@ Viva: ooh je zoon een ongeluk gehad!! Dat wistik nog niet. Gelukkig gaat het goed met hem nu:).
@ Marion: en als hij dan toch beroemd voetballer wordt dan kan hij vast ook wel een huisje kopen voor je in Turkije.
@ Roanna: ik wist niet dat er een vergunning nodig was voor een buurtbbq? Was het een gigantische bbq ofzoo? Wij hebben wel eens met een rijtje buren gedaan en dan gewoon voor op het veldje. Was geen probleem zonder vergunning.
@ Beps: hondjes zijn heel mooi en ‘schoon.’ Ze zien er heel verzorgd uit. Denk dat je wel heel veel moeite moet doen om ze zo mooi te houden?
@ Toos: heerlijk, gegrilde kip als ontbijt!!! Ik houd echt van warm eten 's ochtends :D.
@ Linda: 23 kg afgevallen??? Zoveel? Ik wist niet dat je op dieet was? :D. Echt goed joh. Gelukkig was het leuk op Kreta!! Ik ga de 20e weg.
@ Viva: al de 20 000 formulieren weggewerkt?
@ Marion: wat een mooie plaatjes vind jij toch, en leuk dat je ons elke ochtend nog aan Bloem herinnert ;).
Pff, sinds ik donderdag thuis ben gekomen ben ik hooguit een paar uur per dag thuis. Gisteren kerk, moeps wegbrengen, zelf naar een vriendin, daarna werken, daarna hebben we nog wat ‘gechilled’ met een vriend(om het op zijn jeugds uit te drukken). Veel geslapen heb ik niet.
Vandaag was ik van plan om mijn kamer compleet uit te mesten, dus alle kastjes leeg, veel dingen weggooien, verkopen, etc. Ik ga tenslotte wel voor 4 jaar maar de helft van het jaar hier zijn en anders staan die dingen alleen maar stof te verzamelen. Nu de moed vinden om te beginnen.
Cris, voor jou komt het ook al dichtbij!! Lijkt me wel super zeg studeren in het buitenland!! Nu maar hopen dat het IB-Groep zijn fouten snel gaat herstellen en dat je zonder zorgen kunt gaan!!! Succes met je kamer!
@Cris: Voor een bepaald aantal mensen heb je tegenwoordig een vergunning nodig. Wij zijn denk ik, met zo’n 50 man/vrouw. Je hebt een goedgekeurde bbq nodig, blusdeken, brandblusser en vergunning van muziek tot 24 uur. Ik wist dat ook niet hoor, maar mijn buurman werkt bij de gemeente. Voordien was dat dacht ik ook niet nodig, maar sinds een jaar of 2 of 3 wel.
Het schiet nu ook lekker op voor jou he? Maar voor dat je weg bent he? Nog zoveel te doen en te regelen zeker.
@ Marion: Veel succes in het Radbout. Hopenlijk kom je wat meer te weten.
Ennehhh… om nog ff terug te komen op onze auto… Het is wel een Daihat** Sirion 2, dus wel de wat grotere versie, maar dan alsnog een ouwe l*llewagen hoor! :unibrow: Maar lekker ruim en zit ook lekker hoog en heel belangrijk… lekker zuunig.
@ Toos: Ook weer wakker? Ik zal nog eens even na kijken wanneer het ook alweer was. :paranoid:
**2008 ****
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Beppie & Bloem: april - Istanbul
Cynthia: circa 10 april - Maleisie
Bloem: mei - Gumbet/ Bodrum 4 evahhh
Filiz: juni - Side 4 evahh
**2008 *****
En dan de verjaardagen nog …
17/09 Crazymar
20/09 Fatih&Desi
29/09 Brenniej
8/11 Kaylo
8/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
08/02 ChrissyP
13/02 Fransijn
14/02 Marion
02/03 Babsch
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/5 Besmile
20/5 Turkije fan
28/6 Toos
25/7 Christina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
Als iemand binnenkort besluit naar Edinburgh op vakantie te gaan, gaarne melden. Dan kan k wat spullen meegeven ;). Mag maar 20 kg in t vliegtuig, terwijl ik niet alleen mn kleding maar ook: laptop+oplader, telefoo+oplader, goede winterkleding (jas, schoenen, etc) want het vriest daar 20 graden in de winter, bestek, beker, bord, handdoek, bedlakens, etc. moet meenemen. Zucht.
@Cynthia: Nee, wij nog niet, maar die verwacht ik ook eind deze week pas. Hun (va*a.nl ) kennende.
@MK116: Ja, het is zeker een heel stuk minder geworden. Ik merkte het zo na een dag of 3, dat ik weer de oude werd. Kijk, ik gebruik ook aceremmers en dan heb je meestal al een hoestje (bijwerking) bij je, maar die van mij laatst, was echt niet normaal. Dat jij er nog aan dacht? Lief!
@Cyn en Chris: Nee, dat zou ook echt niks voor mij zijn die kou. Vind het nu al erg, dat wij al weer naar de winter gaan. Blehhhhhhh