TTT Deel 50!!

Gisteravond nog een smsje gehad van Bloemmie: Onderweg naar Irkoets. Beperkte info natuurlijk maar ze zal zich vanzelf wel melden, tenslotte moet er ergens vandaag wel een internetcafe te vinden zijn, en ze moet die indrukken toch van zich afschrijven…

Thanks meiden voor de duimen enzo…maar ik vind het zelf niets bijzonders. De kennis is er wel, alleen de papiertjes niet. En nu kan ik eindelijk de bewijzen gaan halen dat ik de kennis al heb/had! Maar iig ga ik ervoor

Niet veel gebeurt, nog ff sociaal zijn:

@Kris zou superduper zijn als paps het zo kan regelen!! En dan ben je in 1 klap van de kilo-zorgjes af!! Gaat nu wel steeds sneller he!

@Cyn: :kus: En ook bij jou!

@Crazy-Mierre: Ohhh nog ff!!!

@Mierre: Kom op nog 2 daagjes, je kan het!!! En sterkte vast donderdag…(vergeet ik nl )

@Linda: Knap hoor, ik doe het je nu ff niet na!! Komt ook vanzelf…als het gaat lukken(medisch probleempje waardoor het niet zo makkelijk gaat!)

En nu weet ik het niet meer!!!
Ik ga werken over een klein uurtje mss kom ik nog ff langs
:dag:

Hihi, TRL. ik dacht eerst ff het licht aan, anders zie ik niets(en komt TRL en ben ik te laat voor mn taak haha)

Nou Beps,je was nog net op tijd hahaha.

Leuk dat je een sms van Bloem heb gehad,ben ook erg benieuwd naar der verhaal dus wacht rusitg af…

Ga nu naar t werk

Ook weer veilig aangekomen.Vandaag maar lekker rustig aan doen anders ben ik weer te snel door het werk heen :tongue:

TRL: Jij werkt ook dichtbij!! Das snel!!
Ikke zit nog ff op te starten voor ik ga. Moet rond 8.15 weg. Zo de oorlogkleuren, laatste kledingstukjes ed…Tas staat al klaar…en dan op naar de telefoon!!!

Goeiemorgen iedereen ! Wat een rotweertje hier, blijft ook nog heel lang donker.
Miere : succes met de turkse cursus; is veel van buiten leren, maar valt wel mee :D. Ik begin donderdag mijn tweede jaar.

Beps,ja 3 minuutjes fietsen :smiley: dus ben er zo.

goeiemorgen !!!

weer een nieuwe dag !

fijne dag vandaag !

groetjes Dicle

@Kaylo: ook goedenmorgen… en werk ze maar weer…

@Dicle: Ook jij!!

Ik ga de oorlogskleurtjes erop smeren :lol:

Alles klaar, haartjes in model, oogjes op oorlogssterkte(lipjes ookhihi) en dus

IK BEN TE WERK

Ga op het werk :ninja: stand!!

beppie1 : werk ze !

Beps,werk ze en laat je niet gek maken he door zeurende klanten;)

goedemorgen ff bijlezen…kom zo terug…

:RUSSIA: :CHINA: :thailand: :cambodia: :malaysia: :INDONESIA
Bloem: Op wereldreis - 7 mnd!! :wereld:

http://www.routard.com/images_contenu/mag/carnets/intertitres/CAHP1029.jpg

Na een paar dagen treinen aankomst in Irkoutsk

Nogmaals goedemorgen meiden…

Heb even bijgelezen…

Cyn…oma dus weer in the mood…had je kunnen bedenken nietwaar…gewoon dikke neus

Marion…hoe is het in het Radbout gegaan??

Beps…lekker meekijken op het werk, toch nog een teken van leven van Bloem

Tlr…ook op het werk

Toos…nu lekker vrij

Roanna…die vergunningen aanvragen, het lijkt mij zo’n papierwinkel

Mk…gaat lekker met de kids nietwaar?

Brenniej…het schiet nu aardig op

Crazy…gefeliciteerd met je man zijn nieuwe baan, nog een paar dagen en dan lekker weg

Mierre…nog 2 dagen te gaan, wat minder van de begrafenis…gecondoleerd

Linda…afgevallen (vertel hoe!!)

Hier nog steeds megadruk…dus we gaan er maar weer tegenaan…pff…

werkse meisjes…en voor degene die vrij zijn, geniet er van…

Good morning!
De laatste berichten uit het brabantse land. Was goed verlopen in het Radboud. Wat een verschil met de Z, kwam daar alles heel gehaast over, hier straalt alles rust uit. En als IK dat al zo ervaar dan is dat voor J. al helemaal zo. Hij is daar toch erg gevoelig voor. Het 1 e half uur heeft ie erg rustig zitten spelen, oren in de meeleesmodus bleek 's avonds, na die tijd werd hij erg onrustig. Maar ook daarop werd rustig en begripvol gereageerd, terwijl ik bij de andere instantie eerder irritatie bemerkte. Weer heel positief dus. Gisteren voornamelijk gesproken over medicatie, voor- en nadelen bekeken, en we gaan dus kijken hoe hij op Rtn gaat reageren. Wordt verwacht dat hij daar toch veel baat bij kan hebben. De 24e dan weer voor medicatiecontrole. De ouderbegeleiding gaat ook van start, konden ook volgende week al maar hebben besloten eerst af te wachten hoe het met de medicijnen gaat. Eventuele vragen of problemen kunnen dan ook direct besproken worden. De 1e indruk was super dus en ben er helemaal happy mee.
En 's avonds in bed kwamen de tranen bij J., hij was aan het denken gegaan, bijwerkingen van het medicijn zijn angsten, en ik ben al zo bang mam. Durf nu al niet in de 8-baan en ik wil zo graag, de andere kinderen proberen mij te dwingen en snappen niet dat ik bang ben. Ik wil medicijnen waar ik meer lef van krijg. Talkingtime dus … en na een klein uurtje was ie weer rustig.

@Cyn
Oma mooi links laten liggen als ze niet normaal tegen je kan doen, heb je haar het hardste mee.

@Toos
Ach, ik kom hier regelmatig van die oninteressante vakbladen tegen waar die herrieschoppers in staan.

@Cris
Dat zou mooi zijn! En dan komen jullie allemaal bij mij op bezoek!
Al veel opgeruimd in je kamer of schiet het nog steeds niet op? Komt vanzelf een keer, je moet ook nog flink genieten van je vrienden nu je nog in Holland bent, is ook belangrijk.
DE oplossing als je vader die kant op zou kunnen, heeft ie ook meteen je stekkie gezien.

@Roanna
Mooi dat het hoesten een heel stuk minder is nu. Het mannetje weer wat gerust nu? Hoe gaat het nu met je broer? Nog onderzoeken en uitslagen gekregen?

@Beps
En weer studeren … knap hoor! Leuk dat je een sms-je van je vriendinnetje hebt gehad. Verwacht vandaag ook meer verhalen. Tenminste als ze een internetcafe kan vinden. En Bloemmie kennende gaat dat vast lukken al moet ze heel Irkoetsk binnenstebuiten keren.

@Jac
Vreselijk die dronken gasten, probeer me er niet aan te storen maar soms kun je er gewoon niet omheen. En praten met dronkaards heeft gewoon geen nut, zijn toch niet voor rede vatbaar. Gelukkig zijn ze nu vertrokken en kan je familie nog een week genieten van de rust.

Hey Marion ! Misschien een domme vraag hoor, maar wat is het Radboud ? Heeft blijkbaar iets met je zoontje te maken. Hier kennen we dat nie, of het zal wel een andere naam hebben ? Wens dat ventje in elk geval veel moed toe :nod:, zodat hij niet te veel bang hoeft te zijn.

Goeiemorgen:wub:

Heb even vlug bijgelezen!!!

@Beps, super joh een nieuwe opleiding!! Succes, maar het gaat vast lukken!!!

@Jac, he wat vervelend die engelsen… Wij hebben ook weleens gehad dat onze handdoeken verdwenen waren, en die waren dus het zwembad ingepleurt… :finger: Maar goed je weet snel genoeg wie het waren, en zodra zij dan weg zijn, ga ik gewoon op dan bed weer liggen!! :evil:

@Cris: Jeetje en van dat overgebleven Stufi moet je ook eten halen enzo? En het zou heel super zijn als je vader gewoon met de vrachtwagen kan langskomen!!!

Verder vandaag wederom werken!!! Zal wel weer gigantisch rustig worden! Maar ik heb een flinke stapel gidsen liggen die ik kan uitpakken en opruimen… dus ga ik dat wel doen ofzo…

Nou gisteravond is het er dan toch van gekomen… de bom is gebarsten… Mijn moeder sprong zowat uit haar vel tegenover mijn oma… Ik was mee gegaan omdat het regende, mijn moeder naar mijn oma wilde (gewoon omdat mijn oma dan niet zo alleen zit, dus niet op oorlogspad!) Maar het regende enorm, en mijn moeder durft geen auto meer te rijden… Dus ja ikke mee!

Nou mijn oma was weer super aardig… NOT… en ze was mega-stil… Dus dan moet je net mijn moeder hebben… Weet niet hoe het begon… maar ineens waren ze tegen elkaar aan het schreeuwen… Nou lekker dan en ik zat er tussen… Mijn moeder kreeg allemaal verwijten naar haar hoofd, wat echt totaal niet waar was… Mijn moeder zou altijd maar zeuren tegen oma enzo… Nou wat een B*llshit… Dus toen heeft mijn moeder echt alles der uit gegooid… Ook dat mijn oma mij weleens normaal kan gaan behandelen, dat ik niet die “dikke” ben maar gewoon Cynthia heet… etc.etc.etc.

Ik dacht echt dat mijn moeder ging ontploffen… had haar nog nooit zo boos gezien!! Misschien dat mijn oma het nu eens gaat inzien wat ze doet… Ze zei ook steeds. “was ik maar dood”, “ik heb er geen zin meer in”, “laat mij maar lekker alleen zitten”… echt zo dom!! Nou en toen mijn moeder alles had gezegd zijn we weggegaan…

Dus ben benieuwd hoe dit gaat aflopen!! Mijn moeder en ik waren gisteravond zoo boos… Mijn moeder was het vanmorgen aan het vertellen tegen mijn vader, en toen kwam de stoom nog uit haar oren!!

Sorry maar moest het even kwijt!

x

Het Radboud is een ziekenhuis!

OK, dat weet ik dus ook weer.
Sneu, die ruzies. Is je oma altijd zo ?