Heyyy Bloem,jammer dat *** beetje saai en zeurderig is ik dacht dat hij wel wat gewend was heeft toch al wel vaker verre reizen gemaakt???Hoop voor je dat hij nog bijtrekt en het een kwestie van wennen is.Maar gelukkig houdt hij toch ook wel een beetje rekening met jouw;)In ieder geval nog een hele fijne reis verder en lekker genieten en je niet teveel aan *** ergeren…
Bloem, wat heerlijk weer om te lezen!!! En wat *** betreft, het is voor hem natuurlijk ook vreemd… Vreemde omgeving met een “vreemde” vrouw… Jullie kennen elkaar natuurlijk niet door en door… En ach joh dat went wel weer!!
Viva, jeetje die auto ligt goed in elkaar! Hij heeft echt veel geluk gehad! En per 1 januari naar Afganistan… is ook wel een enge gedachte voor je! Kan ik me goed voorstellen!! Maar zal vast helemaal goed komen!!!
Verder ben ik het weer even kwijt!!
@Roanna+Toos: weer een stap dichterbij het vertrek! :wub:
@TLR + Marion: Hoe is het met de hoofdpijn? Helpen de molletjes al?
Schilder kwam vanmorgen half uur later dan afgesproken, was dus al niet blij. Weer steunen en zuchten. Ging haast uit zn naad toen ik zei dat de voordeur vol zakkers zat. Zei dus dat als hij het in 1 keer goed had gedaan, ik niks hoefde te zeggen. Hij loopt nog steeds te mokken, maar goed deur is met frisse tegenzin over gedaan.
Vanmiddag naar de kapper om een vakantiecoupe te laten aanmeten
@ viva, ja klopt ook wel hoor, tis alleen zoooo mega rete vermoeiend, nog eens extra, om alles wat je zegt 2x te moeten herhalen en hetgeen ik verwacht had: samen een avontuur te beleven, je verbazen over dezelfde dingen, dat is dus niet zo…
nou ja, geen kwaad woord over *** hoor, echt niet, tis een hele geschikte kerel, maar misschien had ik het me ietsje anders voorgesteld…
nou ja, genoeg erover, wil er niet te veel over uitweidden, is nie netjes zeg maar…
anyway…/
iedereen op het werk/ aan de koffie? hahaha
heb ook wel trek, maar ja, een strooptocht voor voedsel is niet zo snel gedaan, dus maar ff een sultanaatje erin… owh ja, heb nog een reep chocolade… kreeg ik bij het ontbijt, die lusten we smiddags wel ![]()
owh zie dat er weer gereageerd is
@ viva, owh dus misschien van 1 april tot 1 okt dan? of voor de zomer terug? wel raar… duim duim, misschien helemaal niet !! :unibrow:
en dat ziet er behoorlijk heavy uit, zoeen zagen we ook in st petersburg staan, met het bordje te koop erbij
@ roanna, je wilt niet weten hoe ik met je mee ga naar gummybet, heb 3 dagen treinen aan nix anders gedacht, hihihi… owh te erg…!!
En dan speciaal voor de Marren
:RUSSIA: :CHINA:
:INDONESIA
Bloem: Op wereldreis - 7 mnd!! :wereld:
Crazy: 15 september - Marmaris
Mar Mier: 15 september - Marmaris:TURKEY:
Cristina: 20 september- Edinburgh- 4 jaar studeren!!
Brenniej: 22 september- Marmaris 6 weken
Besmile: 22 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Toos: 25 september - Turgutreis
Roanna: 25 september - Gumbet
Babsch: 29 september - Alanya
ChrissyP: 9 oktober - Kusadasi
Fatih&desi: 11 oktober - Bodrum
Marion: 18 oktober - Fethiye
Turkije lover: 19 oktober weekendje weg
Fransijn: 20 oktober-Side
Linda: 22 oktober-Ermelo
Diamond: 24 oktober- Alanya
Turkije lover: 25 oktober - Kusadasi
Cynthia: 2 november - Studiereis destination unknown!!
Kimbo: 2 november- Marmaris
**2008 ****
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Beppie & Bloem: april - Istanbul
Cynthia: circa 10 april - Maleisie
Bloem: mei - Gumbet/ Bodrum 4 evahhh
Filiz: juni - Side 4 evahh
**2008 *****
En dan de verjaardagen nog …
17/09 Crazymar
20/09 Fatih&Desi
29/09 Brenniej
8/11 Kaylo
8/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
08/02 ChrissyP
13/02 Fransijn
14/02 Marion
02/03 Babsch
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/5 Besmile
20/5 Turkije fan
28/6 Toos
25/7 Christina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
En ook een beetje voor Cyn, Roanna en mezelf:biggrin:
@Cynthia: Ja, maar voor jou nog dichterbij… :biggrin: Waar is het lijstje? Hi, hi.
Bloed geprikt, verder was alles goed. Cholesterol 4.7 - Bloeddruk 130/71, hartslag 57 slagen per minuut, dus wat wil een mens nog meer?
Werkse allemaal en voor diegenen die thuis zijn ook weer een fijne dag. Hopenlijk komt iedereen van de hoofdpijn af. Zo zie je maar, soms doet zo’n molletje wonderen, he Bep? :biggrin:
Ga nog even een bakkie doen voor het weggaan.
Toos mag eigenlijk niet van Bep, maarre… wanneer ga jij ook alweer?:vak01:
mwahhh…een wrak met een bordje te koop…niet te geloven…ja Bloemmie dat leven daar is heel wat anders dan hier, waar je op iedere hoek van de straat je buik vol kunt eten met wat je maar wil…he meissie heeeeeeeeeeeeeel veeeeel plezier nog en maak er wat van…we denken hier allemaal aan je…en laat je door niets of niemand afleiden van JOU AVONTUUR…kus viva
Bloem,wat een uitkomst he die sultanaatjes :slywink:,krijg je toch nog wat binnen :biggrin:
Roanna,dus alles goed.En als je in het lijstje kijk kun je zien wanneer Toos gaat :slywink::slywink::slywink:
Cyn,lekker geslapen zeker na zo’n topdag van gister ![]()
@roanna
Prima scores toch.
@Roanna: Geniet van je bakkie koffie. Er staat me iets van bij dat we op dezelfde dag gaan:D
@Bloemmie: Nog een heeeelllle goeie reis richting mongolie, hou je taai en blijven genieten hoor:wereld:
@Roanna: Ziet er goed uit hoor die waardes. Houwen zo!!
@Toos: Oh zie je, had ik het toch goed! ![]()
:dag:
Nog een keer speciaal voor Bloem :vak01: en ik neem jou ook mee naar Gummibet hoor! ![]()
@bloem
Het heeft ook een voordeel als iemand nogal meegaand is, zo kun je wel je eigen reis uitstippelen. Straks de trein weer in, maar gelukkig niet meer zolang. Geniet ervan!
@ Toos, owh ja, die ene man wilde toch niet kopen dan? en nu weer een ander? pfff… duim duim maar door, toch nix beterz te doen in die trein ![]()
@ mk, juist idd, dat valt een beetje tegen…voorop lopen, heft in eigen handen nemen
@ toos, ja idd, wie weet wat ie van mij zegt… daarom, geven en nemen he ![]()
@TRL ver wel, maar altijd in de gewone wereld enzo. maar goed… tis ook allemaal wat!! hahaha
okey, genoeg erover
tis hier trouwens warm!! poeheeeee!! hahaha, lekker weer lekker weer
en tja, met zo’n backpack op je rug is het behoorlijk zweten
heb er vanochtend nog 2 broeken, en 3 shirts uitgegooid, na mongolie is het eten toch echt op (en zo niet… weg ermee) dus hopelijk gaat ie dan al beter.
@TRL: HAha Heeft Roanna nog niet door, krijg je als je al wat ouder wordt:biggrin:
@bloem
beps stond niet in de update, maar die heeft je vast zelf wel bijgepraat ![]()
@Bloem: Nee is nog steeds dezelfde kijker, hij weet niet wat hij wil. Is nog bij verschillende huizen wezen kijken. Dan kan hij het niet betalen, dan niet naar zn zin. Wil eigenlijk in “onze” wijk wonen, maar er moet wel veel aan gebeuren en hij weet niet wanneer enz enz. Makelaar krijgt er een ei van en ik ook
Toos…zacht gekookt dan he met een beschuitje…(dat ei)…
@Viva: Was het maar een zacht gekookt eitje, had vast wel knopen doorgehakt;)
gewoon zijn baas er weer bijhalen…en eisen…dat het vandaag goed komt…kan niet schelen hoelaat het wordt, en anders maar meer manvolk erbij…moet goedkomen…en (vrije)dagen in rekening brengen…