TTT deel 52!!!!

:chin: Eet smakelijk alvast! :chin:

MEIDEN IK BEN OOK WEG!!! :vak01:

Niet te hard naar huis scheuren he Cyn…

Kijkt lekker zo die 3 op een rij!

@Jac
Jij ook een fijne avond en veel plezier met shoppen morgen!

@Viva
Fijn dat het al weer wat beter gaat.

@Cyn
Zeg nooit nooit!!!
Heb ook eens gezegd dat ik never nooit met een boer zou trouwen :biggrin:
Niks mis met hollanders hoor, als je de goede maar te pakken hebt.

@Seray
Mooi, dan ben je in ieder geval voorbereid :wink: !
Sport ze vanavond.

@TRL
Ben nu wel erg nieuwsgierig naar de pilav, is het de pilav met de perziken misschien?

Vandaag mijn eindbeoordeling van stage gehad. Ik ben geslaagd voor mijn studie. Tevens had ik een sollicitatiegesprek voor een tijdelijke baan en JA daar ben ik ook aangenomen.

IK KAN MET EEN GOED GEVOEL OP VAKANTIE

Goedeavond dames.

Nee hoor, helemaal niet veel bij te lezen. Pffffff :smirk:

@Besmile: Gefefeliteerd dan. Goed zeg! :thumbsup: En als wat en bij wie ga je dan tijdelijk werken? Maargoed, eerst op vakantie toch? Of was jij dat niet? :lol:

@Bep: Ook al werkoverleg gehad? Ik ook! Ik heb je niet gezien.
Bij ons zit ook nergens een Jum**, anders had ik ze ook wel opgestuurd naar je. Och welnee, kan helemaal niet, wat ik ga als het goed is… met On*r.

De rest… :confused: …weet het al niet meer. :biggrin:

@Marion: Ook alles goed op de boerderie? Met J. ook alles goed?

@ roannaIk heb een tijdelijke baan bij een groot detailhandel bedrijf. Lekker dichtbij huis.

helllloo!!!

zo ikke ben me koffer aan het inpakken!..
Moet morgen nog van half 10 tot 6 werken,…dus kan het beter maar alvast gedaan hebben!..

Hoe is het hiero…???

Ik heb kriebels in me buikkk!!!

wat ziet trouwens het lijstje er geweldig mooi uit!;);):wink:

vooral dat boventste…wie is dat nou… die de 22-ste naar Marmaris gaat??

Marion,Klopt helemaal het is de pilav met perzikken

Besmile,gefeliciteerd,dus dat heb je ook weer gehad.

Brenniej,past het allemaal in je koffer of heb je overgewicht???

@ BRenniej jij toch jij gaat toch iets eerder weg;)

:D:D:D

@ TurkijeLover: hmmmm jaaa ik geloof dat het wel gaat lukkken, zonder overgewicht!.. tis nog een beetje passen meten, maar het komt goed haha…

@ Besmille: Ikkke heb kriebelsssss… jij ook???

@Brenniej: Ik heb ook al de kriebels hoor! :lol: Maar meer om dat vliegtuig, dan om de vakantie zelf. Moet nog wel de koffer van de zolder halen. Ik denk, dat ik het weekend maar eens ga pakken.

Jij gaat toch eerder dan de ander valse 2 D 's he? :vak01: Spannend.

Roanna er is niets mis met Onur hoor, heb er mee gevlogen…not a problem…

@ brennnnnnnnnnnnnnnnnnnnniej ja de kriebels zijn hier ook gekomen. Mijn koffer staa ook al klaar. Alleen nog beginnen met inpakken. Tegen de tijd dat ik vertrek, bijna jij er bijna.:wink:

@TRL: Schiet nog niet echt op he met Ajax?

Breniiej…spannend…

Besmile…gefeliciteerd

Marion…en die boer die jij hebt…is toch een schatje nietwaar

@ Besmille: jaaaa dan ga ik hopelijk bijna landen!!! hahahaha

@Roanna: jaa ikke ben ook wel een beetje zenuwachtig voor dat Onur air hahahaha…maar ja we zien het wel…gewoon even de ogen dicht…muziekje…vliegen maaar…en snel weer landen… Maar UHMMMzzz dat was toch ooit het probleem daar!:wink:

@Viva: Ja, ik weet het niet hoor! Je hoorde zulke veschillende verhalen een tijdje geleden. Maargoed, waar ik geboekt heb, had ik geen keus omdat Tranvaria al vol zat. We zien wel! Als het maar niet zo’n oud gammel toestel is, vind ik het wel best. :drugged:

1-0 voor Ajax :thumbsup: