Ik vind het echt zooo raar dat dat nooit lukt een visum,… maar ja als het zo moet dan is het best logisch!!
Nou voor mij nog een uurtje!
![]()
Ik vind het echt zooo raar dat dat nooit lukt een visum,… maar ja als het zo moet dan is het best logisch!!
Nou voor mij nog een uurtje!
![]()
He beps wat lekker!! Ik nog 2 uurtjes!! :vak02:
Viva,zeg dat wel geldklopperij echt wel.€12,- kost die pincode en moeten nu dus gewoon een nieuwe kopen,omdat er al helemaal doorgenomen was welke documenten we nodig hebben,daarom is die niet meer geldig grrrrr geen woorden voor,maar ja.En je met echt veel hebben,Hij laatste
#salarisstrook( wist niet eens dat ze die krijgen in Turkije)
#Bewijs dat het bedrijf waar hij werkt in bedrijf is.
#Uittreksel kamer van koophandel (kopie + orgineel)
#Kopie belasting tabel???
#handtekening secondaire???
#ssk inschrijving
en nog wat van die dingen,nou om eerlijk te zeggen zie ik het allemaal niet meer zitten hoor…Deze dingen staan dus niet op de site van de IND.
TRL: Wat is SSK?
Is dat iets met Sigorta? Want daar heeft mijn askim het altijd over…
x
Was even zoeken maar hier het lijstje weer…
:CHINA:
:INDONESIA
Bloem: Op wereldreis - 7 mnd!! :wereld:
Brenniej: 22 september - Marmaris 6 weken ![]()
Besmile: 22 september - Kemer
Seray: 22 september - Gümbet
Cynthia: **23 **september - Gumbet
Toos: 25 september - Turgutreis
Roanna: 25 september - Gumbet
Babsch: 29 september - Alanya
ChrissyP: 9 oktober - Kusadasi
Marion: 18 oktober - Fethiye
Turkije lover: 19 oktober weekendje weg
Fransijn: 20 oktober - Side
Linda: 22 oktober - Ermelo
Diamond: 24 oktober - Alanya
Turkije lover: 25 oktober - Kusadasi
Cynthia: 2 november - Studiereis destination unknown!!
Kimbo: 2 november - Ankara/Aksaray
Filiz: 19 december - Side
**2008 *******************
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Beppie & Bloem: april - Istanbul
Cynthia: circa 10 april - Maleisie
Bloem: mei - Gumbet/ Bodrum 4 evahhh
Filiz: juni - Side 4 evahh
**2008 ******************
En dan de verjaardagen nog …
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
08/02 ChrissyP
13/02 Fransijn
14/02 Marion
02/03 Babsch
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/05 Besmile
20/05 Turkije fan
28/06 Toos
25/07 Christina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
Cyn,geen idee zal ook wel een inschrijving ergens van zijn…
Brenniej,Besmile en Seray jullie allemaal heel veel plezier in Turkije,Marmaris,Kemer en Gumbet lekker genieten…!!!:zon02::zon02:
Nou voor ik het vergeet:
Brenniej: lieve schat geniet van je Askim… Probeer om het samen een plekje te geven!!! Geniet van de 6 weken samen in Marmaris!!! :zon02:
Besmile: Geslaagd voor je opleiding, en aangenomen bij het bedrijf!!! Succes alvast, maar allereerst fijne vakantie in Kemer!!!:zon02:
Seray: Heel veel plezier alvast in Gümbet… Hoop dat je een fijne tijd gaat hebben met je vriend!!! En wie weet kom ik je tegen in de X-bar of iets!! :zon02:
**Zo dat heb ik alvast gehad!!! **
Pfff tijd is niet om te KIJKEN!!!
![]()
Cyn,ik heb helemaal geen idee,had dus iemand van het consulaat aan de telefoon,vraagt tie eerst om de pincode vervolgens gaat tie opnoemen wat je nodig heb ( en dat moet je dus opschrijven,helaas ken ik geen steno,dus snel neer gekrabbeld) vervolgens vraagt tie het paspoort nummer,maar askim heeft alleen de nummers doorgegeven aan mij en niet de letters.Dus kon er geen afspraak gemaakt worden,omdat ze het hele nummer nodog hebben en omdat ze alle documenten al hadden opgenoemd die je nodig hebt is dus de pincode niet meer geldig…Nou laat ze dan eerst om het paspoortnummer vragen en dan pas de documenten opnoemen…Die pincode is trouwens ook maar 24 uur geldig.Dus echt geldklopperij…
Vind het echt belachelijk!!! Wat een stelletje *!#(@$@(&v ![]()
Ja pcies…
Nog 30 min!
helemaal mee eens.
Ik zie bijna door de bomen het bos niet meer,maar probeer niet op tegeven.Ik denk als ik dit tegen askim zeg dat hij zegt laat maar…Nederland wil geen turken hebben ![]()
Ja maar zo lijkt het toch ook!!! Die terroristen hebben de halve wereld ingenomen, maar iemands liefde kan hier niet komen!!!
Is toch raar!!! :drugged:
En zo hoort het ook(hihi NOT!!!)
BELACHELIJK!!!
Nou goed ik ga zo borrelen met de baas!! Dus ikke is weg!
Tot vanaaf of morgen
:dag:
Helemaal mee eens Cyn,maar ja we gaan het allemaal wel zien en heb zoiets van als die afspraak maar staat de rest zien we dan wel…
Beps,borrel ze…
Volgens mij is er hier op het forum nog niemand waarvan de vriend al voor vakantie in Nederland is geweest toch,zal eens bij het onderwerp visum kijken,kan wel wat hulp gebruiken denk ik …
Ik ga er ook ff van tussen.
Cyn,eet smakelijk vanavond bij de griek met je ouders,of was dat morgenavond??Weten ze het al of is het echt een verrassing.In ieder geval Have Fun…
Vanavond… mijn vader weet het al wel… Moeders niet… :D:hihi:
@cyn
Eet smakelijk!