TTT Deel 50!!

Zo te zien is iedereen al naar bed, dus … :idea::idea:

:idea:

Goedenmorgen allen!
@Toos: Dat zit er weer op! Nu eerst vrij?

@Viva: Nou dit weekend heb je overleefd, en nu er weer fris en fruitig tegenaan…kom maar op met die formulieren toch :retard:

@Linda: Klinkt als een heerlijke tijd daar. Wij willen mss volgend jaar een keertje die kant op… Heb foto’s gezien van een collega ZOOOO!!
Baan is leuk, maar wel geestelijk vermoeiend. Ik snap nu wel waarom de eisen zo hoog zijn. Jij zit daar de werkgever belt en jij MOET het antwoord hebben! Je kan overleggen, maar minimaal. Dus je moet je kennis parraat hebben!

@Marion: Ach een keertje laat naar bed, vandaag en morgen iets eerder en dan ist ook weer recht. Zo vaak ga je niet kakelen met zo’n hele gezellige groep toch :lol:
Ja heerlijke hondjes. Niet te groot, maar wel heel pittig. Volgende week maar weer eens ff kijken, dan is er een show in de buurt, en onze fokker zal er ook zijn dus maar ff heen!

@Roanna: hihi zie je wel :ninja: kan het niet laten haha!! Maar ja vandaag zal ik het ook wel een paar keertjes doen hoop ik! De BBQ overleefd? En weer een btje op de rit…

@Crazy: Gaat nu snel… nog ff en weg zijn jullie…

@Mierre: Hoestie nou?

Zo ikke was wel socio bezig he,…
Ik ga kom vanzelf wel langs. Vanmorgen eerst een soort vergadering en dan zien we wel verder. Wss moeten we ons vandaag voor de MBO inschrijven… Ben beniewd
:dag:

Goedemorgen allemaal,

Marion,dus heerlijk genoten en gegeten,vandaag lekker bijkomen of zit dat er niet in…

Toos,laatste nachtje gehad nu lekker vrij…

Beps,werk ze maar.Hoop dat je niet te veel z**kerds krijg op de maandag morgen.

Ikke ga ook te werk.

tot later

@TRL: Werk ze… Ook jij een rustige gemoedelijke dag(hihi) Ik heb eerst een soort vergadering… hopelijk loopt die giga uit haha

Goeiemorgen meiden,
Laatste nachtje zit erop, yeahhhh. Was vreselijk rustig, af en toe iemand terug naar bed brengen, verder heb me bezig gehouden met een spelletje op mn mobiel:D.
@Beps: Je bent wel sociaal hoor op de vroege morgen. Hoef niks meer te zeggen, heb jij al gedaan:D. Werk ze vandaag, poeier de zeurpieten maar af
@TRL: Werk ze ook vandaag

@Beps: Haast vergeten, vergader ze

Ga zo mn mandje opzoeken, kom er begin van de middag alweer uit. Hoop alleen dat de stratenmakers zich een beetje rustig houden

@Toos: Oordopjes!!!

Iedereen werk ze, leuke dag op school of gewoon genieten van een vrije dag.
:dag::dag:

Weltrusten Toos.

Beps,lekker een vergadiering op de maandag morgen kan je rustig bijkomen van het weekend :slywink:

Ja heb ik, van die siliconen dingen. Werken wel goed, maar weet niet of ze bestand zijn tegen rammelende stenen en sjofels.

Ze zijn net begonnen, pal voor de deur. Heb ik dat:crybaby: Ga er gauw in, slaap ik mss voor ze echt herrie gaan maken
:dag::dag:

@Toos: Hopelijk is het allemaal goed gegaan in lig je nu in totale *oma!!

Ikke ben in de oorlogskleurtjes en de tas zit vol met mn dagelijkse vitamientjes drinkjes en bammetjes… We gaan er weer voor :retard: :lol:
:dag: :kus: :dag:

:RUSSIA: :CHINA: :thailand: :cambodia: :malaysia: :INDONESIA
Bloem: Op wereldreis - 7 mnd!! :wereld:

http://www.waarismarco.nu/transmongolie/trein06.jpg

En nog een dagje treinen …

De andere lijst er ook meteen weer achteraan!!

:RUSSIA: :CHINA: :thailand: :cambodia: :malaysia: :INDONESIA
Bloem: Op wereldreis - 7 mnd!! :wereld:

:turkey:Crazy: 15 september - Marmaris
Mar Mier: 15 september - Marmaris:TURKEY:
Cristina: 20 september- Edinburgh- 4 jaar studeren!!
Brenniej: 22 september- Marmaris 6 weken
Besmile: 22 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Toos: 25 september - Turgutreis
Roanna: 25 september - Gumbet
Babsch: 29 september - Alanya

ChrissyP: 9 oktober - Kusadasi
Fatih&desi: 11 oktober - Bodrum
Marion: 18 oktober - Fethiye
Turkije lover: 19 oktober weekendje weg
Fransijn: 20 oktober-Side
Linda: 22 oktober-Ermelo
Diamond: 24 oktober- Alanya
Turkije lover: 25 oktober - Kusadasi

Cynthia: 2 november - Studiereis destination unknown!!
Kimbo: 2 november- Marmaris

**2008 ****
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Beppie & Bloem: april - Istanbul
Cynthia: circa 10 april - Maleisie
Bloem: mei - Gumbet/ Bodrum 4 evahhh
Filiz: juni - Side 4 evahh

**2008 *****

En dan de verjaardagen nog …

17/09 Crazymar

20/09 Fatih&Desi
29/09 Brenniej
8/11 Kaylo
8/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
08/02 ChrissyP
13/02 Fransijn
14/02 Marion
02/03 Babsch
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/5 Besmile
20/5 Turkije fan
28/6 Toos
25/7 Christina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije

Goeiemorgen iedereen !
Heb wat bijgelezen, was een hoopje ! Ondertussen al deel 50. Is geleden van vrijdag, weekend geen tijd gehad om pc te openen.

Dus doe ik maar gewoon aan iedereen de groetjes! :kus:

Goede morgen!
Beetje gammel vandaag. Gisteren te vroeg op en te laat naar bed. Maar dat trekt wel weer bij in de loop van de dag. En anders vanavond maar vroeg erin, proberen althans.

@Beps
Kreta, wil er ook nog eens een keer heen, zeg het al jaren maar komt er steeds niet van. De voorkeur gaat toch steeds weer uit naar een andere bestemming :wink:

Tip voor de vergadering, bedenk samen met je collega’s een serie vragen voor het laatste agendapunt (rondvraag), dan loopt ie vast wel uit :D.

@TRL
Bijkomen zit er niet in want heb afgesproken met vriendin te gaan sporten. Vorige week al een keer afgebeld dus dat gaan we niet weer doen vandaag :o.

@Toos
En … zijn de oordopjes shovelbestand :p?

@Kaylo
Bijlezen is soms een hele klus, en is het teveel, dan maar niet en gewoon weer vrolijk verder mee kletsen :nod:.

Snel even bijgelezen, kan alleen niet reageren…geen tijd…formulieren…pff

Ja, is wat ik ga doen.

@jac : bedankt voor je pm. Zit er ook weer op, gaat snel hé, een weekje ? :frowning:

Aftellen tot de volgende, doen wij ook (is nog lang :frown:) !

@Toos: hoop dat je redelijk geslapen hebt, want als je dit leest ben je al weer wakker hahaha. Ik was in 2005 volgens mij van 2 juli tot 17 juli in ADR. of een dagje later kan ook.
En met je broer heb ik toen gelachen met zijn doner kebab tentje in Bodrum, vlakbij dolmusstation. Maar hoorde ook van je broer dat hij er nu niet meer zit want dat was het eerste wat ik hem vroeg hahahaha.

Zou ik ga eventjes oppassen want mijn schoonzusje mag even een school bekijken voor de oudste. En het is een leuke school want mijn andere broer en ik hebben daar opgezeten.

Nou ik ga jullie laten en ik hoop dat iedereen een fijne dag heeft.
Enne waarschijnlijk nog tot vanmiddag!

Groetjes Jac