![]()
@Chrissy: :kus:
Ben weer weg, moet zo gaan crocken. Voel me niet bepaald lekker, maar goed 7 uurtjes moet lukken. Vanavond om 11 uur :vak02:.
Brenniej: Voor jou is het bijna zover. Wens je een hele goeie tijd met Askim, ga samen vreselijk genieten , deel alle emoties van de afgelopen tijd en kom weer als herboren terug:kus:
:vak01::vak01:
Besmile: Ook voor jou een hele fijne vakantie!!!
:vak01::vak01:
Ja das wel waar maar ben al een hele maand aan het vragen en zo een na een half jaar werk verwacht je toch iets meer. Maar ja ze houden geen rekening met je thuis situatie. En dat je niet zonder werk kan zitten maar hoop gewoon op maandag.
Thanks Beppie
Toos: crockse!!! Als ik je niet meer spreek… Roanna heeft mijn nummer… :unibrow::zon02:
@Brenniej: Vergeet je de Marren niet de groeten te doen??
Lieve valse zuster, heb ook je nummer:D
En je bent nog niet weg toch??
Ik wel, ga mn elegante witte hobbezak en zuurstokroze crocks aantrekken. En dan gauw opcrocken zou Bloemmie zeggen:dag::dag:
Hallo Dames.
Zo zeg, lag he hele ochtend dus het internet eruit. Is me nog nooit gebeurd, maar er bleek een landerlijke storing te zijn bij de ADSL gebruikers van kp*.
Toos voor je weggaat… crockse . Wanneer ook alweer? ![]()
Toos crockse meis…en doe kalm aan…zeg dat je een kuurtje hebt, en je niet zo lekker voelt, misschien ontzien ze je dan een beetje…
Crissy… vind het wel een rot streek, maar dat heb je he…zo wordt je dus als uitzendkracht behandeld…eigenlijk te gek voor woorden…ze zetten je kansen dus op maandag…
Cynnie…fijn voor je meis…kriebels, vlinders…o jee, misschien toch bingo met askim.
Brenniej…ik weet niet of je nog langs komt…maar voor ik het vergeet…
Een hele fijne tijd met askim…zeg alles…gooi alles eruit…samen een potje janken, en dan samen genieten van elkaar… enne tot over 6 weken ofzo…en als je tijd en de kans hebt, kom nog ff gezellie langs als je in turkije bent…zo niet ook goed hoor meisje…
Besmile voor jou ook een fijne vakantie…
enne Cynnie…als ik je misloop hierzo…voor jou ook een hele fijne vakantie…en laat de vlinders maar fladderen…
kus Viva
Heb nog niet alles bij kunnen lezen, maar wou wel even zeggen:
Ik heb NU vakantie!!! :vak01: :biggrin:
**Kan ook nu niet verder lezen want, moet om 3 uur bij de haircutter zijn. **
**Dan het vogeltje terug brengen, dus zie je jullie all latersssss nog wel. **
**De rest een heel goed weekend :dag: **
@Roanna: Geniet!!
Ik heb ff pauze
:dag:
![]()
Aah dat is mooi, zus!!!
@roanna
Dat is balen geen internet.
@cyn
Lief hoor om ze mee te nemen.
@crissy
Een week extra, dat is ook niks.
Ik hoop dat het maandag wat wordt.
@toos
Nog 7 uurtjes en dan heb je vakantie.
Viva, dankje!!! Maar ik denk dat ik morgen nog wel ff langs wip
@trl
Het is echt niet normaal hè om dat visum in orde te krijgen en wat raar dat die pincode dan direct weer verlopen is?!?!?!
geldklopperij tlr…wat een onzin…raar trouwens dat het niet op internet allemaal goed staat omschreven.
zo…ikke klaar nu boodschappen doen…pfff