Goeiemorgen:wub:
Heb even vlug bijgelezen!!!
@Beps, super joh een nieuwe opleiding!! Succes, maar het gaat vast lukken!!!
@Jac, he wat vervelend die engelsen… Wij hebben ook weleens gehad dat onze handdoeken verdwenen waren, en die waren dus het zwembad ingepleurt… :finger: Maar goed je weet snel genoeg wie het waren, en zodra zij dan weg zijn, ga ik gewoon op dan bed weer liggen!! :evil:
@Cris: Jeetje en van dat overgebleven Stufi moet je ook eten halen enzo? En het zou heel super zijn als je vader gewoon met de vrachtwagen kan langskomen!!!
Verder vandaag wederom werken!!! Zal wel weer gigantisch rustig worden! Maar ik heb een flinke stapel gidsen liggen die ik kan uitpakken en opruimen… dus ga ik dat wel doen ofzo…
Nou gisteravond is het er dan toch van gekomen… de bom is gebarsten… Mijn moeder sprong zowat uit haar vel tegenover mijn oma… Ik was mee gegaan omdat het regende, mijn moeder naar mijn oma wilde (gewoon omdat mijn oma dan niet zo alleen zit, dus niet op oorlogspad!) Maar het regende enorm, en mijn moeder durft geen auto meer te rijden… Dus ja ikke mee!
Nou mijn oma was weer super aardig… NOT… en ze was mega-stil… Dus dan moet je net mijn moeder hebben… Weet niet hoe het begon… maar ineens waren ze tegen elkaar aan het schreeuwen… Nou lekker dan en ik zat er tussen… Mijn moeder kreeg allemaal verwijten naar haar hoofd, wat echt totaal niet waar was… Mijn moeder zou altijd maar zeuren tegen oma enzo… Nou wat een B*llshit… Dus toen heeft mijn moeder echt alles der uit gegooid… Ook dat mijn oma mij weleens normaal kan gaan behandelen, dat ik niet die “dikke” ben maar gewoon Cynthia heet… etc.etc.etc.
Ik dacht echt dat mijn moeder ging ontploffen… had haar nog nooit zo boos gezien!! Misschien dat mijn oma het nu eens gaat inzien wat ze doet… Ze zei ook steeds. “was ik maar dood”, “ik heb er geen zin meer in”, “laat mij maar lekker alleen zitten”… echt zo dom!! Nou en toen mijn moeder alles had gezegd zijn we weggegaan…
Dus ben benieuwd hoe dit gaat aflopen!! Mijn moeder en ik waren gisteravond zoo boos… Mijn moeder was het vanmorgen aan het vertellen tegen mijn vader, en toen kwam de stoom nog uit haar oren!!
Sorry maar moest het even kwijt!
x