben ik altijd!![]()
maar heb er mega veel zin in… en kan niet meer wachten, om askim te zien…
zal even emotineel worden, maar dat is logisch… ben gewoon zo blij…eindelijk is het weer zover…
maar ik ben er morgen nog even hoor…
ga natuurlijk niet vergeten om jullie gedag te zeggen!!!..
Ik zat een uur geleden met mijn haar ook in het verf. Mijn koffer is voor het grootste deel ook al gepakt. Morgen om deze tijd ben ik allang op Schiphol. Geduldig wachten op de vlucht naar Antalya.
hahaha!.. nou het heeft gelukkig goed gepakt!!! de goede kleur is het ook geworden… pffieeewww…
Jajaaaa…Morgen om deze tijd kom ik steeds dichter bij askim!!!:D:D…
ooohhh oooooohh oohhhh… hoe kan ik nou slapen vanacht hahaha
Joehoeeeeeeeeeeeeeee Brenniej en Besmile.
Had ik jullie al een goede reis en een hele fijne vakantie gewenst? :vak01:
Geniet ervan en kom gezond weer terug.
@Brenniej: :wub: Lekker veel en lang bijbabbelen hoor! :biggrin:
@Besmile: Misschien een rare vraag, maar ga jij er nu ook naar een liefje toe, of zomaar op vakantie naar Turkije? Heb ik eigenlijk nooit gelezen hier!
Brenniej en Besmile, een goede reis veel plezier in turkije geniet ervan