zo ben er ook weer eens, veel te veel om bij te lezen, dus lees vandaag wel weer gewoon mee hihi
Goedemorgen allemaal ben er ook wel maar in mee lees stand, ben bezig al het strijkweg te werken
@linda: succes met het strijkwerk.
Ik ben er allemaal al klaar mee hahaha had niet zoveel om te strijk
Valt niet veel te lezen hé ? ![]()
Oeie ! Da manneke spuugt ! Sorry, verkeerd :o
nee idd het is hier rustig ondanks de regen hier in NL!
Goedemorgen
Jeetje, wat een K*** weer is het weer zeg! Bij jullie ook? Grijs, potdicht en vieze regen. Maar het zonnetje is in zicht…over een dag of 5!
Kom net van manlief’s werk. Heb daar afscheid genomen van zijn baas en collega’s want manlief heeft een andere baan per 1 oktober. En omdat ik niet bij het echte afscheidsborreltje kan zijn, ben ik vanmorgen dus maar een bakkie daar gaan doen. Kreeg een heuse toespraak van zijn baas en een prachtige bos bloemen. Ben er beduusd van! Manlief heeft er 14 jaar gewerkt, maar had de laatste 2 jaar geen echt werkplezier meer daar. En had nu de kans op een andere baan en gaat dat dus doen. En dat terwijl hij bijna 56 wordt. Ben echt heel trots op hem en sta volledig achter hem.
Vandaag en morgen lekker vrij, dan nog 2 daagjes werken en dan vakantie. Ben er eigenlijk best wel weer aan toe haha!
Toos, hoopt dat het lukt met slapen!
Voor de rest iedereen succes met alles wat je aan t doen bent en een fijne dag verder.
Da’s lief, bloemetjes ! Wens je man proficiat met zijn nieuwe baan !
@crazy
Dat was een leuke verrassing dus een mooie bos bloemen.
Spannend voor hubs om na zoveel jaar weg te gaan en elders opnieuw te beginnen.
Ja voor jullie gaat het nu snel hè. Kan me wel voorstellen dat het een beetje gek voelt om zonder de rest van de familie weg te gaan. Ik ben 2x met mijn moeder naar turkije geweest en dat voelde al een beetje gek om hubs alleen achter te laten voor 2 weken, maar nu met de kinderen erbij gaan we voorlopig maar weer samen.
@linda
Strijkwerk weer gedaan?
Ik moet nog beginnen, vanmiddag maar even als de kinderen slapen.
@Linda
Erg he, MOET je terug naar huis en dan heb je ook nog een hele bult was die gestreken moet worden.
@Viva
Hoeveel ga je er vandaag wegwerken?
@Jac
Even met de kids in de weer!
@Crazy
Wat moet je hubs wel niet voor een afscheid krijgen als de baas al een toespraak voor de vrouw heeft? Wel leuk hoor, en een bos met bloemen is altijd fijn om te krijgen.
@MK
Al aan de strijk?
Hallo!!!
Zo ik ben ook weer wakker:p… ben al weer druk aan het werk!!!
Oma vond auto mooi… verder niet al te enthousiast!!! Daarna was ze weer erg vriendelijk (NOT)…
Gister lekker niks gedaan… lekker uit eten gegaan… En offff wat hadden ze daar 2 mooie mannen rondlopen!! Lang, bruin (van de zon), donkere krullen en lichte ogen :p:biggrin::slywink: SUPER!!!
Vandaag weer werken, ik begin steeds beter te rijden in mijn bolide!! Zal vrijdag of zaterdag een foto laten zien!! Heb nu ff geen tijd om thuis die foto te uploaden… En vrijdag en zaterdag ben ik vrij… dus dan wel tijd!! ![]()
Viva, die auto wilde ik eerst ook kopen!!! Maar heb toch voor de punto gekozen!!!
Sorry weet het niet meer verder!!
X
@marion
Wel nee, nog niets aan gedaan natuurlijk.
Hubs even weggebracht, het is kemis in zijn geboortedorp. Zijn zus geeft een borrel en daar is hij nu heen, dan de kroeg in.
M. hoor ik alweer zingen boven en G. moet ook nog eten.
@marion
Jullie hebben dus een leuke dag gehad gisteren.
Ik ben voor het laatst in Slagharen geweest op schoolreisje, dat is dus al weer een tijdje geleden. Als de kinderen straks groter zijn, dan lijkt het me wel weer eens leuk om heen te gaan.
hmm ik ben ook al een poos niet meer in slagharen geweest.
Mijn neefjes zijn van de vissen en daar bedoelen ze mee dolfinarium hahaha wel handig omdat ik daar in de buurt woon dus dat schilt.
Maar wie weet moet ik ook maar weer eens een keer naar slagharen verder vind ik julianatoren in apeldoorn ook nog wel wat voor kleine kinderen.
Groetjes
@Cyn
Oma was dus weer op haar best … niet dus.
@MK
Troost je, ik heb ook nog niet zo heel veel zinnigs gedaan vandaag. De boog kan ook niet altijd gespannen zijn.
Hubs lekker aan de boemel dus vanmiddag.
@Jac
Was ook voor het laatst in Slagharen met een schoolreisje, is al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang geleden dus :biggrin:
En nu mijn eigen op gaan tutten, J. ophalen van school en op naar de Radboud!
Marion, ik ben niet anders gewend!!! Stom *!#@&@($#($
Ben ook weer in het land der wakkeren. Heb wel aardig geslapen. Heb ergens in de verte wel wat gehoord maar werd er niet echt wakker van.
@Marion: Heel veel succes in het radbout. Was trouwens blij dat jij weet hoe je shovels schrijft. Kon dat vanmorgen meer niet rechtbreien.
@Jac: Had mn broer aan de lijn en hij wist precies wie je bent. Wat een toeval he
@Crazy: Leuk idee om van te voren langs te gaan op het werk van hubs. Jij kan in ieder geval echt af tellen
@MK: Strijk ze
@Linda: Strijk ook al weggewerkt?
@Viva: Hoe is het met je formulierenberg, slinkt het al??
@Roanna: Nog 14 dagen:vak02:
De lijst er ook meteen weer achteraan!!
:RUSSIA: :CHINA:
:INDONESIA
Bloem: Op wereldreis - 7 mnd!! :wereld:
Crazy: 15 september - Marmaris
Mar Mier: 15 september - Marmaris:TURKEY:
Cristina: 20 september- Edinburgh- 4 jaar studeren!!
Brenniej: 22 september- Marmaris 6 weken
Besmile: 22 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Toos: 25 september - Turgutreis
Roanna: 25 september - Gumbet
Babsch: 29 september - Alanya
ChrissyP: 9 oktober - Kusadasi
Fatih&desi: 11 oktober - Bodrum
Marion: 18 oktober - Fethiye
Turkije lover: 19 oktober weekendje weg
Fransijn: 20 oktober-Side
Linda: 22 oktober-Ermelo
Diamond: 24 oktober- Alanya
Turkije lover: 25 oktober - Kusadasi
Cynthia: 2 november - Studiereis destination unknown!!
Kimbo: 2 november- Marmaris
**2008 ****
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Beppie & Bloem: april - Istanbul
Cynthia: circa 10 april - Maleisie
Bloem: mei - Gumbet/ Bodrum 4 evahhh
Filiz: juni - Side 4 evahh
**2008 *****
En dan de verjaardagen nog …
17/09 Crazymar
20/09 Fatih&Desi
29/09 Brenniej