TTT deel 52!!!!

ja maar bij mij missen er 2 dagen foto’s zeg mnaar
en tja, eerlijk is eerlijkm tis zo geweldig. hoef nie eens moeite te doen om te glimlachen op een foto.
normaal een beetje stilletjes in de jeep, maar buiten, t was echt mega machtig prachtig, echt een aanrader. wel afzien, dikke kleding mee, extra deken en nie ziek worden, dan is er geen vuiltje aan de lucht
was echt mega, al mn verwachtingen uitgekomen, alleen tja, 4 dagen nie eten en alleen maar uitdrogen, diarree en kotsen… nie leuk
en nu speelt mn lega maag dus op… heb mn antibiotica maar aangebroken, wilde ik nie, want nie in de zon en peking is 33 graden ofzo, maar goed

rustiger aandoen… tja, lastig… treinticket naar tibet ligt vast, maar als het niet gaat, dan ga ik nie (nu igg) ga niet naar tibet met al het afzien erbij als ik me zo voel of nog nie helemaal goed

2e lading foto’s in hetzelfde album is bezig, dus later vandaag nog eens een x kijken

@ viva, nee maar voor deze week wel
hebben een goed gesprek gehad voor de expeditie. hij met pa gebeld en beseft: 6 mnd HOEFT niet. hij beseft nu dat ie eigenlijk wel boompje beessie huisje wil. nix mis mee hoor. nepal is volgende doel en daarna 2 weekjes strand thailand ofzo en dan ziet hij wel… goede instelling. veel relaxeder maar ja…
gaat al beter
was igg mega blij dat ik nie alleen was

Ikke :ninja: nog ff mee…
Is Bloemmie ernog??

Heeeee bloemmie, wat een ramp dat je zooooo ziek was en nog niet goed dus. Meissie heel veel beterschap, zou toch zonde zijn al je daardoor op zou moeten geven, maar als het niet anders kan… Heb net je verhaal gelezen en had gewoon vreselijk met je te doen. Ik hoop dat de kuur snel aanslaat en over die zon in Peking hoeft je je niet druk te maken, die gaat schuil achter een dikke laag smog.

@ beps… je mag trouwens nog wel een paar berichtjes om richting de 10.000 te komen :wink:

enneuhm… kan iemand me weer ff een korte update geven?
de marren op reis
brenniej met koffers gepakt
roanna, toos en cyn ook in de startblokken
jill al terug?
mk ook aftellen voor te werken
marion moest aan je denken met al die geiten, ikke vertellen over mn vriendin in holland met dr geiten boerderie
viva hoe is ie met jou? en je dochter enzo?

getverdemme!! ben ik bijna klaar met 50 foto’s in het album erbij te zetten,… valt de verbinding weg!!
arch!!
gaan we nog een keer

@ beps, ja ben er nog

Sterkte meis…met je foto’s en jezelf… Keeltje bij mij minder dichtgeknepen, zorgjes blijven

:dag: ik ga eten

nou ja, dan maar een paar tegelijkertijd…
wordt echt GEKKKKK!!!

owh lekker eten!!
mmmmm lijkt me ook wel wat
tis hier half 7 hongerrrrrr

lijkt wel alsof ik gewoon in nl zit… ben weer es de enigste die aan het lullen is! hahahaha

Ik ben er wel, maar geef G. eten en dan kan ik niet zo goed typen.

En ik was je foto’s aan het bekijken.

hihihi
enneuhm hoe gaat het met G
slaapt ie al een beetje door? wil ie jou al door laten slapen?
kun je de voedingen al afbouwen? of is dat niet de bedoeling>

moet wel zeggen dat ik door de laatste ervaringen het reizen wel wat anders ben gaan zien…
ben niet zo van de backpack en sjouwen enoz… moet wel leuk blijven… maar nog ff en we bepalen zelf het tempo van de dag
begin hele vreemde dingen te missen…
koud drinken uit de koelkast. sinassappelsap!! snel internet en gewoon je spulltejtes bnij de hand hebben enzo…

.

Bloem Marren zitten in Marmaris
Mk…nog anderhalve week kraamverlof…dan weer werken
Brenniej…dipje gehad, maar blij dat ze morgen mag vertrekken
Toos en Roanna…pakken de koffers en gaan dinsdag weg…Toos met een keelontsteking, zit ook al aan een kuur
Cyn…gaat zondag naar gummiebet…weet niet of haar vriendje nog aan blijft
Marion…druk, met kantoor. zorgen om J. die krijg vandaag de uitslag van een test op school.
Radboud geweest, goed gesprek daar gehad, en medicatie.
Beps…zorgen om jou…blij je af en toe te horen, en werkt veel, puppy nog niet onderweg, maar dat weet je waarschijnlijk allemaal wel
Jill is weer terug, kwam gisteren even melden dat ze weer boven water was.
Filiz…naar school
Cris…vertrokken naar Edinburgh…had het wel een beetje moeilijk, weet nog niet hoe ze al haar spullen daar moet krijgen.
Crissy weet niet of ze haar baan houd, en heeft van askim vanaf juni niets meer gehoord, heeft nu hier in nederland haar oog op iemand laten vallen.
Met mij goed…weer geouwehoer op het werk, maar afwachten, met mijn dochter gaat het goed…boosheid is weg…verontwaardiging voor in de plaats gekomen. Zoon een ongeluk gehad, auto totalloss maar zelf gelukkig niets, heeft sinds woensdag zijn andere auto.
iemand vergeten???

hier de update

owhhhh die haartjes!! :wub: en die guitige lach!! hahahaaa
wat een lol

Af en toe slaapt hij door, maar vaak ook niet. Hij zit nu op 6 voedingen per dag en dat blijft nog wel ff zo. Straks wordt het dagelijk kolven om toch genoeg flesjes voor hem te vullen. Ik zie wel hoelang ik dit vol dan houden. M. heb ik 8½ maand zelf gevoed.

@ vivas, thanks!! dat van je zoon ist ik al :wink: had je al verteld!! hahaha
en die crissy… oei, gaat ze nu nog wel in okt?
cyn toch weer twijfels?>
van beps wist ik idd, kon nie sms-en en tja, had ik bereik dan was het 2 uur snachts dus tja, schiet niet op he?? hahahaa

allemaal het gewone leven he? heb veel aan turkije gedacht… enzo… maar goed… komt wel… ooit
hoe is het weer in NL??

Dank je viva.