TTT Deel 50!!

@cynthia: sterkte met de hele situatie!

Volgende week dinsdag komt mijn nieuwe bed. Juppie!!!

goede morgen dames…sorry voor mijn afwezigheid het gehele weekend!! heb vaak aan jullie gedacht>>ohh ik moet ff langs…maar heb gewoonweg geen tijd gehad!!

hoop dathet goed gaat met iedereen!! alweer een nieuw deel…proficiat allemaal!!

@cyn…gefeleciteerd met je nieuwe auto!! hoe bevalt ie tot nu toe!!

@linda…welkom terug…ik hoop dat je het super hebt gehad in kreta!!

@beps…succes met de nieuwe opleiding…wanneer gaat ie van start? of heb ik daar over heen gelezen?

@marion…klinkt wel positief…gelukkig…hopelijk hebben de medicijnen een positieve uitwerking

@de werkers…werkze…

@ndere…geniet lkkr van je vrije dag

ik ben al een half uurtje op school geweest…dadelijk met oma naar t ziekenhuis voor de uitslag van afgelopen week…daarna nog terug naar school…nu eerst ff huiswerk en ff naar stage bellen

eergisteren is mn moeder 50 geworden…tijd voor een feestje dus. vrijdag bezig geweest met de tent versieren en eten voorbereiden…zaterdag ook nog veel dingen gedaan…zaterdagavond was het feest./.heb me rot gerend…maar mamz had het erg naar haar zin…zondag gevoetbalt gewerkt…en gister hier weer het hele huis opgeruimt…ben vrijdag nog op stap geweest…en druk druk druk dus…en vandaar geen tijd om ff hier te komen kijken…moet me geen 2e x gebeuren…want ik kreeg al lichtelijke afkick verschijnselen…

fijne dag allemaal en tot strakzz…xx

jeetje cyn…wat een verhaal over je oma…misschien komt ze nu eens bij zinnen nu je moeder heeft gezegd waar het op staat!!

succes ermee…

Jeetje Cyn,das ook wat maar moest er toch een keer van komen toch,als ik soms lees hoe jouw oma over je praat.Hoop dat ze nu gaat inzien dat ze moet veranderen.In ieder geval sterkte ermee

Marion,fijn dat het allemaal positief gelopen is in het radboud een hele geruststelling voor jullie.

TRL+Filiz, ik hoop het… Maar ze zeggen toch dat je oude mensen niet meer kan veranderen!!! Nou ja we zien het wel hoe het gaat lopen!! Ze weet dat als ze zo doorgaat dat ze niemand meer heeft!

Goeiemorgen,
@Marion: Ben blij voor jullie dat het positief was in het Radboud. Er is in ieder geval naar jullie geluistert en zijn jullie echt serieus genomen. Dat zal in ieder geval een goed gevoel geven.
@Cyn: Het zat er waarschijnlijk al aan te komen dat de bom zou barsten. Oma zal heus wel bijdraaien en of ze er wat geleerd heeft? Misschien de eerste tijd wel, maar ze is oud en karakter kun je nou eenmaal niet veranderen. Tijd zal het leren
@Miere: Nog 2 dagen werken, straks lekker naar marmaris en cursus turks:thumbsup::thumbsup:
@Filiz: Gefeliciteerd met moeders
@TRL: Ook allesgoed met jou??
@Beps::ninja:?? Leuk weer wat van Bloem te horen. Ben benieuwd wanneer ze een internetcafe kan vinden

Marion…super voor je dat je een goed gevoel had in het Radbout, en ja de traantjes en angsten bij J… speedtalk…een kind is flexibel genoeg ook jou J…het komt heus allemaal wel goed, hij heeft ook nog een leeftijd dat hij eigenlijk tussen de wal en het schip in zit.

Cyn…bingo dus…voor jou even een goed gevoel, je moeder kwam toch even heel erg voor je op…(afwachten hoe de boze heks erg mee om gaat).

Lag gister om 22 uur in mn bed, was echt versleten. Vanmorgen om half 8 er weer uit omdat de schilder zn knoeiwerk komt overdoen

Hey Viva: Ook weer in town. Hoe is het met de formulierenberg?

Het lijstje maar weer een keer…

:RUSSIA: :CHINA: :thailand: :cambodia: :malaysia: :INDONESIA
Bloem: Op wereldreis - 7 mnd!! :wereld:

:turkey:Crazy: 15 september - Marmaris
Mar Mier: 15 september - Marmaris:TURKEY:
Cristina: 20 september- Edinburgh- 4 jaar studeren!!
Brenniej: 22 september- Marmaris 6 weken
Besmile: 22 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Toos: 25 september - Turgutreis
Roanna: 25 september - Gumbet
Babsch: 29 september - Alanya

ChrissyP: 9 oktober - Kusadasi
Fatih&desi: 11 oktober - Bodrum
Marion: 18 oktober - Fethiye
Turkije lover: 19 oktober weekendje weg
Fransijn: 20 oktober-Side
Linda: 22 oktober-Ermelo
Diamond: 24 oktober- Alanya
Turkije lover: 25 oktober - Kusadasi

Cynthia: 2 november - Studiereis destination unknown!!
Kimbo: 2 november- Marmaris

**2008 ****
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Beppie & Bloem: april - Istanbul
Cynthia: circa 10 april - Maleisie
Bloem: mei - Gumbet/ Bodrum 4 evahhh
Filiz: juni - Side 4 evahh

**2008 *****

En dan de verjaardagen nog …

17/09 Crazymar

20/09 Fatih&Desi
29/09 Brenniej
8/11 Kaylo
8/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
08/02 ChrissyP
13/02 Fransijn
14/02 Marion
02/03 Babsch
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/5 Besmile
20/5 Turkije fan
28/6 Toos
25/7 Christina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije

g0edem0rgen allemaal,

z0o ff een btje bijgelezen van t weekend,

@Cynthia, Succes met jj oma, wat vervelend dat ze z0o d0et,

mensen ik ga weer ff an het werk,

Dagg,

@Jac: Afgelopen zomer zaten er ook veel engelsen, maar waren niet echt vervelend. Lieten zich wel vanaf 's morgens vroeg al vollopen en enterden met zn allen alle bedjes bij het zwembad. Alles wat niet engels was zat op het strand.

Viva+Toos, ik zat er al op te wachten… Ik wist gewoon dat die bom een keer zou gaan barsten! En terecht! Eens kijken wat ze er mee gaat doen! :finger:

Waarschijnlijk niet zoveel, zal eerst flink beledigd zijn. Misschien goed dat het een keer gebeurd is

Ik ga even de boel opruimen, tot laterssss:dag::dag:

O ja Roanna, nog 13 dagen

Het enige nadeel is dat het al zo vaak is gebeurd!!! Het is namelijk al 10 jaar aan de gang… :retard: Nu is ze misschien beledigd… fijn voor haar, over een tijdje gaat het wel weer wat beter… en daarna begint het weer van voor af aan!

Niet liegen he :wink: Nog 14!! :hihi:

Nee hoor, tel vandaag niet meer mee en wij vliegen vroeg in de morgen. Dusssss nog 13.

Over 2 weken rond deze tijd zijn wij er al;)