TTT Deel 50!!

@toos : jij hebt ook korte slaapperiodes hé zo te zien ? Als je niet moet werken, laten ze je niet met rust ! Eerst de straatwerkers, nu de schilder ! Zie maar dat hij het goed doet nu !

WOU DAT IK OOK NOG EEN WEEKJE WEGKON ! :vak01:

@Kaylo: Komt goed. Heeft die knuppel de voordeur geverft, zit die vol zakkers:crybaby:

Zal die man leuk vinden als hij morgen komt, kan hij het overdoen. De baas van het bouwbedrijf komt kijken of het goed gedaan is.

Die schilder wilde donderdag ook komen… NOT. Slaap ik uit.

@toos : werk jij steeds 's nachts dan ? En dan om de zoveel dagen thuis ?

Heb hier precies begrepen dat jij in de gezondheidszorg zit ?

meisjes ik ga sluiten…dochter wil op de pc…trusten allemaal tot morgen…

Ikke ga ook de boel sluiten, ventje komt zo thuis. Dus nog efkes samen met de voetjes op de bank.

enne toos : sta op je strepen hé, bij de schilder !

Iedereen een goeie nachtrust ! Oogjes dicht en snaveltjes toe, slaap lekker ! :slapen:

Tot donderdag !

@Kaylo: Zit in de zorg, maar werk, gelukkig, niet alleen 's nachts. Meestal in de avond. Groeten aan je mannetje, fijne dag morgen en slaap lekker

@Viva: Jij ook welterusten:slapen:

Had ik net een heel verhaal hier zitten typen, gaat hij niet over. Kan de pagina die u zoekt niet vinden. Vreemd!

Had precies hetzelfde. Site uit de lucht:tear:

Zo Toos. Twee x het lijstje langs laten komen. Geen wonder, dat Bep hoofdpijn van ons krijgt.:biggrin:

Jeetje Viva. Nou hij heeft zeker geluk gehad. Nouja, mag ook wel toch? Zat goed in elkaar die carr. Tja, wat je zegd, hoort bij zijn baan. Mijn neef is ook beroeps in Schaarsbergen dacht ik en was ooit uitgezonden naar het toen nog, Joegoslavie. Hadden ze ook de kids nog klein. Ik vind het nog al wat, maarja ergens heb ik ook wel weer respect voor die jongens en meisjes. Ze doen het toch maar!

Hoe lang gaat je zoon naar NY

Voor een week. Ze waren vorig jaar ook al geweest, toen ze op doorreis waren tijdens hun huwelijksreis naar LA en Las Vegas. Nu willen ze veel musicals gaan bekijken.

Wij hebben nu hun vogel hier te logeren, maar dat heb je niks mee te doen.

Dus jij lag er ook even uit daarnet?

Ik mag eigenlijk niks meer drinken, moet morgenochtend even nuchter prikken, maar krijg mijn wijntje niet op. :stuck_out_tongue:

@roanna: hulp nodig met opdrinken?

Ja lekker een wijntje, is al weer een poosje geleden dat we bij jou aan de bar hebben gehangen:D

@viva: kan me voorstellen dat je t moeilijk vind als je zoon weer uitgezonden word ook al is het zijn beroep, alleen 1 januari… je vroeg trouwens gister of zondag nog hoe ik zoveel afgevallen ben, nou ik heb aan Sonja B gedaan

Morgen lekker vrij maar moet nog zoveel doen in huis o.a. en naar dingen toe dat de morgen morgen wel weer snel voorbij zal zijn, maar ga hoe dan ook wel trainen morgenavond