@Linda: Nog steeds :wub:?? Strijk al gedaan??
Hi, hi, ja kom maar Linda. :nod:
Da’s al weer een tijdje geleden he Toos. Maar ik heb ze iedere avond koud staan hoor! ![]()
Ik heb meegedaan aan zo’n proefpersonenproject en dit is nu de laatste controle. Ben wel blij dat ik er vanaf ben, ondanks dat ik er niks van merkte, maar (vrijwilliger hoor) moest nooit vergeten 2 x daags zo’n pilletje in te nemen. Vooral in de vakantie vond ik dat lastig, maar het moest. Heb zojuist dus de echte allerlaatste ingenomen. Hoera!!!
@toos: strijk gedaan op 1 ding na maar doe ik pas als ik morgen nieuwe gehaald hebt oude lekte laatste week al af en toe iets bruins erbij ging maandag goed maar vandaag weer kuren haal dus morgen een niuwe, de de kriebels zijn er nog een klein beetje maar verder ook niet als zeker twee maanden niet meer gezien of gesproken vind t wel goed
@roanna: krijg je daar nog een vergoeding voor als je daar aan deelneemt
@roanna: schenk er maar een in hoor
Was het een project voor nieuwe medicijen?? Lekker, hoef je straks niet na te denken om zo’n pilletje te nemen.
Zag dat je ook naar Ozzy’s wil. Is gezellig daar, gaan daar als we in ADR zijn naar toe voor een cappucino en appeltaart
Vorig jaar ben ik daar wel langsgekomen met de bus, maar zijn we er niet geweest
@Marion: Is J. Al met de Rt**n begonnen
@Roanna: Zag dat ze lekkere koffie met likeur hebben. Suggestie voor die zaterdag ??
Ja toch Toos! Als ik toch in de buurt ben, zou ik daar wel even willen kijken bij Ozzy. Ik denk het te combineren, met de zaterdagmarkt in Turgutreis. We zien het wel als we daar zijn, maar het lijkt me wel leuk.
Nee Linda. ik krijg er geen vergoeding voor, tenminste geen geld als je dat bedoelt. Ik weet eigenlijk niet of je soms een bon of iets dergelijks krijgt, Dat zie ik morgen wel.
Het waren inderdaad nieuwe medicijnen, die gebruikt worden voor mensen die problemen hebben of gehad hebben met de linker hartspier. Ik heb er nu anderhalf jaar aan meegedaan. Van de 10 hadden er 2 een placebo, maar ik denk dat ik wel de echte had, vanwege een lagere hartslag en daar zijn die medicijnen voor bedoelt. Dus morgen hoor ik meer.
Dat bedoel ik Toos.
Strak plan.
Ikke weer terug van het oppassen.ff snel bijgelezen.
Cyn,wat een mooie dag vandaag voor jouw tickets binnen en ook nog eens een sms van je askim heerlijk hoor…
Viva,je krijgt echt alles tegelijk op je dak he sterkte.
Beps,beterschap
Ik ga me bedje opzoeken tot morgen
Weltrusten TRL. Slaap lekker :dag:
@TRL: Slaap lekker:slapen::slapen:. Morgen weer oppassen?? Je moest vanavond toch ook??
@roanna: was gewoon benieuwd, dat hoor je namelijk wel eens
@Linda: Ja dat klopt hoor! Ik lees dat ook weleens in de krant, maar dit werd mij gevraagd tijdens mijn jaarlijkse hartcontrole en toen dacht ik, waarom niet. Ik help ook anderen er weer mee, denk ik.
Je krijgt wel hele goede en gratis begeleiding en onderzoeken en als je er niet tegen zou kunnen of veel bijwerkingen van had, mocht ik er ook zo weer mee ophouden. Maar volgens mij, is het wel goed gegaan. Ben zelf ook best wel benieuwd, wat hun er van vinden.
@roanna: benieuwd wat er idd uit komt, idd je helpt er niet alleen jezelf mee maar ook anderen
Goede avond!!!
Ben er weer, had vanmiddag weer eens een keer geen verbinding. En daarna dus hetzelfde probleem als Roanna. Had ik weer een stukje gelezen, floepte de site weer weg.
@TRL
Wat er mis ging vanmiddag? Had gekopieerd en een paar keer teveel geplakt :paranoid:
Goed idee de oppascentrale, en dan lekker van het extra geld naar askim.
@Filiz
Dat is minder dat oma door de scan moet. Hopelijk kan ze snel terecht.
@Kaylo
I’m so sorry, was echt niet de bedoeling om moeilijk te doen!
@Beps
Fijn weer wat nieuws van Bloem te horen.
@Toos
Zal die schilder balen morgen, eigen schuld, moet ie zijn werk maar goed doen.
J. is vanmiddag begonnen, hij heeft nu 1x gehad. Morgen dus 3 keer een half tabletje, moet opgebouwd worden he.
@Crazy
Gelukkig is de situatie van je vader niet verslechterd!
En jij, ook weer aan het studeren net als onze Beps. Top hoor!
@Cyn
Super, eindelijk berichtje van askim :wub:.
@Beps
:kus:Lief van je maar draai het eigenlijk liever om, gelukkig hebben we hem :wub:
Wat een pechvogel vandaag. Hoofdpijn en nog erger, een afgebroken kies.
@Linda
Geluksvogel, mag je nog eerder gaan genieten van je nieuwe bed.
@Viva
Ook een :kus: voor jou. Wat krijg je een hoop te verstouwen ineens. Auto zit flink in elkaar zeg, maar gelukkig is ie er heelhuids uit gekomen. Heeft ie nog last gehad daarna? Afghanistan staat ook vast nu, ook al is het zijn vak, zou er ook de bibbers van krijgen hoor.
@Roanna
Gezellig een logeetje! Maakt ie niet veel herrie?
Zo te zien, hebben we vanavond een triootje. :unibrow:
Ik denk, dat ik me WWzakje maar eens op ga zoeken. Morgenochtend weer vroeg op, om bijtijds in het ziekenhuis te zijn.
Meisjes, ik wens jullie ook weer een hele goed nacht en zie jullie morgen weer.
Truste…:slapen::dag: