@viva
Nog krap 2 weken en dan zit ik weer op kantoor.
![]()
arme Beps…kan je niet meekletsen…
Viva: ja heeft mijn mama wel verdiend… Al was ze vanmorgen niet zo aardig… :tssk: Maar goed… iedereen heeft weleens een ochtendhumeur… :finger:
ach ja Cyn ook moeders hebben daar wel eens last van…maar dan toch
ik ben weer terug van school…in princiepe wel een interessant les…maar had liever nog een paar uurtjes in mijn bed gelegen!!
@toos…idd maar even naar de dokter dan!! hopen dat je je snel weer beter voelt!!
@cyn…ochtend humeur;) heb er iedere morgen last van!!
@marion…spannend vanmiddag!! ik duim iig ook mee
@viva…en daar gaat je vrije dag aant poetsen!!
@beps…wat fijn dat je zo lang met bloem hebt kunnen kletsen…
kan je weer ff mee vooruit…toch?
@crissyp…pff schiet niet op dus…lijkt me verschrikkelijk om in die onzekerheid te zitten!!
x
oww wat een stress, zat mijn vluchttijden te checken op schiphol en nu vlieg dus een uur eerder dan verwacht, maar we zouden met de trein gaan en dat redden we nu dus allemaal niet. Gelijk rondgebeld en nu kan een vriendin ons gelukkig brengen pfff.
@ marion, super! dank je wel!
@ viva- was idd van plan om proberen te slapen in het vliegtuig, want het wordt morgen natuurlijk ook weer een langde dag;)
@ mk116- niet te hopen dat ik als een zombie aankom, wil natuurlijk niet dat me schatje zich kapot schrikt ![]()
@brenniej, besmile en seray…heeeel veel plezier in turkije geniet ervan!! maar dat zal vast wel lukken…:D:D
Seray, wel lekker nog een uurtje eerder!!! :vak01:Ben jaloers op je!!! Zou ook wel om die tijd willen vliegen!!! :wereld:
@Viva
Helemaal niet egoistisch, natuurlijk wil je dat je neefje weer heelhuids thuis komt.
Het poetsen, ben ook niet zo voor de franse slag, al kan het best voor een keertje. Maar heb dan het gevoel dat het niet klaar is.
@ cynthia- is idd wel lekker, weer een extra uurtje daar
en een uurtje eerder kunnen slapen in het vliegtuig ![]()
@Cyn
Tja … ook moeders zijn niet altijd het :zon02: in huis. Lief dat je haar even verwent!
@Seray
Das schrikken dat je eerder vertrekt. Gelukkig heb je een lieve vriendin die je even brengt!
Las dat je een zoontje had, gaat ie ook mee op vakantie? Hoe oud is ie trouwens. Wil niet nieuwsgierig zijn maar vind het gewoon leuk om te weten omdat ik er zelf eentje heb van 10.
@Filiz
Ben je nu verder vrij van school?
@marion…heb van kwart voor 2 tot kwart over 2 ook nog een les…maar aangezien daar niks wordt uitgevoerd weet ik nog iet of ik ga
uhh kwart voor 1 bedoel ik…tot kwart over 2
@ marion ik heb een zoontje van 4, maar die gaat niet mee, die gaat lekker naar opa en oma, vindt hem nml te jong om te vliegen, hij redt het niet om zo lang rustig te zijn. En voor mij ook wel ff lekker een weekje bijkomen!
Erg he, lijkt zo lang het zwangerschapsverlof maar voor je het weet is het al voorbij en moet je weer aan de slag.
meiden…Bloem heeft haar log aangepast…zit helemaal met haar in de gertent…zo gaaf om te lezen…sop moet maar even wachten…
Zo ben der ook weer,was ff druk moest wat opgeruimd worden hier op t werk was dus zweten geblazen nu ff bijkomen…
Cyn,voel je je al weer wat beter niet ziek worden he nu je bijna gaat.Jammer dat je je askim nu niet kan bereiken zo vlak voordat je gaat…
ChrissyP,snap dat je duidelijkheid wil met je werk,maar als ze die niet kunnen geven dan gewoon de andere baan nemen als je daar wordt aangenomen.En wat O betreft als je al vanaf juni niks gehoord heb zou ik dat op een laag pitje zetten en kijken wat de jongen hier wilt.
Seray,heb je al lang een vriend in Turkije…
Brenniej,voor het geval ik je misloop heel veel plezier in Marmaris en met je askim natuurlijk lekker genieten van elkaar en alles verwerken !!!
ik zit vandaag tot half 5 achter de pc hihi. En dan lekker weekend. Viva ik werk aan de kust en er kort een klein zonnetje af en toe door. Zie vanuit me raam (7e etage) nog net de zee. heerlijk
@ turkijelover, nee nog maar heel kort, heb hem in juni leren kennen, dus ben erg benieuwd hoe het is om hem nu eindelijk weer echt te zien ipv op de cam