TTT Deel 50!!

Goede morgen!

@Beps
De dag kan niet meer stuk voor jou na je chat met Bloem.
Hoop dat ze meer geluk heeft met posten als ik, de verbinding viel telkens weg. Was gisteravond ook al en niet alleen bij mij. Lijkt me echt vreselijk irritant als je niet kan posten na dagen lang treinen.

@TRL
Ook al hoofdpijn, hangt het in de lucht of zo?

@Fransijn
Wij vergeten jou ook niet hoor, weten wel dat je het erg druk hebt. In ieder geval heel fijn weer even iets van je te horen.
Wat een lef heeft je dochter zeg, zwemmen tussen de haaien en roggen, zou het in mijn broek doen.

En dan speciaal voor de Marren :biggrin:

:RUSSIA: :CHINA: :thailand: :cambodia: :malaysia: :INDONESIA
Bloem: Op wereldreis - 7 mnd!! :wereld:

:turkey:Crazy: 15 september - Marmaris
Mar Mier: 15 september - Marmaris:TURKEY:
Cristina: 20 september- Edinburgh- 4 jaar studeren!!
Brenniej: 22 september- Marmaris 6 weken
Besmile: 22 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Toos: 25 september - Turgutreis
Roanna: 25 september - Gumbet
Babsch: 29 september - Alanya

ChrissyP: 9 oktober - Kusadasi
Fatih&desi: 11 oktober - Bodrum
Marion: 18 oktober - Fethiye
Turkije lover: 19 oktober weekendje weg
Fransijn: 20 oktober-Side
Linda: 22 oktober-Ermelo
Diamond: 24 oktober- Alanya
Turkije lover: 25 oktober - Kusadasi

Cynthia: 2 november - Studiereis destination unknown!!
Kimbo: 2 november- Marmaris

**2008 ****
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Beppie & Bloem: april - Istanbul
Cynthia: circa 10 april - Maleisie
Bloem: mei - Gumbet/ Bodrum 4 evahhh
Filiz: juni - Side 4 evahh

**2008 *****

En dan de verjaardagen nog …

17/09 Crazymar

20/09 Fatih&Desi
29/09 Brenniej
8/11 Kaylo
8/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
08/02 ChrissyP
13/02 Fransijn
14/02 Marion
02/03 Babsch
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/5 Besmile
20/5 Turkije fan
28/6 Toos
25/7 Christina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije

@beps
Dat is balen van je kies, mag je weer een afspraak maken bij de tandarts.

@viva
De voorkant van de auto ligt flink in elkaar.
Nu definitief bericht over Afghanistan, toch wel weer ff schrikken voor moeder. Kan me goed voorstellen hoor.

@roanna
Succes in het ziekenhuis.

He Bloemmie meisje zie dat je online bent, geweldig je verhalen op je log…geniet er van…

Tlr…hoofdpijn, volgens mij hangt het in de lucht
Toos, de schilder al op zijn donder gegeven
Fransijn…brr. haaien en roggen, mij niet gezien.
Beps…heerlijk msn met bloemmie, en nu aan het werk

Hierzo gaat het wel…de papierberg is geslonken tot iedere dag een stapel van 500 ofzo iets, dus is nu bij te werken.

Mk, goedemorgen ook al weer vroeg van de partij…

jaja dames, daar ben ik weer

irkutsk, 51oo nog wat km vanaf mnoskou
\hiero is het kwart over 4 in de middag
de trein gaat om kwart voor 9
internet is super sloom hiero, duurt echt 3 minuten eer ik iets kan openen… moest net nog een keer extra klikken want mn snel reageren venstertje was weg…

maar goed, irkutsk mooi, baikalmeer prachtig… goeie plek om je reis te onderbreken maar daar is dan ook alles mee gezegd, ben blij dat we er 1 dag en een beetje hadden, hebben alles gezien

anyway, deel 2 van de treinreis, richting mongolie. hopelijk daar ook weer internet, want dan gobi expeditie, kijk er erg naar uit

alles gaat goed. beetje last van mn maag in de trein, was niet leuk op de treinplee en dan… nou ja, laa maa, zal de details besparen.
tis een beetje af en aan met de ***. beetje saai, beetje afwachtend beetje behoudend enzo (kortom schijtluis 1e klas) maar goed, aan de andere kant, met mijn conditie (die er niet is) is ie wel geduldig enzo… dus tot nu toe gaat het goed.
sta nog niet te jubelen, maar goed, tot zover is alles ok

mis nl nog niet, wel nog steeds behoefte om lekker te internetten, maar goed, in dit slakkentempo hoeft het van mij ook niet echt

owh eens kijken, mn logje is klaar… lukt me toch enkele foto;s ertussen te zetten, dus eens zien of ie nog meer aankan…
:zwaai:

owh ja, vorige keer in moskou was ineens mn tijd op
wilde cris nog veel plezier wensen enzo
en @ beps, de 3e postkaart is inmiddels ook onderweg. tis telkens wel een heel gedoe om kaarten en postzegels te kopen (dankzij cris had ik meteen voor heel rusland gekocht) en dan nog een brievenbus, dus weet niet of ik er mee doorga, maar goed…

verder: tja… bijlezen is niet te doen
dus als iemand ff een updateje kan geven? :unibrow:
luff joe all!!

@Viva
Het eind van de berg komt langzaam aan in zicht dus!

@Bloem
SUPER om weer wat van je belevenissen te lezen. Heb jij ff goed je best gedaan.
***, moet misschien een beetje warm draaien of zo. Gaat straks hopelijk wat beter als je van alles te zien en wat meer te doen hebt. Wss gammel geworden van het hobbelen in de trein.
Hoop dat het tijdens de volgende etappe treinen beter gaat met je maag. Niets vervelender dan naar de wc moeten en een gesloten deur aan treffen.

Hey girls ben er weer!!

Maar eerst de log van Bloemmie lezen!! :wub:

ik… nog steeds verlof, G. slaapt nu af en toe de hele nacht door
marion… J. heeft zijn 1e afspraak in het Radboud gehad
viva… heel druk met het werk, zoon heeft auto in de prak, zelf gelukkig niets, moet wel op 1 jan naar afghanistan
toos… is weer een potentiele koper voor het huis van pa, alleen nogal een twijfelaar
brenniej… zit niet zo lekker in haar vel, is langs de huisarts geweest
roanna… heeft haar oude merk medicijnen weer terug
miere… hubs net een week op vakantie geweest
crazy… hubs heeft een andere baan
cyn… nw auto en weer een teken van leven van askim gehad (tel kapot)

linda… krijgt zaterdag haar nw bed
trl… heeft het enorm druk met oppassen op kinderen van vrienden/familie
cris… pa vraagt een ritje edinburgh aan en kan zo extra bagage brengen
jill… nog op vakantie

oh ja en bloem is op wereldreis!

Dit is wat ik zo even kan bedenken, sorry als ik iemand ben vergeten

@MK
Het begin is er in ieder geval. Zou mooi zijn als G. door zou slapen als je weer aan het werk moet. Wel zo prettig dat jij dan geen gebroken nachten meer hebt.

Bloemmie, beter dat *** maar wat behoudend is, als hij als een dolle tekeer gaat, en maar doet wat hem goeddunkt, loop je jezelf voorbij…is beter zo…echt meis…zolang er geen ruzie is, en hij een 1e klas schijtluis…nou ja beter…hoef jij tenminste niet voor een ambulance ofzo te zorgen, Voor hetzelfde geld is het zo’n waaghals, dan loop je de hele dag in de zenuwen…

zo zit ondertussen maar ff te patiencen want duurt uren
probeer nu foto’s in mn log te krijgen, uploaden op mn usb stick is nie mogelijk
jammer

@ mk, dank voor de update, uhm… moet ik ook nog reageren he? ben het nu alweer kwijt!?
hahaha

@ viva, je zoon naar afganistan, wow das schrikken zeg! 1 jan… das ookal snel allemaal. wat vindt hij er zelf van? en zn nieuwbaken vrouw? die zit er ook niet echt op te wachten he? ookal weet je dat het kan, tis toch nie nix en dan afganistan… nee wil veel landen zien, maar die slaan we ff over

@ marion, 1e afspraak al gehad? das dan redelijk snel he? wat kwam daar uit? doe anders maar pm ofzo, ben zeer benieuwd, hopelijk gaat het gauw beter met de juiste methode enzo? heeft ie onlangs nog gescoord?

medicijnen: goed, auto: leuk, askimmetjes: beterrrrrr!! (in de trein kun je wel 500 verhalen verzinnen :wink: hahahaha!!)
hubbie’s terug of weg: beter zonder doen hoor :wink: echtwel!!
uhm denk denk…
@ brenniej, wel goed voor jezelf zorgen hoor!! nog heeeeeel eventjes!!

wil crazy en miere alvast een hele hele fijne vakantie wensen, komt vast goed, maar toch, denk trouwens dat ik voor die tijd er nog wel een x ben, maar goed, kan het maar beter gezegd hebben

enneuhm… toos, dag van de vruchtbaarheid?? t was 23.00 uur toen ik die sms van beps kreeg, lag al 5 uur te slapen in een heerlijk zacht bedje voor mij alleen met een kamer met 1000 lieveheersbeestjes!! hahahaa

owh en met betrekking tot ***, die is telkens zoooo overweldigd als we ergens aankomen. alles is vies, smerig, stinkt, tis druk etc etc… hij zegt dan echt geen boe of bah, ik moet alles uitzoeken, hij loopt standaard de verkeerde kant op, altijd achter mij aan… altijd aan het vooruit plannen, strax als we in thailand zijn zus en zo…
heeft nooit honger… etc etc
maar goed, zo’n dag als gisteren, ben ik moe, kapot, pijnlijke voeten, moeten we berg op, dan stopt ie ook wel en rusten we wanneer ik wil, maar tis wel erg vermoeiend om ook nog eens met een nader rekening te houden zeg maar… maar goed, zal een kwestie van wennen zijn voor ons beiden ofzo, ik weet het niet…

Goedemorgen allen. :wink:

Allereerst natuurlijk Bloem weer even welkom heten. Ik heb net weer even je verhaal zitten lezen. Oersaai in die trein , maar het heeft ook wel weer wat he? Enneh…Marion houdt voor ons zo’n beetje bij waar je bent of gaat met de nodige foto’s, dus wij zijn weer up to date van je avonturen.

Bloem meid, ook al is *** een bietje saai, je moet het er toch nog even mee doen. :unibrow: Misschien wordt hij wel wat losser, als jullie weer in de “normale” wereld zijn, dan alleen 3 dagen in zo’n trein zitten. Het ga je verder goed en geniet van alles en van wat er nog komen gaat. Ik blijf je volgen en je weet het, als ik terug ben van Gumbet ( duurt nog even)… een uitgebreid verslag op je hotmail van mij.

:vak01: Goeie reis verder en hou je haaks. :kus:

@marion
We hebben nog 3 weken, ik heb goede hoop dat het gaat lukken hoor.
Hoe gaat het met J. is hij nog bang voor de bijwerkingen. Dat is dan weer lastig als ze weer ouder zijn, dan begrijpen ze alles weer zo goed.

Ja Vanaf 1 januari gaat de uitzendperiode in dus kan 1 jan. tot 1 april worden dat hij weg moet…en dan 6 maanden, ja zijn vrouw vind het niet leuk maar weet eigenlijk niet beter

hierbij nog een foto van de auto van mijn zoon

http://www.wereldwijzer.nl/album/uploads/44042/IMAGE_00027.JPG

@bloem
Dat is nou weer jammer van ***, jij bent dus een steun voor hem en niet andersom.
Net wat de anderen al zeggen, misschien wordt het nog beter, hoop het voor je.

Hey Bloem: Heb net even teruggelezen. Zal ook voor *** wel wennen zijn. Wie weet denkt hij hetzelfde van jou. Altijd honger, nooit de goeie kant op, leeft met de dag, houdt niet van plannen en ze kletst 5 kwartier in een uur;). Wees blij dat het geen dominant figuur is en het zal best een beetje geven en nemen zijn. Goeie reis verder en beterschap met je maag.:kus:

Bloem…ook moet je aan elkaars gewoontes wennen, jullie kennen elkaar natuurlijk ook niet:paranoid:…maak er geen drama van…het is maar voor tijdelijk…hij is rustig, in plaats van een blaaskaak:unibrow:…ennne…je moet het er maar mee doen nietwaar:so: