Bij jou kan net als bij mij nooit iets in een keer goed gaan…
zo’n sukkel die niet weet wat hij wil wat betreft het huis…ei
en dan een schilder die niet weet hoe het moet…
pffffff…neem ook een molletje…koppijn krijg je ervan.
Bij jou kan net als bij mij nooit iets in een keer goed gaan…
zo’n sukkel die niet weet wat hij wil wat betreft het huis…ei
en dan een schilder die niet weet hoe het moet…
pffffff…neem ook een molletje…koppijn krijg je ervan.
hey dames, weet niet of ik bijgelezem ben
duurt echt uuuuurrren hiero
@…?? beps heeft me ff bijgepraat over het werk… verwacht nog steeds een mega mail van haar
cker na mn mega log van 4 uur incl foto’s (toch!!)
@ toos, lekker dan met dat huis, pfff… zit je de hele tijd op hete kolen en dan heel misschien gaat ie een bod uitebrengen, tegenbod, moet ie weer 5 jaar op piekeren etc etc
hoe heeft je broer het gehad in ADR?
en hoe heeft linda het gehad op kreta?
zijn er nu eigenlijk nog mensen weg? nee he? owh ja, jac… maar die is alweer thuis denk ik he?
tis nog maar een weekie dat ik weg ben, en aan de ene kant lijkt het gisteren, 1 lange dag weg en aan de andere kant lijkt het wel alsof ik al een maand weg ben qua ervaringen, dingen die je ziet etc etc…
Bloemmie Jill is nog weg…
Bloem,Jill is ook nog weg.4 uur over een blog plaatsen ach ja het houdt je van de straat he :dope:
:zon02: BIJNAAAAAAAAA :zon02:
hoi dames…!!
ff kort berichtyje van mij om goede morgen te zeggen…
verder weinig tijd…shame on me!!
sorry…denk aan jullie hoor…iedereen een fijne dag…en tot vanavond!!
owh ja tuurlijk
ons jilly
merk ineens dat internet veel sneller gaat nu het cafe bijna leeg is en ik nog maar 2 schermpjes open heb. tis al laat
misschien zo maar eens richting station om wat te eten en een trein te pakken, die mogen we niet missen natuurlijk
en heel mn fortuin aan roebels in een internetcafe uitgeven is ook zoiets he?
Bloemmie, mocht je zo weg zijn… HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELE goeie reis weer!!!
:kus:
Ik ben er ook weer eens.
Heb ook een hoop ellende met het huis, stucadoor heeft me structuurstuc erop gezet, moest wit zijn met glittertjes, nu is het beige met glittertjes en het zit er helaass niet goed op…
Was al ellende met die vent, kwam eerst anderhalve week te laat, nam vaker zijn foon niet op e.d.
Heb hem nu weer gebeld en neemt weer niet op, is namelijk niet goed en mooi, dus moet ik weer op zoek naar iemand anders die het me goed wil maken, echt ellende
nou ben echt weg dus
hopelijk tot… ff denken, ulanbatar… dat is…vrijdag dan, denk ik, voor jullie donderdag nacht
die jill kan zich verheugen, als we nu strax nog verder naar het oosten zitten, dan kom ik om 9 uur online en dan is ze er nog
maar ja, dat zien we later allemaal wel…
dus
allemaal de groetjes
@ beps: luf ja!
@Bloemmie, net gemist,…KUSSSS
@MK
J. doet het goed nu, weet dat ie gewoon af moet wachten hoe hij erop gaat reageren. En dat er gezocht wordt naar een andere oplossing als het niet zou werken. Wel logisch dat hij zich wat zorgen maakt want de angsten en het moeilijk in slaap komen waren toendertijd de reden dat we besloten hebben hem Dp**n te geven. Nu zijn het dus de bijwerkingen waar je het meeste last van kunt hebben. Moeilijk te vatten dus voor hem.
@Toos
Had zelf geen hoofdpijn hoor maar Beps had er gisteren ook al last van.
Gezellige boel dus bij jullie nu, moet je weer een dag tegen die mokkende schilder aan kijken. Maar je hebt groot gelijk hoor, moet ie maar goed werk leveren, daar wordt ie ook voor betaald.
Gelukkig kan je vanmiddag even aan dat chagrijn ontsnappen, lekker even bijkomen bij de kapper.
@Roanna
Mooie uitslagen zeg!
@Kimbo
Ook al sores met de bouwvakkers. Ga op je strepen staan meid, hij heeft een fout gemaakt en moet het zelf ook weer oplossen.
@Bloem
Ben te laat vermoed ik maar toch een goede treinreis op weg naar Ulanbatar! Leuk dat je even mee kwam babbelen. Heel vertrouwd, en aan de andere kant ook weer een vreemd idee, jij zo heel veel kilometers hier vandaan.
@Bloem: Een goeie reis verder naar mongolie, hoop dat je maag rustig blijft. :vak01:
Heb inmiddels dus ook hoofdpijn van die knuppel, ook maar aan de molletjes. Afgesproken was dat hij 3 BUSSEN verf achter zou laten, komt ie met jampotjes aan. Vind ie me nog een ze*kerd ook. Pffffff. Maar goed de bussen verf komen, afspraak is afspraak.
@Viva: Wat je zegt, kan het nou niet in een keer. Zit me daar partij moeilijk te doen, staat allemaal op papier:crybaby:
Maar goed, die kluns is net boos weggegaan omdat ik niet voor accoord wilde tekenen, alleen voor gezien:finger:. Ga zo ontstressen bij de kapper, dus tot latersssss:dag::dag:
Bloem,hele goeie reis verder.
Systeem ligt er weer eens uit :tear: grrr computers!!! :mad:
Dus dan maar weer ff klooien op internet!
x
Jaja bij ons helaas niet dus…haha
![]()
Hij doet ut weer!! ![]()