TTT Deel 50!!

@toos
Het was 6.15 uur vanmorgen.

@beps
Leuk hoor de hondjes, eerst loops worden en dan maar hopen dat er een mooi exemplaar voor jullie tussenzit.

@MK: Nette tijd , als je gevoed hebt slaapt hij dan weer door?

Ik ga mijn elegante witte hobbezak en crocks weer aantrekken. Nog 1 nachtje en dan heb ik het weer gehad, gelukkig. Hoef pas na mn vakantie weer.
@Roanna: Ben het even kwijt, duurt niet zo lang meer toch, voor we gaan:unibrow:

Voor straks welterusten:dag::dag:

@toos: crock ze vannacht

@toos
Jahoor, hij tuft daarna gewoon weer verder, gelukkig wel.
Werk ze voor straks.
Ik ga naar boven, laatste voeding en lekker slapen.

@mk: weltrusten

ik ga ook plat…morgen weer een drukke dag…

truste…

@viva: jij ook weltrusten

Werd weer ff opgehouden. Hihihi.

Viva weltrusten en doe kalm aan hoor. :wink: :kus:

Toos crockse weer. Nou ik moet zo toch nog ff kijken wanneer ook alweer.

Oh Linda, ga ik zo ff kijken dan naar het hotel.

MK: Mooie tijd van die kleine vent van je.

@Linda: Je moet nog wel even je handtekening aanpassen :lol:

@roanna: het hotel heeft ook een eigen site maar die is momenteel onder constructie

@roanna: gelijk gedaan

@ Viva: Ik kan me nog herinneren van onze zoon. Had net rijbewijs en had nog geen auto en huurde er toen een en ging gelijk al ff naar Parijs rijden voor een weekend om zijn spullen op halen. (Had daar gewoont)

Ik heb duizend kleuren geshit en ik zei dat hij me vaak moest bellen. Pffff…Maarja, het is gelukkig helemaal goed gegaan en nu weet ik ook niet beter. Maar ik kan me in jou gevoel heel goed inleven. :wink:

@Viva: Hoorde van de week dat de Puber een schuiver met de motor heeft gemaakt, met vriendin achterop…PFFFF hij vertelde het zelf, zat voor me, en ik dacht dat ik 7 kleuren dun doorliep!!!

Meiden ikke ga plat!!
:slapen: lekker voor iedereen!
:kus:

Ik ga ook slapen, het gaat wel weer beter maar ben nog wel moe wordt gelukkig weer minder morgen weer werken van 13-21 dus ben hier morgenvroeg nog wel

Weltrusten allemaal

@Bep: Hoe dan ook Bep, je blijft je toch altijd zorgen maken om die pubers he? Dat was dan ook weer op het nippertje met die motor.

Truste ook Bep en het :ninja: was er weer even vandaag hoor.

:dag: Trusteeeeeeeeeeee :kus:

@Linda: Ziet er niet verkeerd uit zeg! Had je ook die foto’s gezien van dat hotel bij Vakantiereiswijzer door gasten erop gezet? Mooi hoor!

Truste ook en werkse morgen weer. :dag: :kus:

Goede avond!
Hebben een leuke dag gehad in Slagharen, de kids hebben zich prima vermaakt, dus de oudjes ook. Wel jammer dat het park vrij uitgestrekt is, waren met 29 man dus moesten regelmatig bellen waar iedereen uithing. Maar je kan niet alles hebben he. Als afsluiting nog met z’n allen gegeten bij Kip Piri Piri in Rouveen, een kakelende bende opeens in het kippenrestaurant, maar ontzettend leuk om nog even met de hele club bij elkaar te zijn. Alleen TE laat op huis aan, waren tegen 23.00 uur pas thuis :redface:, maar dat moet kunnen voor een keertje.

@Beps
Wat een scheetjes zeg!
De dag ook goed door gekomen met vriendin, paps en mams.

@Roanna
Ideaal zo’n buurttent!

@Viva
Leuk autootje van zoonlief!
En proberen het ongeluk uit je hoofd te zetten, maar dat zal niet meevallen de eerste tijd. Je blijft je toch zorgen om ze maken he, al zijn ze inmiddels al volwassen.

@Jac
Das balen dat je net een half uur tekort kwam voor een vergoeding.

@Toos
Hadden prima weer, geen druppel regen gevallen, alleen even onderweg.
En jij inmiddels al weer aan het crocken, tis gelukkig het laatste nachtje weer van deze ronde.

@Crazy
Vreemd he, zo alleen op vakantie zonder man en kids. Had het vorig jaar ook toen hub thuis bleef en ik met vriendin ging. Vroeg me echt af waar ik toch mee bezig was, voelde me schuldig tegenover hem, terwijl hij net zo lief de kermissen af ging. Een paar keer slikken op het moment dat ik de taxi instapte en hub daar verloren en moeilijk kijkend stond te zwaaien. Maar eenmaal onderweg heb van iedere minuut van onze meidenvakantie genoten. En het meest bijzondere vond ik wel dat hub, normaal een sloddervos 1e klas, het huis zo netjes bijgehouden had. Zelfs de was had ie gestreken. Kan dus met een gerust hart nog een keer met vriendin op vakantie, hij redt zich wel.

@Linda
Leuk je verslag te lezen. Een topprestatie zeg … 23 kilo eraf!