Bloem, ja seray gaat morgen!!! :tear:
Heb ff op de site van B*b naar de foto’s gekeken,de tentjes waarin jullie sliepen zien er leuk uit hoor…
TRL: Het gaat trouwens wel weer beter met me!! Hoofdpijn is wel weer over… Heb wel af en toe pijn in mijn oor… dus hoop niet dat dat door zet!!!
x
@ TRL geintje zeker…?
@ SERAY/ CYN…gumbet!! arch!~! me jaloers!!
@ seray, hebbiue daar een vriendje?? wie?? waar? werk?? tell me allllll about it!!
Hahaha Bloem hoort Gumbet hihihi.
Nee Bloem geen geintje,zien er echt leuk uit op de foto dan he weet niet hoe het in het echt is…Maar je ziet een hoop zeg hoop dat je er ook van kan genieten ondanks dat je je niet helemaal toppie voelt…
Cyn,hoop ook voor je dat het niet doorzet.
1e foto’s staan in mijnalbum
via mn log, onderaan de gobi log, klikken…
kan iemand me zeggen of dat lukt? kunnen jullie ze zien??
@ bloem- Hoi, ik heb sinds kort(juni) een vriendje daar in Gümbet, hij werkt in Liquid.
Ik heb je blog nog niet gelezen, dus weet niet hoe het momenteel met je gaat, maar mocht je nog ziek zijn, veel beterschap!
@Bloem schat… Druk aan het werk en het is ook druk!
Verder ![]()
dank je
ja dit ziek zijn gaat niet zomaar ff over
als we eenmaal in beijing zijn hebbben we 4 dagen, dus kijken hoe het gaat, als ik niet sterk genoeg ben ga ik niet naar tibet, misschien nog langer peking of toch andere route of terug? ik weet het niet…
maar wat leuk een vriendje in de liquid en je gaat morgen weer!~ spannend!
Bloem: Mjinalbum doet het hoor!!!
Nu ff rustig…
Hoest met iedereen…
Zijn de 3D’s er klaar voor, ook de valse???
@Toos: Neem mijn molletjes maar. Jij hebt ze harder nodig dan ikke…
@Cyn: Kriebelsss??? En lief voor mams hoor!!
Ikke ga zo weer eten
stand
:dag:
@Bloem
Wat ontzettend fijn je babbels weer even te lezen hier, vooral na het bericht dat je zo ziek was. Heb veel aan je moeten denken, zag je ziek, zwak en misselijk in de jeep door de Gobi hobbelen, das echt afzien. Hoop dat je heeeeeeeeeeeel snel weer opknapt zodat je weer volop kan gaan genieten.
@Toos
Hopelijk slaat de kuur goed aan!
ik ga toch maar naar school…eerst nog ff langs stage…
tot straks maar weer…xx
:pBeps: nee nog steeds geen kriebels
En soms ben ik ook wel lief hoor
Voor jou ga ik op jacht naar Jumbo-bonnen :wub:
x
okey mooi, zit ik nie voor nix al mn foto’s te uploaden
krijg ze gewoon nie in mn log, wordt er krankjorum va
zitten hier nu al 5 uur
wel snel, maar zoveel foto’s enzo…
nou ja
morgen in de trein naar peking, komen we zondagmiddag aan, dus net na middernacht bij jullie en dan maar eens aansterken en kijken wat we/ ik ga doen
*** heeft als nieuw doel kathmandu/ nepal. langer ziet ie niet meer zo zitten enzo. misschien wel, maar dat zien we nog wel. ik snak naar relaxed, vakantiesfeertje… dis me een beetje te hgard werken eerlijk gezegd ![]()
@Bloem
Superfoto van jou met je koppie uit de gertent
!!!
Misschien dat *** ook de smaak te pakken krijgt als het er allemaal wat relaxter aan toe gaat. En voor nu, neem je rust voor zover dat mogelijk is in jullie planning (moeder spreekt ;))!
Bloemmie…meisje toch…denk aan jezelf…als het niet gaat, neem dat wat extra dagen rust…
Ademloos zitten lezen…
geweldig.
Ja heb je ook smst…heel veel beterschap
en wat een gafe foto’s
dikke kus Viva
Bloem ondanks dat je zo ziek en beroerd bent geweest, zie je er geweldig uit hoor op je foto’s
*** rept in zijn log niet over stoppen…