@Marion: Nee nu nog niet, maar weet niet morgen. We hebben er al eens eerder opgepast, toen viel het mee. We hebben hier zelf ook een dwergpapegaai staan en die kan er wel wat van. Maar daar wen je wel aan en zo erg is het ook weer niet.
Nog even voor Marion: Oh, ik hoop zo voor jullie, maar vooral voor J, dat het aanslaat en het hem helpt. Succes ermee hoor! ![]()
@Roanna
Gaat goed komen hoor!
Super trouwens dat je mee hebt gedaan met dat onderzoek. Ben benieuwd morgen.
@roanna: weltrusten en succes morgenvroeg in het ziekenhuis
:slapen::slapen:@Roanna: succes morgen en slaap lekker
Kreeg vorige week te horen dat de parkiet waar ik onlangs op heb gepast vorige week is overleden, zat er wel aan te komen had een hele dikke bult op de rug, ze hebben nu een andere parkiet deze is veel rustiger volgens mijn tante ook wel wat voor mij maar weert niet of dat wel zo verstandig is met mijn allergie voor huifstofmij en hooikoorts
Ik ga ook naar mn mandje. :slapen::slapen:
:dag::dag:
Ik ga er ook mee stoppen wil morgen vroeg op moet zwemmen, boodschappen doen en hadrlopen (de vaste dingen) daarnaast nog een behoorlijk aantal aantal dingen dus weltrusten allemaal en tot morgen
Iedereen gaat slapen wordt rustig hier Toos doe jij het licht uit
Ja hoor, zal een spaarlampje aanlaten voor de laatkomers. De boel is op slot, jullie weten waar de sleutel ligt
Slaap lekker allemaal
:idea:
Nu ff geen tijd, zit te chatten met Bloemmie, maar dan is er iig LICHT!!
:dag:
Beps,in ieder geval ligt voor je,hoest met Bloem
Goedemorgen,
Bloemmieeee alles goed lekkere treinreis gehad?Hoop snel weer een verslag te kunnen lezen…Prettige reis verder…:vak01:
Vandaag de weer door zagen,en ik heb koppijn :disgust:,hoop dat t nog weg trekt.
fijne dag allemaal
Goeiemorgen !!!
Werkse voor degene die aan het werk zijn.
Fijne dag !
Groetjes Dicle
@TRL: Bloemmie is nu haar logs aan het bijwerken… Dus ergens vandaag kan je vast haar avonturen lezen…
Hoofdpijn kan je ook proberen te bestreiden met een paar molletjes, heeft mij zowaar gister wonderen gedaan…
@Marion: Ik hoop voor J dat hij er uit haalt wat er voor hem inzit… Want dat inwendige stuiteren ed is zoooo onrustig voor hem… Ach wat een kanjers in jullie huis, jullie en J!!! :kus:
Ik ga zo mezelf weer in kaart brengen…en dan in kleur weergeven,…
Kom zo nog ff zwaaien
Beps,heb al een molletje op en een bak koffie dus moet goed komen.Heb al een stukje van Bloem’s verslag gelezen ;).
Werk ze alvast Beps
@TRL: Stertke vandaag
Ik heb ontdekt dat we ook een Blog hebben hier…haha ff uitproberen
Jullie zullen wel denken, waar blijft Fransijn. Ik heb gewoon hele drukke dagen gehad. Echt niet normaal. Maar vergeet jullie niet hoor.
Heb veel contact met F, die nog in Side zit. Ook dat houd me erg bezig.
En m’n kids, die het erg naar hun zin hebben in Dominicaanse Rep.
M’n dochter heeft tussen de haaien en de roggen gezwommen. Echt spannend.
Hoop dat het iedereen goed gaat.
Fijne dag gewenst.
Ikke is te werk
Ga op het werk op
stand!
:dag: :kus: :dag:
:RUSSIA: :CHINA:
:INDONESIA
Bloem: Op wereldreis - 7 mnd!! :wereld:
http://www.wereldwijzer.nl/album/data/500/baikalmeer.jpg
Het Baikalmeer