@Seray
Had voor jou hier ook graag een persoonlijkere vakantiegroet neer gezet maar ken je daarvoor nog te kort. Een volgende keer beter dus.
Wens je hele mooie tijd samen met je vriend!
enne Seray…fijne vakantie, en je hebt nog een lange dag voor de boeg…nou ja in het vliegtuig maar even je oogjes dicht doen, anders ben je echt helemaal brak als je bij je askim bent…
@Besmile
De stage zit erop, je bent geslaagd. En ook al meteen een baan. Helemaal top. Maar voordat je aan het werk gaat eerst nog even genieten van je welverdiende vakantie! Dus …
Cyn…valt toch wel mee, van de week was het herfst, nu schijnt hierzo, vaag het zonnetje en het is helemaal niet koud…anders gezegd ik heb het warm…offe zou dat komen van door het huis vliegen…nou ja…ik hoef alleen nog maar de kamer en de keuken en het toilet beneden te doen…wasjes draaien en drogen…dus het ergste is al weer gedaan…ga ook nog maar even hierzo beneden de ramen zemen en de vitrage wassen, heb ik dat maar weer gedaan, gaat eigenlijk best lekker snel vandaag.
Nee gelukkig is hij het niet dat klinkt wat egoistisch maar zo voelt het niet.
Mijn neefje zit wel in Deraa Wood maar dan als mp…hij zit bij de marechaussee…moet je toch niet aan denken zeg…maar het kriebelt wel hoor…enne ja mijn zoon gaat in februari…brrrrrrrr…pffff. Nou ja we hopen er maar het beste van, mijn andere neefje hoeft niet, die gaat naar sarajevo.
Ach Marion, lekker belangrijk ook, je slaat de stofdoek zo door de kamer, en de stofzuiger…en een doek door het toilet…en klaar is klara…Moet ook wel eens kunnen, maar bij mij is het altijd bal maskee hoor op vrijdag, ik weet niet, leg het me zelf op…:hihi::finger: ja, ja ik weet het…maar kan er niets aan doen:wacko: Maar dan heb ik straks wel een voldaan gevoel, als ik het halfbakken doe, daar wordt ik heel onrustig van, dan loop ik de hele week als ik thuis kom uit het werk van alles en nog wat te doen, met als het gevolg dat ik dan niet te genieten ben…
Ik heb trouwens ook niet echt de inrichting dat ik het kan laten versloffen…antiek, als je dat niet bijhoud, ziet het er echt niet uit…dus straks weer met de boenwas in de weer…en dan lekker schone ramen en gordijnen, ruikt het zooooo lekker in huis… Hier rookt iedereen dus dan weet je wel, iedere 3 weken mogen toch zeker de gordijnen wel door het sop…
Cyn…hier is het droog, beetje wind, lekkere temperatuur…en een vaag zonnetje…komt volgens de berichten wel jullie kan ook op…de opklaringen komen vanuit het westen…tja…den haag…meer naar het westen kan niet…he…dan kom ik in engeland uit…