TTT deel 52!!!!

Seray,spannend dus.Je gaat nu dus voor het eerst naar hem terug sinds juni,lekker hoor…

@seray…is seray een turkse naam…? ben niet nieuwsgierig…ik wil gewoon graag alles weten :wink:

Kom net bij de dokter vandaan en heb inderdaad een flinke keelontsteking, heb een kuur gekregen. Zou als we dinsdag gaan een eind over moeten zijn. Wel even gevraagd of ik er ook bij mag drinken, vakantie zonder cocktails da kan nie.:smiley:

@toos…idd hopen dat het dinsdag ver over is!! beterschap…!! en als je geen alcohol mag…kindercocktails rules!!:wink:

@Seray
Is idd soms moeilijk voor die kleintjes om zo lang stil te moeten zitten.

@viva
Snel ff site van Bloem checken dan. Ben nu WEL heeeeeeeeel nieuwsgierig.

Heb de nieuwe belevenissen van Bloem uitgeprint straks even lezen.

O meiden, heb weer ademloos naar bloem haar log gekeken…maar oooooooooo ze moet wel oppassen…

Toos…mag je wel in de zon??? Meestal niet met een kuurtje…

Onze Bloem is ziek…ik hoop dat alles goed komt met haar.

B*b heeft op zijn log al foto’s staan…

@ turkijelover, is idd erg spannend!

@ Filiz- zoals je mijn naam spelt, kan het idd een turkse naam zijn, maar mijn naam heeft mijn vader toen een soort gelijke naam ergens gelezen en er dit van gemaakt( je spreekt mijn naam ook anders uit dan in het turks, daar is het gewoon seray en bij mij Seree)

@ Toos, balen zeg zo vlak voor je vakantie, veel beterschap!

middag/ avond of ochtend??
wil iedereen bedanken voor de lieve sms-jes
kreeg gisteren ineens om 2 uur een hele stroom sms binnen, ik dacht?? huh? zijn ze wakker ofzo? of heb ik nu pas bereik?

kan zelf niet sms-en vanuit mongolie, maar goed, vond het echt super lief van jullie allemaal

Toos.hoop dat de medicijnen aanslaan en je een lekker coctailtje kan pakken op vakantie…

@seray…ah zo oke…vind het mooie naam, vandaar mijn vraag

Bloem,weer in de bewoonde wereld??Heb je log nog niet gelezen,maar wel uitgeprint dus gaat dat straks ff doen…

Zo ben weer terug van de cd-winkel!!! Heb de cd gekocht voor mams :stuck_out_tongue:

De Fre* Rec*rd had hem nog niet eens… SCHANDE!!! :finger:

Waar zijn me zusjes nou?? Toos??? Roanna??? Of zijn ze de website vergeten?!?!!

@ Filiz- geeft ook helemaal niks, mensen zijn wel vaker nieuwsgierig naar mijn naam :smiley:

Bloem, welkom terug in de bewoonde wereld… Wat een verhaal… Ik heb je niet gesmst (shame on me) maar dat ga ik uiteraard vanuit Gümmiebet doen!!!

:kus:

@bloem…leuk weer iets van je te horen…ga vanaaf ook ff je log bijlezen!! las dat je ziek was…beterschap!! een veel plezier verder gewenst…let goed op jezelf!!

dikke kus

filiz

lees is dat goed dat er MORGEN gwoon iemand naar gumbet gaat??
arch??
ikke wil alles weten? vriendje? wie? weat waar?

en de rest: fijne vakantie!!
brenniej die het zo mega verdiend en besmile na al die tijd lekker vrij en warm en zon en :hihi: