TTT deel 52!!!!

Ja he Brenniej. :vak02: Zo is het! Oh i can’t wait. Ik ga er al helemaal over de grens van praten, maar ik heb er dit keer weer zo’n zin in he! :thumbsup:

tis ook zo gek he… Morgen kunnen Askim en ik tegen elkaar zeggen!!

SEE YOU TOMORROW… Heeee dat is zo gek!! hahahaha

Me cluppie heeft gewonnen he he,was niet echt super voetbal maar het gaat om de winst he.

Brenniej,wat zul jij lekker slapen of niet …

Zo poes weer binnen, en en heeft eten, gekookt visje…

@ TurkijeLover: jawellll lukt wel,… maar ben ook aan het hyperen! hahaha…
Loop van me kamer nar beneden…even roken,…even wat drinken,…even op de computer…voor de tv hahahaha… maar komt goed!

Ja Brenniej moet je je voorstellen in maart wat je dan zegt I see you tomorrow en dat voor weet ik hoe lang…nu is het maar 6 weken maar dan!!!

Tlr…ben jij zo fanatiek voetbal kijker…

@ Viva: jaa daar zat ik laatst ook over na te denken!!>…dat staat ook allemaal voor de deur…dit ging eigenlijk best snel om…die 3 maanden… maar ja maart staat ook zo voor de deur!!:D:D:D

achteraf bezien, gaat het altijd snel…maar 3 maanden geleden had je het gevoel dat het nooit september zou worden Bren…

als je terug bent is het half november dan de feestdagen en dan is het ook zo weer maart hoor.

jaa dat is ook wel zo… dat gevoel krjg ik zeker weten weer als ik straks terug kom…
val je weer in een gat… maar ja moet daar mar even niet aan denken…eerst nog weggaan!!!:slight_smile:

Mijn man ook hoor Viva. Het hoeft maar iets ronds te zijn en op een bal te lijken, zit hij al voor de tv. Maarja, ik zit hier op praatafstand in mijn eigen hoekje achter de pc. Zo heeft ieder hier zijn/haar eigen ding en zo blijven we toch van de straat. :biggrin:

maar de feestdagen zijn juist zo vervelend en Just sad:(:(…als je niet bij elkaar bent… maar ja… niks aan te doen!

NOu mijn hubs kijkt alleen naar nederland en dan moet het ook nog voor het eggie zijn anders hoeft hij het ook niet te zien…ik ook niet hoor…schaatsen dat vind ik leuk om naar te kijken, en skieen…o nog ff dan begint dat weer heerlijk

Dat is zo Brenniej, maar je hebt ons ook nog hoor! :nod: :unibrow: We houden je wel bezig.

i know…I know…!!!:D:D:D:D:D

ach je moet maar zo denken bren…het is gewoon een datum…niet meer en niet minder, mijn hub moet dit jaar werken met de kerst…het is wel pieperdienst maar toch, dus eigenlijk kan je weer niets plannen, want als ik dat ga doen, dat moet hij geheid weg…met de pasen was hij ook al de pineut…4x werd hij weggeroepen…

kerst en oud en nieuw is gewoon 25 en 26 december en 31 december en 1 januari, als je zo denkt valt het wel mee. Gewoon eten en drinken, en met een boek op de bank…

Mijn zoon zat toen met die dagen in Irak, hij kreeg een kerstmaal maar meer was het niet, hij had ook niet het gevoel dat het kerst was.

nouuu…
Ik ga lekker me bedje opzoeken
Heb het weer zo koud. ga lekker filmpje opzetten en heerlijk in en onder me dekens liggen!!..

Fijne avond en voor later slaap lekker!!!

Dikke Kuss!!|X

@ Viva: jaa ik weet het… zo ben ik vorig jaar ook doorgekomen!!:D:D hehe