TTT Deel 50!!

@Kirs: Das pcies wat ik bedoelde… alles wat je daar kan kopen is TE zwaar in je koffer haha

@Crazymar: Nog gefeliciteerd met je man zijn nieuwe baan. Goed hoor op zo’n leeftijd nog aan wat anders beginnen en zowiezo nog een nieuwe baan te krijgen . :thumbsup: Geweldig en hopenlijk bevalt zijn nieuwe baan hem.

hey Beppie, knap hoor van je dat je die opleiding gaat doen. Ik zou er zelf niet aan moeten denken, maar heb altijd bewondering voor mensen die dat nog doen als ze wat ouder zijn! Echt toppie. En jou kennende ga je het allemaal gewoon halen! Succes meid.

Dank je wel Roanna!

@Beps: Top om je voor zo’n studie in te schrijven. Vind het knap om daar aan te beginnen

@ Kilo-adviezen: ik wou ook dingen daar kopen maar Schotland is nogal duur en mijn stufi is 700 euro, waarvan 500 naar huur gaat… Ik heb niet zoveel geld om daar: handdoeken, washandjes, dekbedovertrek, bestek, glazen, borden, etc. te kopen, als het hier ook gratis is. We hebben echter eventueel een oplossing: mijn paps (vrachtwagenchauffeur) gaat een ritje Edinburgh aanvragen (eventueel via een vriend, dat hij even voor een dag voor een ander bedrijf rijdt) en dan komt hij met mijn spullen :D. Dat zou echt heel fijn zijn.

@Chris: Dat zou DE oplossing zijn om je spullen daar te krijgen

@roanna: helemaal niet aangedacht hahahha komt natuurlijk dat ik nog in mijn vakantiesfeer ben hahaha
@Cris: dat is handig, hopen dat het gaat lukken!

Dames, ik ga naar bedje toe.
Vannacht niet echt geslapen, beetje teveel gefeest.:paranoid: :wasted:
Nu mijn uurtjes inhalen!
Slaap lekker allemaal!

@Chris: Nachtje doorhalen moet kunnen toch. Slaap lekker

Ik ga een poosje bankhangen en op tijd mn bed in.:dag::dag:

trusten toos! Tot morgen

Even weer het lijstje speciaal voor Toos.

;):RUSSIA: :CHINA: :thailand: :cambodia: :malaysia: :INDONESIA
Bloem: Op wereldreis - 7 mnd!! :wereld:

:turkey:Crazy: 15 september - Marmaris
Mar Mier: 15 september - Marmaris:TURKEY:
Cristina: 20 september- Edinburgh- 4 jaar studeren!!
Brenniej: 22 september- Marmaris 6 weken
Besmile: 22 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Toos: 25 september - Turgutreis
Roanna: 25 september - Gumbet
Babsch: 29 september - Alanya

ChrissyP: 9 oktober - Kusadasi
Fatih&desi: 11 oktober - Bodrum
Marion: 18 oktober - Fethiye
Turkije lover: 19 oktober weekendje weg
Fransijn: 20 oktober-Side
Linda: 22 oktober-Ermelo
Diamond: 24 oktober- Alanya
Turkije lover: 25 oktober - Kusadasi

Cynthia: 2 november - Studiereis destination unknown!!
Kimbo: 2 november- Marmaris

**2008 ****
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Beppie & Bloem: april - Istanbul
Cynthia: circa 10 april - Maleisie
Bloem: mei - Gumbet/ Bodrum 4 evahhh
Filiz: juni - Side 4 evahh

**2008 *****

En dan de verjaardagen nog …

17/09 Crazymar

20/09 Fatih&Desi
29/09 Brenniej
8/11 Kaylo
8/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
08/02 ChrissyP
13/02 Fransijn
14/02 Marion
02/03 Babsch
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/5 Besmile
20/5 Turkije fan
28/6 Toos
25/7 Christina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije

@Cris: Goed idee dat van die vrachtwagen.

@Bep: Ik heb ook veel waardering voor je, om nog aan een opleiding te beginnen. Chapeau hoor! :thumbsup: Enneh… als je iets niet weet, kan je het altijd nog aan een van ons vragen. Hi, hi.

@Jac: Nog steeds in vakantiestemming? :vak02:

@Marion: En, ben je al wat wijzer geworden na je bezoek met J. aan het Radbout? Of was het eerst nog een soort intakegesprek?

cris,dat zou helemaal mooi zijn als je paps dat kan regelen en zo je eigen spulletjes daar kan krijgen…

Beps,goed van je hoor om al die opleidingen te volgen echt knap…:thumbsup:

@cris: ja idd 23 kilo afgevallen. vorig jaar 14 augustus begonnen tot ong half januari dit jaar, had nog helemaal geen foto’s van zoals ik nu ben vandaar dat ze foto’s van me moesten maken

Strijkgoed: moet nog een paar dingen, maak dat morgenvroeg effe af

*Hallo meisjes, ben ik weer ff. Weer bijgelezen, over kilo’s, radboud, strijken, teveel feesten, opleidingen…ik weet alleen niet meer wat bij wie hoort, sorry. *

Mijn laatste 3 daagjes op dit werk zijn vandaag begonnen, nu dus eigenlijk nog maar 2. Maar ik word niet gespaard, zeg, vandaag was mijn opvolgster er een dagje, om mee te lopen, dat is erg vermoeiend, je praat de hele dag. En het gewone werk moet ook af, dus was ik pas tegen 7 uur thuis. En morgen is het echt superdruk, dus nog ff hard er tegenaan. En dan woensdag de laatste dag, hoop dat het dan wat rustiger is. En dan donderdag eindelijk vakantie…maar die begint met een begrafenis, dus dat schiet ook niet erg op voor het vakantiegevoel. Niet echt naaste familie van mij, het is de ex-schoonvader van mijn man, die overleden is. Maar wij hebben daar nog wel contact mee, en het is toch de opa van mijn "stief"kinderen. Dus gaan we er maar naar toe.
En dat heb ik helemaal nog niet verteld, maar ik heb me dus eindelijk ingeschreven voor een cursus Turks bij de volks-universiteit Leiden. Ik ga direct na m’n vakantie beginnen. Leuk!!!

Nou dit was wel weer even genoeg voor nu, ik ga weer, welterusten allemaal, moet ik het licht vast uit doen? Geloof niet dat er nog iemand is!
XXX Mar :idea:

:idea:

Zo een nieuwe dag

:idea:Goedemorgen allemaal,

Miere,leuk zeg dat je een cursus turks gaat volgen

Marion,hoe is het gegaan in het radboud?

Voor iedereen weer een fijne dag

hahaha Beps,tegelijk:D