Vind het zeker een leuk idee zo’n BBQ, zeker als je elkaar niet zoveel ziet. Is dan toch een gelegenheid om gezellig bij te kletsen
Eeet smakelijk en voor straks weer werkse.
Dit is onze ouwe "lulle"carr.
@roanna: ga nu bezig aan verslag, wilde t al eerder doen maar was absoluut niet goed in orde, constant niezen, beroerd, barstende hoofdpijn, erg moe,erg koud enz. Dat allemaal sinds ik weer terug ben in NL, gelukkig gaat het sinds vanmiddag weer de goede kant op alleen nog wel af en toe koud
Dag van vertrek niet te laat opgestaan, want wilde nog een aantal dingen doen voor vertek, om 11.30 uiteindelijk een pizza klaargemaakt deze snel opgegeten en daarna naar mijn ouders de auto wegbrengen, deze zou daar tijdens de vakantie onder de carport staan, daarna zijn we weer naar mijn huis gereden om de koffer en de handbagage op te halen en toen gelijk doorgereden naar het vliegveld. Daar aangekomen was de incheckbalie nog niet open, maar werd, voor de mensen die er al waren, nog e.e.a uitgelegd over meenemen van vloeistoffen etc. Daarna inchecken. Vliegtuig netjes op tijd vertrekken. Op naar Maastricht voor de tussenlanding. Hadden twee vrouwen in de cockpit zitten. Echt waar, het de ergste en engste landing die ik tot nu toe heb meegemaakt. We knalden echt op de landingsbaan. Uur later weer de lucht in op weg naar Kreta. Geland om 20.50 plaatselijke tijd. Daarna werden we door een klein busje naar ons hotel gebracht. Inchecken ging erg snel. Eenmaal boven gekomen hadden we een mooie ruime kamer. Heb toen gelijk de deur naar het balkon opengedaan. Echt heel dicht bij de zee, erg mooi uitzicht. Balkondeur moest elke nacht echt openstaan zo warm was t daar 's nachts nog. Toen we aankwamen bij het hotel was t nog 29 graden. Na beneden nog even wat gedronken te hebben, zijn we lekker gaan slapen. Eten in hotel was erg goed. ook erg lekker eten. Personeel van het hele hotel allemaal erg aaridg, vriendelijk. Hebben geen excursies gedaan. Aanbod was minimaal. Datgene wat ze aanboden was eigenlijk erg veel met lopen. Dus maar niet gedaan aangezien mijn moeder moeilijker loopt. Wel 's avonds nog een keer met een treintje meegeweest en daarmee een rondje door het stadje gemaakt. Hotel ligt aan het strand en in het centrum aan een redelijk drukke weg. Erg leuk stadje, kunt er goed winkelen. Het was echt super daar, is zeker een hotel om ooit nog eens keer naar toe te gaan. Ga ook zeker weer eens naar Kreta terug. Nu bezig met de foto’s die we willen laten afdrukken. Moet alles nog strijken en morgen begint alles weer, zoals werken.
@Toos:was dat je broer??? Maar die ken ik wel.
In 2005 en 2006 gingen we samen altijd boogschieten en ja we stonden regelmatig op het podium hahahahhahah LOL.
Idd is anders als ADR, maar ik heb het beloofd als alles lukt natuurlijk en dan maar weer in sept naar ADR. Of toch in mei.
Maar beloofd is beloofd.
Hallo allemaal,
Zal proberen enigzins te reageren op een aantal mensen, sorry maar ben een paar dagen niet echt in staat geweest om ff langs te komen. Gewoon stomweg druk gehad! Gaat ie dan…
Cynthia, gefeliciteerd met je nieuwe auto. Veel geluk en rijplezier ermee!
MK, ik heb je toegevoegd op msn. Tenminste, ik denk dat jij het bent haha
Beppie, gaat t goed meissie? Onvoorstelbaar hé dat Bloem pas 1 week weg is, nog nie eens trouwens. Voor mijn gevoel is ze al weken onderweg!
Fliz, hoest met jou? Alles weer z’n gewone gangetje? Werk, opleiding en zo bedoel ik.
Brenniej, nog maar 2 weken en je komt naar Marmaris! En Miere en ik zijn er over 1 week al, whaahahahahah. (laat mij ff gek doen ja?!)
Nou meiden, voor de rest weet ik t niet meer. Vind jullie nog steeds allemaal lief hoor en nogmaals sorry dat ik zo weinig langskom, maar komt er gewoon niet van. Maar…
Ons bed is vrijdag gekomen. Hele onderneming geweest, maar tis er en t slaapt echt zooooooooooooo lekker. Was t wachten meer dan waard!
Viva, en jullie nieuwe bed? Ook lekker?
Ben trouwens meteen vrijdag naar dat zweedse woonwarenhuis geweest met Miere en heb daar 2 nachtkastjes gekocht. Staat echt helemaal leuk. Ach, je kan maar weer blij wezen hé met wat nieuws!
Voor de rest niet zoveel te melden. Behalve dan dat de vakantie nu echt dichtbij komt en ik het (zoals altijd wanneer ik zonder manlief en kinders ga) het weer flink op mijn heupen krijg. En mezelf de vragen stel van “doe ik hier nou wel goed aan?” “Zou het allemaal wel gaan zonder moeders thuis?” Wat ben ik toch een ontaarde moeder enz. enz…Kan er niks aan doen, maar dat denk ik dan! Ach, als ik eenmaal in het vliegtuig zit dan is het goed en de ervaring van eerdere keren leert dat het thuis allemaal gewoon lekker gaat zonder mij! Komt vast welweer goed toch?
Iedereen wens ik alvast een goeie nieuwe week toe en hoop snel weer ff langs te komen.
@Linda: Bedankt voor je verslag. Zo te lezen dus de moeite waard? Welk hotel zaten jullie? Ik wil er toch eens een keer een kijkje nemen.
Enneh…zo was ik dus ook terug gekomen uit Turkije. Ziek, zwak en misselijk en verkouden. Bleek acheraf ook nog dat de apotheker mij de verkeerde merk medicijnen had meegegeven voor de bloeddruk, waardoor bleek acheraf, ik nog meer moest hoesten, zodanig dat mijn ribben er van gekneusd raakten. Gelukkig heb ik nu weer de goede (oude merk) medicijnen en gaat het nu steeds beter.
Dusssss…morgen weer werken? Oei, dat zal even wennen worden weer! Maarja, je bent meestal zo weer in je ritme.
@Crazymar: Nou, als ik in jou schoenen stond, deed ik hetzelfde hoor. Als er iets mis gaat thuis, ben je gauw genoeg weer hier. Lekker van genieten met je andere 2 Marres.
Wat fijn dat je bed er nu ook is en het ook nog heerlijk slaapt. Je zou haast hier blijven he? :unibrow: Grapje hoor!
Leuke foto trouwens Linda van jou. Zeker daar op Kreta genomen he? ![]()
Hi meiden…
ben bijgelezen…
crazy…soms komt het er gewoon niet van…mijn bed…ik slaap in de hemel, zo hoog, nog hoger dan een seniorenbed…maar als je eraf valt breek je een heup…moet nog wel even wennen, ligt lekker,maar in de ochtend toch hier en daar een beetje stram, maar dat went wel, ik ben natuurlijk dat waterbed gewent, en dan is een boxspring toch anders…maar ik ben wel uitgeruster s ochtends.
Linda…fijne vakantie gehad zo te lezen, vervelend dat je beroerd terug komt, had ik ook lekker oorontsteking, maar een kuurtje gehaald en toen ging het wel goed.
Toos vanavond laatste nachtje…fijn vooruitzicht.
Roanna weer een schone straat, en met iedereen bijgekletst.
Beps…vind ze echt mooi die hondjes…is de kleine uitgave van de nakita inu toch…wel mooi als hij een beetje licht van kleur blijft.
Brenniej…`13 dagen is wel om overheen te komen en dan lekker naar je askim…eindelijk…
voor de rest rustig hierzo, met dochter gaat het goed, met zoon gelukkig ook, alleen mams moet het allemaal nog een beetje een plekje geven, maar dat komt ook wel goed.
Roanna, is toch een leuk auto die jullie hebben, klein maar fijn…
Jeetje Viva, lees net over het ongeluk van je zoon! Gelukkig is het redelijk goed afgelopen zeg. Pfff, wat een schrik!
Oh Beps, lekker in Beverwijk geweest, altijd leuk hé?!
Roanna, alles weer aan kant in jullie buurtje? Leuk zo’n straat BBQ! Brengt de mensen weer ff gezellig samen.
En tuurlijk ga ik er lekker van genieten met de andere Marren. En als er iets is dan pak ik idd het eerste beste vliegtuig naar huis. Maar daar ga ik maar niet van uit dat het nodig zal zijn!
@Viva: Nu alleen nog in de zevende hemel en dan komt alles weer goed! ![]()
@Jac: Dan moet ik jou in 2005 ook gezien hebben, toen zijn we echt met hun samen geweest. Vorig jaar zijn zij een week later dan wij naar huis gegaan.
@Crazy, raar he, vorig week hadden we net afscheid genomen, en nu al weer 2 dagen geen contact gehad…pas een week…
@Viva, is idd een kleine uitvoering van de AKITA… hihihi.
Zo ouders weg, maar makkeli gedaan, ff wat bij de Chinees gehaald. Heeft hubbie morgen nog, en mams nam vers gerookte aal mee…jammmmmiiiieeeeee (lust hubbie niet…BETER ik heb er 2!)dus dat eet ik dan morgen…
Heb niet helemaal bijgelezen… Moet het stuk van Linda nog, maar ik heb geen fut!!
Op tijd naar bed denk
:dag:
Zat ook net aan Bloem te denken en dacht ook van goh vorige week afscheid genomen en nu zit ze al zooo ver weg in de trein,vreemd eigenlijk.
Linda,lekker dat jullie het zo goed hebben gehad,leuk om je verslagje te lezen.
Roanna,is toch ook een leuk autootje klein maar fijn.
Ja ik maak het vanavond ook zeker niet te laat, heb genoeg voor mijn kiezen gehad, de afgelopen weken, en op de een of andere manier sloopt je dat. Mijn zoon vertrekt over een half uur weer richting kazerne, in de auto van mijn dochter, moet ik dat weer loslaten he, dat hij op de snelweg zit. Toen hij net zijn rijbewijs had, kreeg ik ook altijd de stuipen als hij weg ging, nu moet ik daar weer door heen, zo’n onrustig kriebelig gevoel in je maag dat moet je wegslikken…
Heb vandaag geprobeerd zoveel mogelijk alles een beetje bij te lezen, probeer op iedereen te reageren maar t was erg veel dus vergeef me als ik iemans vergeet
@roanna:de barbeque was weer gezellig
@viva: balen zeg van je dochter hoe gaat t nu met haar, hoe bevalt je nieuwe bed ik hoop m komende week te krijgen paps gaat m dan in elkaar zetten morgenvroeg even bellen, en je zoon blij dat t zo is afgelopen en niet erger kan me voorstellen dat je t wel even gehad hebt nu
@beps: hoe bevalt je baan?
@bloem: heb je weblog helemaal bijgelezen
@tkl: nog gecondoleerd met het verlies van je oma
@mk: echt super die foto met die shirtjes aan
@cris: wanneer vertrek je?
@marion: gelukkig de uitslag gekregen hopelijk krijgen jullie nu de behandeling en begeleiding die jullie nodig hebben
@toos: nog niets vernomen van de makelaar?
@mierre: sterkte met alles
@crazy: ook al zo druk met van alles heb ook t gevoel dat ik niet ben weggeweest moet en wil nog zoveel doen in huis oa
@cyn: hoe bevalt je nieuwe auto? Wat vond je oma ervan? Sterkte met de situatie met je askim
Pff weet t verder even niet meer vergeef me als ik iemand vergeten ben
@roanna: wij zaten in Hotel Anthoussa Resort en Spa in Stalis (Stalida), die foto is idd op Kreta genomen voor de vakantie de opdracht aan mijn ouders gegevens veel foto’s van mij te maken aangezien ik nog geen enkele foto had van zoals ik nu ben, na 23 kilo afgevallen te zijn zeg maar
:RUSSIA: :CHINA:
:INDONESIA
Bloem: Op wereldreis - 7 mnd!! :wereld:
Crazy: 15 september - Marmaris
Mar Mier: 15 september - Marmaris:TURKEY:
Cristina: 20 september- Edinburgh- 4 jaar studeren!!
Brenniej: 22 september- Marmaris 6 weken
Besmile: 22 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Toos: 25 september - Turgutreis
Roanna: 25 september - Gumbet
Babsch: 29 september - Alanya
ChrissyP: 9 oktober - Kusadasi
Fatih&desi: 11 oktober - Bodrum
Marion: 18 oktober - Fethiye
Turkije lover: 19 oktober weekendje weg
Fransijn: 20 oktober-Side
Linda: 22 oktober-Ermelo
Diamond: 24 oktober- Alanya
Turkije lover: 25 oktober - Kusadasi
Cynthia: 2 november - Studiereis destination unknown!!
Kimbo: 2 november- Marmaris
**2008 ****
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Beppie & Bloem: april - Istanbul
Cynthia: circa 10 april - Maleisie
Bloem: mei - Gumbet/ Bodrum 4 evahhh
Filiz: juni - Side 4 evahh
**2008 *****
En dan de verjaardagen nog …
17/09 Crazymar
20/09 Fatih&Desi
29/09 Brenniej
8/11 Kaylo
8/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
08/02 ChrissyP
13/02 Fransijn
14/02 Marion
02/03 Babsch
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/5 Besmile
20/5 Turkije fan
28/6 Toos
25/7 Christina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
@Viva: zal zeker wel wennen een springbox :D, in plaats van een waterbed. Je moet maar denken dat als je op leeftijd komt kun je zo je bed uit.
@Crazy: Zou het ook doen hoor, lekker van gaan genieten met de marren
@Linda: Je hebt het in ieder geval leuk gehad op kreta. En 23 kilo afgevallen:arrow:![]()
. Trouwens nog niks van de makelaar gehoord, ga hem morgen bellen, als hij zelf niet belt tenminste.
@Jac: mn broer deed wel aan boogschieten, dat kan kloppen. Wanneer was jij in AD in 2005?? Vorig jaar weet ik wel, toen kwam jij op de dag dat wij weggingen