@ Marion2: ja echt goede sores, mijn pa is afgelopen vrijdag gaan kijken en toen was het dus nog nat en zag er netjes uit, heeft die zakkewasser dus al betaald. En hij heeft het zwart gedaan dus ja…
Als ik hem bel neemt hij niet op, alleen het nummer van mijn werk (wat hij dus niet kon) nam hij op, vroeg dus of hij nog eens wilde komen kijken, ja ja zou hij doen gister tussen half 4 en 4, ik heb niemand gezien, arme pap weer voor niks in mijn huis geweest en nu neemt hij gewoon niet meer op, heel kinderachtig maar waar.
Dus even googlen of ik dat spul zelf vind wat hij heeft gebruikt en dan wil mijn eigen klusjesman het wel eens proberen, dus ga eens op zoek.
Goedemiddag.
Even een egootje. :vak02:
Ik heb de tickets net binnen gekregen en… ja hoor… natuurlijk andere tijden. Het zal On*r niet zijn!!! :mad:
Heen om 10.50 uur…aardige tijd.
Terug om 07.00 uur… dus mooi K*T. Wordt een kort nachtje ervoor en geen ontbijt. Nouja, ben er niet zo blij mee, maar je kan ook niet alles hebben he? :finger:
@Kimbo
Oeps das minder als hij zwart gewerkt heeft, heb je geen rekening dus ook geen bewijs dat hij bij jou gewerkt heeft.
Nee helaas, dus kan hem niks maken
Roanna, die terugreis staat volgens mij al het hele seizoen zo geplant!! Ik heb ff voor je gekeken, maar er gaat ook geen andere Onur Air vlucht!! Wel balen! Maar je bent er wel dinsdag mooi op tijd!
Cynthia:
Ik had ook van te voren al even de tijden (onder voorbehoud) getjekt en zag deze tijden wel voor de zaterdag vertrek staan. Daarom dacht ik, liever op dinsdag, maarja uiteindelijk maakt het ook niet zoveel meer uit.
Of midden in de nacht aankomen (eerste optie) of zoals nu, midden in de nacht vertrekken voor de terugreis.
@Bep: Zeker erg druk op het werk he? ![]()
@Marion: Ja, dat waren zeker mooie uitslagen vanmorgen. Nu maar hopen, dat mijn hart zich nu niet op gaat winden :unibrow:, na het stoppen van die proefmedicijnen. Het waren per slot van rekening vertragers, maar die assistente zei, dat dat wel mee zou vallen. Zal vast goed komen ![]()
@Toos: Lekker bij de kapper? Ga ik volgende week ook nog even doen. Want die week erop… is het zover he? :zon02:
Enneh… het is heel gek… maar als wij thuis zelf iets doen of laten doen, lukt het vaak ook niet meteen. Viel me daarom zo mee, dat die kozijnen, deuren, en dubbele ramen, wel in 1 keer goed zijn gegaan.
Roanna, ach en weet je… Je moet die dag toch naar huis… Ik moet nog de hele dag wachten voordat ik naar huis mag gaan!! Pas om 23.59 (denk officieel 00.40 ofzo)
x
Ach ja, laten we maar niet zeuren he! We gaan… en dat is het belangrijkste.
![]()
Ga even boodschappen doen. Werkse nog.
Tot laterssssssss :dag:
Roanna, wanneer ging je nou ook al weer? ![]()
Ehhhhhhhhhhhmmmmmmmmmm… ik dacht de 25e. Wacht wel ff op het lijstje. :lol:
Ik had net nog even op die website zitten kijken van On*r en als je dat flikkerend envelopje aanklikt zie je dat deze nieuwe tijd, eerst 21.20 uur was en zo ook de terug weg. Ze zullen die 2 vertrek/terug tijden wel gecombineerd hebben, denk ik.
@Roanna: Heen is niet verkeerd, terug is inderdaad een buttijd. Maar jij hebt de tickets al, ik nog niet:crybaby:.
@Kim: Dat is vervelend dat die man niet opneemt. Je zit er mooi mee.
A.s. dinsdag weer een sollicitatiegesprek
weer spannend dus
Spannend Linda
Toos, jouw tickets komen ook wel… Mag ik vragen bij wie je geboekt hebt?
x
helloooaaaaaa…
Ik heb weer is even fut om achter de computer te komen!!!![]()
dus kom gelijk is even hier kijken! hoe het is!
brenniej,hoe gaat het met jouw dan???Helpen de medicijnen een beetje?
Zo, weer terug. Eten zo spruitjes ![]()
@Cynthia: Ik dacht dat Toos bij B*x had geboekt.
@Linda: Oh spannend weer dan. Enneh… vanavond nog trainen en zo ja, wel op letten he? Je weet maar nooit.
@ Brenniej: Ook weer even de moed bij elkaar geraapt om ff hier te komen? Nou, voor jou duurt het ook niet zolang meer. Heerlijk vooruitzicht hoor! :wub:
@Toos: Enneh… zit je haar weer goed? Kan er een wervelwind komen in Turgutreis? :biggrin: Blijft het wel zitten dan? Lekker weer zo ff naar de kapper. Ga ik ook nog even doen.
@ TurkijeLover & Roanna: Jaaa op zich gaat het wel lekker… medicijnen maken me wel rustig, slik nu ook de dag 1tje… en het is wel okey…Het moet maar eventjes… maar voel me met de dag rustiger worden, pilletjes zijn gewoon even nodig…
en jaaa het gaat nu echt dichtbij komen!..nog 10 nachtjes…VOLGENDE WEEK ZATERDAG klinkt nog lekkerder!;)![]()
en hoe is het met jullie?
Brenniej,volgende week zaterdag klinkt idd beter dan 10 dagen heerlijk hoor voor je.gelukkig dat de medicijnen je een beetje helpen.
Met mij gaat het wel oke hoor,nog 6 weken lang maar ja wachten wordt beloond zeggen ze dus…:unibrow: