Jammer heb ik nou net bloem gemist :frown:
Nou dames ik heb met me baas gesproken. En het hoge woord is er uit kan blijven tot 5 oktober. En secretaresse neemt me over me collega is boos want weet dat ze dat niet kan combineren in drukke tijden maarja ik mijn probleem niet meer.
Nu duimen voor maandag dat ik die baan krijg want anders zit ik zonder
jezus hadden ze je dan niet eerder kunnen vertellen, nu wordt het wel heel kort dag
Kan wel, maar het is zo F-ing druk
Nu is iedereen aan het eten denkik…
EN ik moet gewoon oppassen dat er geen leidinggevende meekijkt…want ik mag privé niet op internet…
:dag:
Jenmmig Crissy, ik duim!!!
meiden ik ga verder met de sop…heb heerlijk ff met Bloem zitten kletsen, maar nu weer verder…anders red ik het niet…
ps. gordijnen hangen weer…nu alles in de was…toedels…
Ik ga nog even me goede kant laten zien en verder met me werk hihi.
Als ik niet meer terug kom wens ik iedereen een fijn weekend.
En thanks voor jullie lieve woorden, dat help me een beetje deze dag door.
Chrissy: jeetje dat zeggen ze inderdaad lekker op tijd!!! Ik zal maandag voor je duimen!!
@Cyn: Moet je morgen ook nog???
Neeeeeee ik heb over 4 uur vakantie!!!
Heb net ook een tafel gereserveerd bij de griek, dus ik neem mijn ouders mee uit eten! :so::chin:
Grrrr net consulaat gebeld voor afspraak te maken voor visum met de pincode die ik had,heeft tie alles verteld vragen ze het paspoort nummer van me vriend dus ik opnoemen wat hij me gegeven heeft missen de letters,kon dus geen afspraak maken en nu is de pincode ook niet meer geldig dus weer een nieuwe kopen
Wat een gedoe zeg allemaal en de papieren die hij nodig heeft zeg das ook niet normaal zijn er veel meer dan op de site staan… Ontzettend balen dus allemaal.Vanavond of morgen askim maar bellen dat hij bij de bank een nieuwe code moet kopen en dan zeg ik ook wel dat hij zelf maar moet bellen…baal er ontzettend van zeg…
Sorry voor het ego bericht maar moest het ff kwijt
Jeetje wat een gedoe TRL!!! Hoop dat het snel geregeld gaat worden!!!
MEIDEN!! Askim heeft (denk ik) weer een telefoon!! Heb net 6 oproepen gemist :wub: oooooohhhhhh het begint nu wel te kriebelen :lol:
maak niet uit tlover ik ben vandaag ook alleen maar ego hihi.
Maarja hier mag het toch daar zijn we vrienden voor.
Zit nu af en toe met tranen in me ogen als collega’s zeggen waarom ga je weg??
Wat ik moet weg fuck fuck
das beter cyn ben erg blij voor je en dat zeker voor je vakantie
Cyn,oooo heerlijk zeg snel terug bellen/seinen of smsen…
ja dat hoop ik ook,maar als ik zie wat hij allemaal voor papieren nodog heeft zie ik het eigenlijk allemaal niet meer zo zitten,terwijl dit niet allemaal op de site van de ind staat …
I allready did
Hij seint meteen weer terug… Dus heb ook meteen een smsje gestuurd… Hoop echt zo dat hij zijn telefoon terug heeft, of dat hij een nieuwe heeft!!!
x
Kom nog even aanwippen.
@Bloem: Heb je gemist hier, beterschap, blijf genieten he.:kus: Ga zo je log lezen. Geen probleem dat je niet kan smssen, horen via Beps wel hoe het gaat.
@Beps: :kus:, omdat je bloemmie zo mist en als dank voor je molletjes
@Viva: Goeie update:thumbsup:
@TRL: Wat een gemieter met zo’n visum. Succes verder
@Chrissy: Heb ik het goed begrepen en mag je nog even blijven??
@Cyn: Valse zuster, nog 2 dagen:vak02:
@Roanna: Andere valse zuster, heb ik je gemist vandaag of gewoon overheen gelezen. Wanneer gingen we ook alweer. Iets van dinsdag geloof ik.
Toos: lieve zuster!! JAAAAAAAA kan niet wachten!!
x
Ja toos ik mag een week langer blijven en dat hoorde ik vandaag.
@Chrissy: Is toch weer een week werk.