TTT Deel 50!!

Ja maar vandaag is ook net begonnen :slywink:

Over 2 weken lig ik met me gat aan het zwembad :wub::p:zon02:

cyn en toos : ben stikjaloers ! :crybaby:

Geloof het Kaylo

Wil gerust jullie bagage dragen hoor !

Gister maar even de makelaar gebeld. Onze kijker is een enorme twijfelaar. Is afgelopen week nog bij een ander huis wezen kijken en gaat deze week nog eens bij een huis kijken. Makelaar krijgt er een ei van, want hij blijft positief over ons huis vooral qua prijs en locatie. Kan nog alle kanten op, blijft dus nog even spannend.

Misschien pas je in de handbagage??

Goedemorgen dames.

@Toos: Ja Toos, niet liegen… :unibrow: vandaag over precies 2 weken gaan we pas weg. Jij bent dan denk ik al op weg en wij gaan s,middags op weg.

@Cynthia: Jeetje, wat een toestanden dan weer met je oma. Goed van je moeder :thumbsup: dat ze ook eens uit haar slof schoot. Laat ze maar even voelen en goed nadenken.

@ Marion: Oh wat fijn om te lezen, dat het dit keer zo goed is gegaan in het Radbout.

Ik zie het ook hier in ons straatje. Een jongen had het ook en die kreeg pas toen hij 16 was de juiste diagnose en Rit*l**, maar is nu een hele lieve, leuke jong volwassen man. Mijn naaste buurjongen, ik denk even oud als J, heeft ook zoiets dergelijks. Durfde b.v. niet zonder zijwielen te fietsen. Heel onzeker dus! Staat ook nu nog onder behandeling en je ziet hem gewoon veranderen. Dus het komt vast goed, maar het vergt wat aandacht en geduld. Sterkte ermee. :wink:

@Bep: Druk aan het werk…:ninja: ?

@Viva: En lukt het nog een beetje met die berg formulieren? Ja, zo hou je wel werk he? :unibrow:

Beetje proppen, moet lukken:smirk:

In mijn handbagage gaat het niet lukken!!! Die zit al vol :wub: En ook mijn koffer zal ik met moeite moeten terugbrengen naar 20 kg!!! Dat is echt mijn grootste probleem!

Ik zit er al rond deze tijd en mn vakantie begint als ik hier de deur dicht trek, zal om een uur of 1 's nachts zijn. Dussss blijf bij 13:slywink:

Voor jou dan nog 14 ,Roanna:lol:

Ga toch maar eens actief worden, zei ik daarstraks ook al. Maar ben niet vooruit te branden vandaag.

@Toos: He, wat vervelend nu weer met de verkoop van jullie vaders huis. Wat een twijfelaar zeg!

Dan ben jij er al? Oh, jaloers :crybaby: Dan moet ik nog de hele dag hier rond hangen en s,avonds pas vliegen.

Nee, bij mij past ook niks meer in de koffer. Ook niet in de handbagage. Zit al helemaal vol!!!:vak01: :biggrin:

Meisjes… ik ga, want er moet weer gewerkt worden.

Tot laters. Jullie ook werkse en… huppakee Toos…ff in de benen nu. :unibrow:

Fijne dag nog allemaal. :dag:

Ja dit is echt vervelend, had gehoopt dat er inmiddels wel een positiever geluid zou komen. Maar goed het kan nog steeds. Net in onze vakantie is er een open huis geplant, mag mn broer er een poosje zitten. Heb ik ff mazzel.

Werk ze Roanna. Zal maar eens wat actiefjes gaan eten:D

*Ha meisjes, weer gauw stiekum bijgelezen. Heb me de po**e gewerkt vanochtend, samen met me meiden, maar alles staat klaar voor de lunches. *
Cyn :thumbsup: !!! Fijn dat je moeder achter je staat!
Marion, goed, zeg, eindelijk positieve geluiden.
Viva, tel je ze af. Niet te hopen dat als je bijna klaar bent dat ze weer met een nieuwe stapel komen!
Toos, duimen voor het huis.

Nog 4 nachtjes slapen, en dan…:zon02::zon02: En over 14 ben ik al weer thuis, nog maar niet aan denken.:crybaby::crybaby:
Nou ga weer aan het werk doei!!!
XXX Mar

@Miere: Nee hoor niet aan denken hoor dat je over 14 dagen al weer thuis bent. Eerst lekker gaan genieten. Werk ze hoor:kus:

Miere lieve schat! Doe is niet zo gek… eerst genieten en helemaal nog niet aan de terugreis denken!