Cynthia, vervelende toestand met die oma van je. Ze heeft waarschijnlijk niks anders te doen en voelt zich eenzaam?! En jullie zijn de dupe daarvan! Misschien maar eens een poosje gewoon laten sudderen, niks laten horen van je. Hopenlijk komt ze dan tot inzicht dat ze niet zo raar moet doen. Sterkte ermee.
Miere, wat hadden we nou afgesproken? We gaan het nog niet over de terugreis hebben en er zeker niet aan denken…
Ik ben al enigzins begonnen met mijn koffer pakken. Die zit dus nu al zo ongeveer vol haha en ik moet eigenlijk best nog veel dingen erbij doen. Nou ja, dat wordt dan dus een zware handbagetas! Tis niet anders.
Zo direct met mijn pa naar het ziekenhuis. Hij krijgt vandaag uitslagen van allerlei ondezoeken en ik wil daar graag bij zijn zodat ik het uit 1e hand hoor zeg maar. Ben benieuwd!
Daarna meteen door naar een werkoverleg. En dan weer gewoon vrij. Misschien gaan Miere en ik vanavond nog wel ff buikdansen. Kan in elk geval ff meegaan voor de sfeer.
Nou meiden, fijne dag nog.
ik bedoel natuurlijk hand bagage tas!!
Dat tyewerk van mij is ook niet meer wat t geweest is…
crazymar : hoop dat alles in orde komt met je vader.![]()
@Crazy: Sterkte met je vader
@crazy: sterkte met je vader in het ziekenhuis
![]()
@Cyn sterkte ook kus voor Mams…:kus:
:dag:
Mar: succes in het ziekenhuis!!!
Beps, thanks!:kus:
Psssst… nog maar 9 dagen!!!
Sorry, ik moet gelijk weg. Ik ben morgenavond weer zuruck! Fijne dagen allemaal, werkze, genietze, en voor degenen die weggaan: veel vakantieplezier!
@Toos: De nederlandse gasten laten het dit jaar verstek gaan zeiden ze.
Over het algemeen genomen is het nu 75% engelsen.
De nieuwe general manager gooit het nu over de engelse boeg.
Volgend jaar wil die in nog meer engelse brochures staan.
Maar goed je hebt ook aardige engelsen, maar wat ik nu gezien heb waren het de “verkeerde” engelsen.
Kijk de alcoholpercentage in ENG is minder dan wat wij en in Turkije hebben. Dus dat bier komt harder aan.
Maar zeg wie doet er nou als om 10:00 de bar openen gaat er gelijk 10 bier bestellen?
Precies de engelsen.
Terwijl wij domme hollanders met een bakje koffie komen hahaha
Was wel een raar gezicht.
Maar goed wat ik al eerder zei je moet ze maar negeren en voor jezelf het beste ervan maken.
Maar goed ik wacht af wat ik volgend jaar ga doen, misschien toch wel naar Antalya-Lara?
Ik weet het nog niet. Ene kant wil ik wel ADR en de andere kant toch ook wel iets nieuws?
Moeilijk maar ik heb de tijd nog om er over te denken.
Crazy: sterkte met je vader
@Jac: Dat klopt wat je zegt, dat de nieuwe GM nog meer engelsen wil. Maar wij hebben van de eigenaar begrepen dat hij dit geen goeie situatie vind, net zo min als een hotel vol hollanders. Hij, de eigenaar dus, wil volgend jaar een mix van nationaliteiten. Of deze GM er volgend jaar nog is, ik weet het niet.
ik weet het ook niet maar het is opzich wel een leuk mannetje.
Hij heeft altijd gewerkt bij een beroemd hotel keten in Amerika.
Maar goed wij hebben het niet voor het zeggen en we moeten het nemen zoals het is.
Een mix van vele nationaliteiten is goed.
Ik weet ook nog niet of het volgend jaar weer AD wordt. Ik wil wel, maar hub heeft het er aan de ene kant wel gezien, aan de andere kant wil hij toch ook wel weer terug. We zien wel, wat je zegt volgend jaar duurt nog lang
Crazy,sterkte met je vader
idd we lezen het hier wel van elkaar wat het geworden is hahahahahaha
maar in ieder geval je hebt het nog voor de boeg en het gaat opschieten!
@jac en toos
Toen wij vorig jaar in AD zaten, waren er bijna alleen maar hollanders.
Dat vind ik ook wel een beetje teveel van het goede hoor, dan heb je bijna het idee dat je in NL op vakantie bent.
@Cyn
Niet leuk natuurlijk die ruzie gisteren, maar het moest er een keer van komen. Op een keer loopt de emmer over. En je oma, mag best weten dat ze jou kwetst. En tegelijkertijd ook je moeder natuurlijk, want ook haar moet het pijn doen dat haar kind steeds gekwetst wordt. Ook al ben je oud dat wil dan niet zeggen dat je zo maar alles mag en kan zeggen. Ook dan moet je rekening houden met de gevoelens van andere mensen. Misschien dat ze nu eens na gaat denken waar ze eigenlijk mee bezig is.
@Linda
Super! Nog even en dan heb je alle ruimte 's nachts.
@Filiz
Druk weekend gehad dus! Nog gefeliciteerd met je moeder en succes met je oma in het ziekenhuis. Hopelijk is de uitslag van het onderzoek goed.
@Toos
Doet de schilder het goed nu of moet ie het straks nog een keertje overdoen?
Het blijft maar spannend met de verkoop van het huis, hopen maar dat die goede man nu de goede kant op twijfelt.
@Roanna
Hoor er ook veel goede verhalen van, ben heeeeeeeel benieuwd dus.
@Miere
Nog niet aan de terugreis gaan denken. Eerst moet je nog gaan genieten!
@Viva
Hoe is het met de formulierenberg, inmiddels al een heuveltje geworden?
@Crazy
Succes in het ziekenhuis. Hopelijk zijn de uitslagen goed.
@Beps
Stouterd :biggrin: :dag: