TTT deel 49 en Bloem die is op WERELDREIS!!

@ Bloem: heel veel plezier en geniet er lekker van

Niet sporten vandaag, Marion?

@toos : wij lopen Jac ook steeds mis, die was er in mei dacht ik en nu ook voor een weekje. Zij kende mij nog van 2 jaar terug, toen ik mijn diploma kreeg van “Miss Katastrofa 2005” :redface:.

Met de foto’s wou het niet zo lukken, krijg ze echt niet open, ook niet op mijn gewone e-mail. Er komt steeds een vierkant met een kruisje in de linkerbovenhoek. Jammer ! :wasted:

:ninja:

Druk, geen tijd om te lezen…
:dag:

Gisteren heeft zus nog naar mn broer gebeld, eerst naar mij, maar was er niet:D. Hij zag haar nummer en stoom kwam uit zn oren. Heeft in 2 minuten even verteld hoe hij erover dacht en toen neergelegd. Vond het wel grappig toen ik het hoorde. Mn broer en neefje zijn vandaag jarig, ga denk ik vanavond maar een borrel halen. Hij viert het zaterdag, maar gelukkig, het is weer zover, heb nachtdienst:frown:

Zal er naar kijken hoe ik de foto’s anders bij jou moet krijgen.

@ toos gefelicidingest met neefje en broer…

okey, tja en nu?
reisgenoot gebeld, we zien elkaar over 17 uur … over 17 uur sta ik op schiphol :eek:
denk dat ik er hier de stekker maar uittrek en richting pa en ma ga… als ze me willen hebben, ben veels te vroeg…
voel me wel een beetje verdrietig, want heb ik hier toch echt met mega veel plezier gewoond, echt een thuis en dat ga ik nu verlaten… tis nog nooit zo schoon geweest en opgeruimd geweest als nu :stuck_out_tongue: hahahah

okey meiden

slik
:crybaby:
tot vanaaf/ vannacht
:dag:

Tja het zal een dag vol afscheid nemen zijn vandaag. Doe je je moeder de groeten en paps dan ook maar

:vak01:En tot vanavond:vak01:

:wereld::wereld::wereld::wereld:Bloem,heel heel veel plezier en er lekker van genieten.Ga je echt missen hier,maar gelukkig kom je zo af en toe nog wel een keer langs…:dag::dag::dag::dag:

Doe cris de groeten als je haar ziet…

:wereld::wereld::wereld:

LIEVE BLOEMMIE!!!

HET SPIJT ME DAT IK ER GISTER NIET BIJ KON ZIJN… VIND HET OOK ECHT SUPER JAMMER!!! ZAL JE HIER GAAN MISSEN, MAAR OOK ZEKER IN ONS GUMBET!!!

PAS GOED OP JEZELF, MAAR VOORAL HEEEEL VEEEEEL PLEZIER, EN OOK IK BLIJF JE VOLGEN!!

DIKKE KUS!:wub:

@Toos
Gefeliciteerd met je broer. Sporten … vandaag niet, heb het verschoven naar morgen. Werd zo’n mooi weer en dacht maar ff de ramen en zo doen buiten nu het droog is.

Zo dan kan ik dat niet meer vergeten!!

Meiden zoals jullie al konden lezen… vind het jammer dat ik er niet was!!!

Heb toch zo’n leuke mail gehad… een vriendinnetje van mij woont sinds een tijdje in Gümbet… en nu is daar een bepaald iemand in Gumbet… en daar heeft ze zo’n hekel aan… Heb echt in een deuk gelegen om haar mail!! Kan ook niet wachten om haar weer te zien!!!

Gisteravond heb ik “gevochten” met mijn moeder… We waren een beetje melig, en zij sloeg me op mijn arm, en ik dus terug… En nu heb ik een hele dikke pols hahahaha :lol: Lekker stom!!!

Roanna: ARIE!!! mmmmm :hihi:

Ga nu weer ff verder… zit op mijn werk en heb niet zoveel tijd!!

X

Ga ook maar eens even mn ramen doen, het is wel ene zandboel. Maar kan niet meer naar buiten kijken. Dussssssss, tot later:dag::dag:

Helloo…!!

Zo ik moet straks werken,… een avonddienst!!..Dus Bloem als ik je niet meer spreek…

Na zo lang aftellen, Is het nu zover!:wereld:
**Heel veel plezier… Geniet er van! Er zal vast en zeker heel veel moois op je pad komen!.. Ga het avontuur aan!!..Pas wel goed op jezelf he!..:zon02::zon02: **

Ik ga je ook missen hier!,… Maar volgend jaar zie ik je vast en zeker!!!:smiley:

XxX

:D:D:D:D Cyn!
Je wordt onmiddelijk afgestraft he … je mag niet ‘vechten’ met moeders :wink:

@toos…gefeliciteerd met je broer!!

@marion…ondertussen schijnt ook hier lkkr de zon:D

@cyn…sterkte met je pols :wink: heeft je moeder ook iets…?

tot laterzz

:ninja:

Is precies overal beetje rustig ? :slapen:
Net nu mijn baas ganse middag in vergadering is … :tssk: