zo zit ondertussen maar ff te patiencen want duurt uren
probeer nu foto’s in mn log te krijgen, uploaden op mn usb stick is nie mogelijk
jammer
@ mk, dank voor de update, uhm… moet ik ook nog reageren he? ben het nu alweer kwijt!?
hahaha
@ viva, je zoon naar afganistan, wow das schrikken zeg! 1 jan… das ookal snel allemaal. wat vindt hij er zelf van? en zn nieuwbaken vrouw? die zit er ook niet echt op te wachten he? ookal weet je dat het kan, tis toch nie nix en dan afganistan… nee wil veel landen zien, maar die slaan we ff over
@ marion, 1e afspraak al gehad? das dan redelijk snel he? wat kwam daar uit? doe anders maar pm ofzo, ben zeer benieuwd, hopelijk gaat het gauw beter met de juiste methode enzo? heeft ie onlangs nog gescoord?
medicijnen: goed, auto: leuk, askimmetjes: beterrrrrr!! (in de trein kun je wel 500 verhalen verzinnen
hahahaha!!)
hubbie’s terug of weg: beter zonder doen hoor
echtwel!!
uhm denk denk…
@ brenniej, wel goed voor jezelf zorgen hoor!! nog heeeeeel eventjes!!
wil crazy en miere alvast een hele hele fijne vakantie wensen, komt vast goed, maar toch, denk trouwens dat ik voor die tijd er nog wel een x ben, maar goed, kan het maar beter gezegd hebben
enneuhm… toos, dag van de vruchtbaarheid?? t was 23.00 uur toen ik die sms van beps kreeg, lag al 5 uur te slapen in een heerlijk zacht bedje voor mij alleen met een kamer met 1000 lieveheersbeestjes!! hahahaa
owh en met betrekking tot ***, die is telkens zoooo overweldigd als we ergens aankomen. alles is vies, smerig, stinkt, tis druk etc etc… hij zegt dan echt geen boe of bah, ik moet alles uitzoeken, hij loopt standaard de verkeerde kant op, altijd achter mij aan… altijd aan het vooruit plannen, strax als we in thailand zijn zus en zo…
heeft nooit honger… etc etc
maar goed, zo’n dag als gisteren, ben ik moe, kapot, pijnlijke voeten, moeten we berg op, dan stopt ie ook wel en rusten we wanneer ik wil, maar tis wel erg vermoeiend om ook nog eens met een nader rekening te houden zeg maar… maar goed, zal een kwestie van wennen zijn voor ons beiden ofzo, ik weet het niet…