TTT Deel 50!!

@roanna: spruitjes bah, ja ga zo zeker trainen zondag weer belangrijke wedstrijd als ik dan m’n nieuwe bed maar uit kan komen haha

@tkl: wachten duurt idd lang, maar beter laat dan nooit toch

Brenniej, klinkt goed he!!! En volgende week zaterdag klinkt al bijna net zo goed als volgende week zondag :dag::zon02:

Roanna: Oh ok… O*D is de laatste tijd niet zo snel met de tickets afsturen!

Wat zal jij slapen zeg en zal wel moeilijk zijn dan om je bed uit te komen

Linda lekker hoor een nieuw bed!! Een 2persoons?

@Brenniej: Met mij gaat het goed. Gelukkig wel. En jij komt er ook wel weer hoor. Even met hulp van die pilletjes en wie weet straks als je je askim weer hebt gezien en gesproken en alles bepraat hebt, dat je weer zonder kunt. Je hebt ze nu gewoon even nodig. Helemaal niet erg.

Ja inderdaad, volgende week zaterdag klinkt al heel dichtbij.
Sterkte en beterschap hoor! :kus:

@ Cyn: jaaa jij 1 dagje na mij!!!

@ Roanna: ik wou eigenlijk dat mijn vliegtijd is veranderde… staat nog steeds op 21.00 maar jaa goed…heb je niet voor het zeggen he!

@ TurkijeLover: Inddd… wachten wordt beloond,…en de tijd vliegt eigenlijk voorbij… tis egt niet te geloven,… ik heb er ook weer 3 maanden op gewacht, maar als ik zo terug denk… nouuuu is het egt ZOOO snel gegaaan… Juist nu die laatste dagen kruipen voorbij…en gaaan zoooooooo langzaam!!..

@cyn: ja krijg een twee-persoonsbed 160*200

Brenniej: ja vind je de tijd langzaam gaan?? Ik vind sommige dagen echt voorbij vliegen!!! Maar de laatste week zal wel kruipen!!

Linda, lekker hoor!!! Had je ook al een 2persoons daarvoor?? Ik weet nog wel dat ik 2 jaar terug mijn eerste 2persoonsbed kreeg… Wilde er niet meer uit!! Zo lekker!!! Kan ook moeilijk in een 1persoons slapen!! Maar ja mis dan toch wel een warm iemand in me bedje… Maar ja extra fleeche dekentje en dan slaap ik evengoed wel!!

x

@cyn: heb nu nog een 1-persoons bed

@cyn: idd nu nog iemand die er bij in wil liggen haha

Maar het is weer zover, ga me omkleden en dan maar naar de training toe tot later vanavond

Oh echt je gaat het heerlijk vinden!! Zoveel ruimte!!! Echt lekker!! Lekker groot dekbed, dwars in je bed liggen!! Heerlijk!! Geniet er maar van zodra je hem hebt!:thumbsup:

ik kan niet eens meer slapen in een 1persoonsbed…hahah…

Haha ik kan het wel… als het echt moet!! De laatste keer dat ik in een 1persoonsbed sliep was met mijn askim… Haha met ze 2en in een 1persoons… :ninja: Erg comfortabel!! NOT

jaaa samen met askim kan ik het ook wel!!!

maar das anders!:wink:

Oh lekker Linda zo’n groot bed. Heb ik ook! :lol: Maarja d’r ligt altijd al wat in als ik er in kom. Gelukkig zijn we beiden niet zoooo groot en breed.

Nee zonder dollen, heel fijn voor je… nu …inderdaad nog een lekker ding er naast :tongue:

:wub:haha dan slapen we liever niet :wub:

Roanna dat is wel een voordeel als je niet zo groot bent!! ik ben 1.80 en lig af en toe echt met me voeten tegen mijn houten eind aan!! Te irritant!! :retard::disgust:

Hey Sevgilim ook weer online!! :dag: Je kan ook niet zonder ons he!