TTT deel 52!!!!

Aan het weer mis je niks, we rollen hier zo de herfst in.

O ja Fransijn, veel kontakt met Side…maar heeft nu wat met F. de broer van E.
Jac…ook druk…komt niet zo heel veel langs
…enne onze lieve Bloem zit heel ver weg…en is ziek…moet goed op zichzelf passen…maar laat zich er niet zo heel snel onder krijgen…(misschien een dokter daar in de buurt voor jou, ga je er even langs)

Je hoeft ook ons niet te sms’en, maar het is wel leuk als je die van ons kunt ontvangen. Kunnen we af en toe ff iets liefs tegen je zeggen als je dat nodig hebt. Toen ik het nieuws van beps hoorde, moest ik ook ff iets sturen.

Ga je straks nog eten bloem?

cris gaat in oktober wel naar turkije…weet niet wat ze moet doen, vraag hier advies, wij in koor dat ze het maar hier moest zoeken, dichterbij, en vanaf juni geen contact meer gehad met askim in turkije zegt volgens ons genoeg.

Met Mierre gaat het af en aan, maar die kan nu even bijtrekken in Marmaris

tja het weer, 14 tot 20 graden, nu en dan zon, wind…regen…afgelopen maandag leek het wel november…dus al ons bruin is er al weer vanaf…wat mk al zei aan het weer mis je hier helemaal niets…

Misschien daar ergens sinaasappels te koop, om het gemis goed te maken Bloemmie

Bloemmie sms jij Beps maar, die houd ons op de hoogte…veel te duur, wij sturen wel naar jou, maar ik weet niet of JIJ dat moet betalen, lijkt me ook niet echt handig als alle dolle mina’s van TTT jou gaan smsen en jij krijgt de rekening gepresenteerd.

Jeetje… ik ben zelf ook meteen op de hoogte!!

Bloem, ja twijfels blijven toch wel… Maar goed… gaan wel zien hoe het loopt!!! Heb er zoveel zin in!! Maar ik ga je echt zo missen daar in X-bar… Samen aan de fles met water :hihi::crybaby:

Smsjes ontvangen in het buitenland is gratis!!!

Meiden als ik niet online kan in Gummiebet… op de een of andere manier… dan sms ik ook Beps wel… Dan zet ze het vast wel neer!!

x

@ mk, dan heb je nog wel ff te gaan met voedingen, en nu werken en 2 kids… oeps!!

@ viva, dank je hoor
kreeg een sms van miere, hoe is het? en meer niet… had het idee dat ie niet volledig was

@ crissyP, zou wel naar turkije gaan, lekker vakantie, maar niet naar hem, gewoon iets anders, lekker genieten

en tja ikke… dokter zal zeggen rust en aansterken, heb zelf nu antibiotica, dus ff kijken hpoe dat aanslaat…
maar moet snel sterker worden want moet naar tibet… en anders… tja… vliegen? thailand? nepal?? of in peking wachten tot het beter gaat en dan alsnog met de trein naar tibet… weet het allemaal niet

strax idd ff eten… laatste bulk foto’s uploaden… de filmpjes moeten maar een andere keer hoor…

ja vond het echt super die sms-en
echt de een na de ande,r dacht echt? wat is er aan de ahnd, tot beps me sms-te wat ze gedaan had, kei lief!!
deed me echt heel erg goed! en nee ontvangen is gratis, en idd, sms sturen doe ik naar beps en mn ouders…
en heb jullie hier nu allemaal tegelijk, dus makkie he?

@ cyn, twijfels, lekker gaan, genieten en wel zien… dans en drink er 1 namens mij!!

Bloemmie probeer goed te eten, wel licht verteerbaar voor je maag, maar dat is het enige wat helpt, ik heb ook geen idee wat daar allemaal te krijgen is…en voorlopig maar even niet aan de vettigheid…bananen werken ook he, en melkchocolade…daar zit ook vanalles in. Geen zemels eten, dus sultana is nu eigenlijk niet zo goed voor je, en suiker vermijden…fruit, vitamine C en groene groente, daar haal je veel uit. En die ORS is natuurlijk geweldig, probeer ook heeel veeel water te drinken (fles).

Voorlopig heb ik donderdag vrij, hubs dinsdag, mijn moeder past maandag op en de overige 2 dagen gaan ze naar kinderdagverblijf. Zal wel weer wennen worden, G. wegbrengen:crybaby: en om het ritme van het werk weer op te pakken, maar ook dat komt allemaal wel weer goed.

Het gewicht van de backpack wordt dus al minder als je al flink medicijnen hebt genuttigd.

@ mk, idd, valt reuze mee

@ viva,… groente?? was da?? hahahaha, hebben ze niet

maar goed, wordt donker, geen liucht hiero, half 8 bijna, honger, nog douchen en dan slapen, morgen om half 7 ontbijt, en om 7.50 de trein naar beijing, op naar het vbolgende land

leuk iedereen gesproken te hebben

dag meissie…dikke kus Viva…enne geniet

@bloem
Leuk om je weer ff gesproken te hebben, weer helemaal als vanouds.
Eet smakelijk, slaap lekker en voor morgen een goeie reis! Op naar China.
Beterschap verder en hopelijk gaat het goed samen met B**.
Dikke kus! :kus: En tot later :dag:

springt ie ineens op mongools toetsenbord??
nou ja, afsluiten en opnieuw opstarten

nou ben ik weg
doei allemaal
prettig weekend :dag:
al die gaan: veel plezier!!

Kusssss

En verder op :ninja: stand

Beps…voor jou ook dikke kus…vervelend dat je alleen maar stiekum mee kon lezen, en niet gezelllig mee kletsen …