Mk, ik ga minder heen… Het is niet zo dat ik er helemaal niet meer kom!
Cris: waaaaaaah -30! Nog erger!! Ik ben trouwens geboren in de winter… en toen ik werd geboren moest mijn vader s’nachts door -17!! Haha misschien dat ik daarom zo’n hekel aan kou heb! En hij trouwens ook :unibrow:
Roanna, ja dat zal wel! Ik heb ze trouwens ook nog niet hoor!:paranoid:
@Chris: Zal een klus worden om alles over te krijgen. Kou, ik ben er allergisch voor. Krijg er hele grote bulten van:D. Geef mij de :zon02: maar. @Roanna: Toch goed dat je weer de oude medicijnen bent gebruiken. @Cyn: Heb de tickets ook nog niet. Afgelopen zomer had ze een dag of 10 voor vertrek. @Beps: Ook weer gehad voor vandaag. Veel ze*kers gehad? Moest je je inschrijven voor MBO vandaag @TRL: Voor jou ook weer de kop eraf. Lekker dagje gehad?
Had vanmorgen gevraagd of ik donderdag vrij mocht, zou een dagdienst hebben, maar er waren er op papier genoeg. Werd gebeld vanmiddag en kreeg toestemming. Extra dag om weer bij te komen. Moet trouwens voor mn vakantie nog … 4 dagen werken:D
Ik moet nog 9 x 2 uur werken en a.s donderdagmiddag exta werken i.v.m. receptie. Dusssssssssss… voor mij nog heel veel werken in dagen, :zon02: maar niet in uren.
Zo thuis, boodschappen gedaan voor morgen en overmorgen, en dan vanaaf “kliekjes” hahahahaha
Hubbie de Left-overs van de chinees…en ikke gerookte paling en brood,…wat een verrot eten :lol: :lol: (vrienden vn mn ouders hebben ze zelf gevangen en vers gerookt op zaterdag jammmmmiiiieeeeee!!)
Nou ff sociaal:
@Kris: dat word passen en meten, en dan ontdekken dat 20 kg niet lukt!!! Maar je kan ook dingen daar kopen(beddegoed, ondergoed ed!)
@Cyn: :finger: voor oma… Haha, en nu scheuren naar huis!
@Crazy: Gaaf hoor, zoals ze hubbie hebben bedacht… En idd het blijft stoer zoals hij nu aan het nieuwe werk begint!!
@Toos: Ja ingeschreven… Baas betaald. Commercieel medewerker binnendienst!!! Beter… Volgend jaar MBO 4 en het jaar erop beginnen aan 3 jaar HBO!! En alles betaald, huiswerk in eigen tijd!!
@Marion: En wanneer komt nu dan de uitslag. Ik heb erover heen gelezen…zoek het zo wel ffies op!!!(Vast bij het scannen op het werk!)
Wow beps dat is mooi!!! Super hoor! @Toos: hahah lachen!!! Ja ik ben ook niet te missen hahaha
Had net mijn moeder aan de lijn en ze wou terug naar Nederland.
Ze waren zaterdag en zondag geterroriseerd door de engelsen daar in ADR!
Ze waren luidruchtig en haalde de handdoeken van mijn ouders, broer en schoonzussen weg terwijl mijn familie 's middags aan het eten waren. En ze waren stomdronken dus geen gesprek mee aan te knopen!
Erg sneu dus.
Ik vond het ook erg jammer dat er zoveel engelsen waren en ik heb ze zowat allemaal dronken gezien.
En ik weet het je moet het zelf gezellig maken en dat heb ik ook gedaan, maar ze moeten niet aan mij gaan zitten.
Vind ik echt niet leuk!
Hey Cristina, je kunt toch je laptop als handbagage meenemen? En bord, bestek en dat soort dingen verkopen ze daar ook hoor! Dus dat scheelt weer in je bagage. Nog een tip, koop ook je toiletspullen daar. Shampoo, bodylotion en zo weegt allemaal als dieplood en die dingen kun je dan beter ter plekke kopen. En trek je zwaarste schoenen/laarzen en kleding aan tijdens je reis, sceelt ook weer!
Succes in elk geval met alles.