@Brenniej: Hoe is het trouwens met je oma afgelopen? Alles rustig nu?
@ Roanna: uuhhmm… Jaa… Ze is wel van de IC af…nog wel hartbewaking… maar voor de rest nu stabiel… maar jaa… Ze zeggen tegen mij de hele tijd dat alles ok is… maar jaa ik ben zelf een zuster,…en ikke ben niet gek… maar ja…neem het maar gewoon van me familie aan, en probeer met een gerust gevoel weg te gaan…
en hopen dat alles goed blijft gaan!
@ brennnnnnnnniej misschien vertrek je vlucht wel eerder en niet later;). Fijn dat het iets beter gaat met je oma
Het voor het eerst dat ik zo vroege vlucht heb. YEAAAH
@Brenniej: Oke, gelukkig maar! Ik vroeg het ook meer uit belangstelling, omdat ik het zelf ook meegemaakt heb. Als ze zo stabiel is, zal het vast wel weer goed komen en kan jij inderdaad met een gerust hart weg. ![]()
wij hadden op de heenreis een splinternieuw groot vliegtuig volgens mij een airbus 230 4 ingangen…stoel bezetting 3-4-3.
terug een MD ook een grote maar die was wat ouder, maar die zat wel lekkerder dan die nieuwe van de heenreis, de stoelen waren veel breder, en hadden lederen bekleding. maar niet van de oude bakken, die ik wel eens bij transvertragia heb gehad, waar de condens langs de binnenkant van de muren liep.
Roanna, ik heb met vanalles en nogwat gevlogen…
corendon…gewoon goed
pegasus…geweldig
martinair…goed, maar wel veel vertraging, nieuwe kisten, oude kisten.
transavia…slecht…nog nooit op tijd vertrokken, altijd vertraging gehad, stewardessen, niet altijd even vrolijk
skyair…matig…oude kist…stewardessen die alleen maar turks spraken en geen woord engels
airholland…verschrikkelijk, bijna slaande ruzie bij een vertraging van 10 uur op alicante…klacht ingediend, werd gehonoreerd door airholland…purser die je een zaaier voor haar hersens wilde geven, wat een asociaal kreng was dat zeg, stond gewoon te schreeuwen tegen een oude man, ik heb toen die man meegenomen naar de vertrekhal en tegen die purser gezegd dat zij hiervoor niet zo was opgeleid.
(gelukkig bestaat air holland niet meer)
Onurair…gewoon goed niets op aan te merken…had wel vertraging op de heenreis, dit kwam omdat een passagier op de heenweg, onwel was geworden, en ze eerst het vliegtuig moesten soppen, de passagier werd met een ambulance afgevoerd naar het ziekenhuis.
Oh da’s wel fijn dan Viva als je met zulk materiaal gevlogen hebt. Ik zag dindag j.l. dat ze met een Airbus 6 vlogen en dat is er een met 2-4-2 stoelen. Maar ik dacht ooit eens ergens gelezen te hebben, dat dat juist zo’n oud bakbeest is. Maar ach Viva, ik laat het maar over me heen komen. Met een MD11 heb ik ook aleens gevlogen, maar dan met Martinair.
Tot nu toe hoor je geen nare/enge dingen meer over On*r dus… we gaan gewoon! :arrow:![]()
Ik heb het meeste nog met Transav** gevlogen en dat is ons tot nu toe goed bevallen. Nog nooit geen noemenwaardige vertragingen gehad, maaja daar denken anderen ook weer anders over.
@viva: jaaa met transavia die stuwardessen… nou ff serieus… dat was erg…dat waren echt een stel… B*tches zegg…niet te geloven! en me moeder zei dat ook een keer…en heb het eigenlijk wel vaker gehoord!
Oja Roanna, ook nog wat leuks bij onurair, op de terugweg, werd de gezagvoerder voorgesteld…piloot … turkse naam…meld hij zich terwijl we vliegen…goedemorgen dames en heren ik ben gezagvoerder …turkse naam…in vloeiend nederlands met een echte harde G niet te horen dat hij uit turkije kwam accentloos nederlands dus… en in vloeiend engels…we vliegen daar en daar over…en ik wens u een prettige vlucht… hij heeft geen woord turks gesproken. Terwijl het toch een turkse maatschappij is.
MD 11 martinair heb ik ook gehad vanaf malaga…is er een met 3 motoren…1 op het dak…onur heeft volgens mij een MD 88 ofzo iets…is een heel lang vliegtuig, met 1 gangpad met 2 stoelen aan de ene kant en 3 stoelen aan de andere kant.
stewardessen bij onur air…gewoon goed, aardige meiden, en aardige mannen, gaat daar dus gelijk op 2 mannen en 2 vrouwen of 3 mannen en 3 vrouwen…snoepjes, bij het landen…kinderen kregen handenvol snoepjes…echt meis…is gewoon goed…en die verhalen hoor je over alle maatschappijen…moet je met arkefly gaan, en die verhalen lezen op www.turbulentie.nl of www.klotevakantie.nl dan weet je dus niet wat je ziet.
jaa tis ook zo!
aacchhh het gaat gewoon goed… Niks aan de hand!:D:D
Ik ook vanaf Malaga met die MD11 van Marti**ir. Die is inderdaad super lang. Het is de opvolger van de DC10, die bijna niet meer bestaat.
Ik heb ook al met van alles en nog wat gevlogen. Onze eerste reis was naar Mallorca in 1978 met Spantax. Nou, dat waren toen al echt van die afgekeurde oorlogsvliegtuigen, maar wisten wij toen veel. ![]()
En dan die DC 10 (prins Claus) die op Farao verongelukt is, hadden wij het jaar ervoor nog mee naar Benidorm (Allicante) gevlogen.
Ach, als het ons tijd is, gaan we toch, niet waar?
hahaha…Roanna…ja…ik zat net nog even te kijken op turbulentie.nl…zag ik deze staan, vond ik wel goed.
Dé ervaring met deze maatschappij: Ik heb met Pegasus gevlogen 3 maal en met Onur air voor de eerste keer. In totaal 28 vluchten met diverse maatschappijen. Had altijd een angst voor Turkse maatschappijen, zelfs wel eens overgeboekt naar een Hollandse. Wat me opvalt in de Turkse vliegtuigen ,dat de stoel lekker vast zit,dus geen onschofte mensen die voor een vluchtje van 3,5 uur hun stoel lekker achterover gooien. Typisch Hollands gezeur dat die mensen je niet verstaan, doen de meeste in de winkeltjes ook niet, en dat vinden we allemaal zo ludiek. Trouwens een ritje in een Turkse taxi of bus is ook levensgevaarlijk. Ik ga er maar van uit dat de piloot ook veilig naar huis wil. Tijdens de vlucht bij Onur Air, kregen we genoeg te drinken. ik heb trouwens nog nooit superdeluxe eten gehad, bij niet een maatschappij. Dus aan alle zeurkouzen, ga gewoon lekker relax op vakantie, die begint al bij je voordeur. En bedenk dat je bij al die dure maatschappijen net zo hard naar beneden dondert als bij een goedkope maatschappij. Geen mailadres
hahaha wilde ik je toch niet onthouden.
Nee als het je tijd is dan ga je hoe dan ook, met een nieuw vliegtuig…van de klm of weet ik veel of met een oude krakkemikkige van pukethair ofzo…en gebeurd het niet in het vliegtuig dan donder je misschien wel van de trap en breek je je nek.
@Viva: Ik heb die site ook al weleens bekeken. Maar wat deze persoon nu schrijft , ben ik het ook best mee eens.
Wij gingen eerder ook nog weleens met de bus naar Spanje en dan moet je zien wat je onderweg aan ongelukken en vooral met die sleurhutten erachter tegen komt. Werd je ook niet vroliijk van.
Nee, overal met welk vervoor dan ook, kan wat gebeuren. Toch?
zeker weten, als je van het neerstorten van een vliegtuig hoort, krijg je de kriebels als je nog moet gaan.’
Als er een mega ongeluk gebeurd met 3 auto’s 4 of 5 zwaar gewonden en doden, stap je net zo vrolijk in je auto om naar de supermarkt te gaan, zonder er bij stil te staan, dat jou dat ook kan gebeuren.
een mens zit raar in elkaar toch…
Precies Viva. Zo denk ik er ook over.
![]()
ga even de poes van de buren binnen halen en eten geven, nog 2 dagen en dan komen ze weer terug uit icmeler…ze belden vandaag was 40 graden…
Roanna: Hup Hup HUp Wij stappen gewoon dat vliegtuig in!..
Even die slurf door… MERHABA… En daarna GULE GULE…en we staan in turkije!![]()