TTT deel 52!!!!

@Roanna
Dacht ik breng Cyn alvast in een romantische stemming en jij bent degene die er ‘opgewonden’ van wordt :wink:
J. is helemaal bekend met de voetbalregels, had mij al eerder uitgelegd wat een hattrick was. Leuk om ook eens les te krijgen van je kind.

@TRL
Vervelend zeg, dat je vriend zonder werk zit. Hopelijk kan hij nog ergens werk vinden al vrees ik dat het moeilijk gaat worden.
Veel plezier op de BBQ!

@Filiz
Is de dans mooi geworden? En … hoe is het met oma nu?

:wub:Marion: zucht die lichtjes… Gumbet :wub::wub::wub:

Roanna: in het echt is het nog leuker!!!

Oh, maak mij gek!! :vak02: Echt Cynthia? Nog mooier?

@Marion: Dat dacht ik ook wel, dat jij J. het wel zou weten. :wink:

@marion…ja ik vind de dans echt leuk geworden…maar moet er eerlijk bij vertellen dat een meisje wat meedanst…ook voor Do en meerdere bekende nl’erd danst…dus;)

met oma gaat het goed…ze moet 17 oktober naar het ziekenhuis voor een scan…dus we w88 rustig af, maar nu heeft ze gelukkig nergens last van

Nog ff meissie en je maakt die buurt daar weer onveilig!!!

Gümbet is gewoon gezellig!!! Vanaf Serhan kun je binnen 5 minuten naar het strand… Maar als je het eerste straatje wat je tegenkomt links gaat, en dan aan het einde rechts ( dan sta je trouwens bij Grand Iskandil) loop je zo het centrum in… Zoo super gezellig… overal muziek… vriendelijke mensen… :tongue: En soms kom je ook nog weleens een zusje tegen misschien :beef:

:vak02:

Dat zingt Cyn ook als ze straks door barstreet loopt :smiley:

@Filiz
Maakt niet uit toch, jullie zullen toch ook wel wat toevoegen ;)!
Fijn dat je oma nergens last meer van heeft, duurt nog een paar weken dus de scan, toch spannend.

@Roanna
Klopt, Gümbet is errug gezellig. Wij zaten tussen Gümbet en Bodrum in jaren geleden maar had liever IN Bodrum gezeten.

Maak me gek!!! Haha dat ga ik tegen mijn askim zeggen :stuck_out_tongue:

Maar Bodrum is toch niet zover van Gumbet? Ik ga daar zeker ook ff kijken en shoppen en terrasje pakken. :biggrin:

Bodrum is ongeveer 10 minuutjes met de dolmus :thumbsup:

Te ver om te lopen dus? Nouja, met het busje dan maar. :so:

Busje gaat giga goed :thumbsup:

Hai Bep. Hoes’t ie?

JALOERSSSSS

maar het is jullie allemaal gegunt…:finger:

Ik was de hele dag druk, boodschappen, huis, was, en vanaaf bij een vriendin gegeten.
Nu is hubbie te bed, nachtdienst, en ikke het huis voor mij
Zo lekker op de Wii, nieuw spelletjes, VERSLAVEND!!!

Tot laat of morgen…en iedereen morgen(1 DDD!!!minder EINDELIJK!!!) gaat laat dus dat komt morgen wel, of via MSN haha

:dag:

@cyn heel veel plezier in Gumbet!!

Zo, kan ik dat alvast niet meer vergeten.

Beps: :dag::kus::vak01::ninja: Jaja 1 D minder… En morgen kom ik denk ik niet meer!! Maar je hebt me nummer :biggrin:

MK, dankje! :zon02:

Ja en als er morgen 1 DDD minder is, dan overmorgen ineens 3 DDD’s minder. Nou, wat een rust zal dat geven voor jullie. Geen last meer van ons voorlopig. :stuck_out_tongue: Toch Cynthia? Dan zitten wij met ons kontje lekker in de :zon02:terwijl het hier herfst wordt. :dag: He bah, wat naar! :biggrin: