brenniej…truste…
Ook lekker met een WW-zakje Brenniej? Je hebt het toch koud? :lol:
Weltrusten, des te eerder is het weer morgen en dan… nog even wachten.
:kus: :dag:
Weltrusten Brenniej,
Viva,ben alleen maar fanatiek als het om mijn cluppie gaat je weet wel die uit Amsterdam…Heb een seizoenkaart…De rest kijk ik ook wel maar niet zo fanatiek…
Als askim het visum krijgt is hij misschien wel bij mij met de feestdagen…Dat zou toch wel geweldig zijn,alhoewel ik niks heb met die dagen hoor,vooral de kerst mogen ze van mij afschaffen…
ach op zich vind ik kerst wel leuk, maar niet al die visite, ik ben eigenlijk ieder jaar de pineut, 1 dag opzitten en pootjes geven, alles regelen, eten koken…pfff…druk…mijn hele toko onderste boven en en een vermogen kwijt…ik roep ieder jaar volgend jaar ga ik op vakantie, maar ach…dat doe ik mijn ouders ook weer niet aan. Dat heb je als je enig kind bent he, altijd de l*l
Goh lees net dat er weer een Nederlandse militair omgekomen is,vreselijk zeg…
Meiden,
Haartjes weer in model…
Heb bijgelezen…
@Brenniej: :kus: Your time had come…enjoy!!!
@DDD’s: :finger: eerst BRENNIEJ!!!
Ikke ga :slapen:
:dag: tot morgen :dag:
Weltrusten Beps,de haartjes mooi en dan ga je slapen of doe je een mutsje op
@Bep: Ja en dan Cynthia. :vak01:
En dan… wij de ander 2D’s.
Net naar de kapper geweest en dan meteen alweer bijbabbelen zeker? Niet vergeten de krulspelden eruit te halen he? :dag: Truste voor zo. :kus:
@TRL: nee hoor, geen mutsje!! Gewoon een btje model er weer in, want na 3 maanden is dat gewoon nodig als je langer haar hebt. Nu op naar de volgende 3, zo net voor de kerst :hihi:
@Roanna: NOG LANGE NIET NOG LANGE NIET
Goede avond!
Tis goed raak met ongelukjes bij ons in de straat deze week, maandag had onze hulp een botsing, gelukkig alleen maar blikschade. Vandaag is de buurjongen daar gevallen met de fiets, pijn aan zijn arm. Voor de zekerheid een foto laten maken en jawel, een scheurtje, dus de pechvogel zit in de gips.
@Besmile
GEFELICITEERD!!! Een dubbel feestje dus.
@Roanna
Hier gaat alles zijn gewone gangetje. En J. heeft zo zijn goede en minder goede dagen. Is een beetje heetgebakerd de laatste week maar dat zal ook wel weer bij trekken. O**r … komt allemaal goed. Mijn vriendin vliegt de 25e ook met hen, heeft het er ook niet zo op, ze zal nu iets meer bibberen dan ze normaal al doet.
@TRL
Die pilav is idd erg lekker, maak het ook regelmatig.
En …WE hebben weer gewonnen!!!
@Brenniej
Alle filmpjes al gezien inmiddels of heb je er nog 1 voor morgen? En hoe is jou filmpje geworden?
@Viva
Ach hij heeft zijn nukken maar verder is ie wel ok :D;).
Marion,ja wat een lekker gevoel geeft dat he dat winnen.Heeft J ook gekeken??
Zo ik ga ff voor de buis hangen
fijne avond nog allemaal en voor degene die al gaan slapen,slaap lekker
ik ga nokken…spreek jullie wel weer…voor iedereen truste…doei, doei…
@TRL
Hebben alleen de 2e helft gezien, was trainen vanavond.
Ga zo slapen nog even snel laten weten hoe het gesprek gegaan is. Had het gesprek bij een bedrijf dat de selectie en de eerste gesprek doet voor het bedrijf dat waar ik gesolliciteerd heb. gesprek ging goed, ze gaan een positieve aanbevelign schrijven, ze denkt wel dat ik wordt uitgenodigd wordt voor een 2e gesprek, maar die beslissing ligt uiteindelijk bij het bedrijf. ze vertelde mij dat er niet echt veel reacties waren gekomen, maar dat ik daarvan de enige ben die wordt uitgenodigd voor een gesprek, ben de enige waarvan de cv er goed uitziet qua opleidng en ervaring zei. allemaal positief dus nu maar afwachten wat het bedrijf beslist. Krijg uiterlijk woensdag bericht.
@besmile…gefeliciflapstaart!!
@linda…spannend!! houd ons op de hoogte
@brenniej…lkkr laten kriebelen!!
@de rest…sorry alweer vergeten!! slaap lkkr allemaal en tot morgen…xx
Heyyy meiden ik ben weer boven water…OOO wat was het weer zalig en ja natuurlijk veeeeeeeel te kort!!!
Ik hoop dat het met jullie allemaal goed gaat,ik hoor het morgen wel.
Dikke knuffel en tot morgen!!!
O ja ik zal het licht maat uit doen zeker?
:idea:
Zie Jill terug, JILLIE!!!
Ga ff bijlezen, en dan meld ik me!
Goedemorgen allemaal,
Jill,welkom terug,de zon heeft je vast goed gedaan…
Linda,spannend zeg afwachten tot woensdag dan.
Bloemmieeee,hoe is het,weer opgeknapt .Hoorde het van Beps,heb veel aan je gedacht hoor…We horen het vast nog wel,toi toi toi
Nou dat was kort…
Nu ff koffie enzo pakken… kom met een uurtje wel terug!